tekniikkan hallinta

Anonyymi-ap

Siis mistä ne on haalina henkilöt tuonne bb tuotantoon kun äänitykset ym on niin surkeasti toteutettu ! Sipinää ja huonoa ääni kuva seurantaa ?
Olis edes nuo kunnossa vaikka tehtävät onkin aivan alta lipan.
Juonimien kyllä pilannut paljon tätä kautta, kunnon yksilö kilpailuja ilman kähmintää !

5

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Apua! Vittumiina taas hoodeulla!

      • Anonyymi

        Sitä ei vaan jaksa se on rasittava nainen,muka niin tietävä asioista ,no nuo hömppäasiat nyt ei paljoa viisautta kyllä tarvitsekaan.


    • Anonyymi

      Varmaan samalla periaatteella ,kuin kilpailijat tämä on pula-ajan BB .Tässä ei ole mitään jännitettävää ,ei kunnon kilpailuja ,ei rangaistuksia. Voiko tuota edes sanoa enää BB-ksi.

      • Anonyymi

        Surkein bb koskaan...miten tuonne taas valikoitunu nuin laiskaa porukkaa...ei mitään itse osata keksiä tekemistä..KATTOA MOLLOTETAAN TUNTITOLKULLA YHTEEN PAIKKAAN ..KUMMA KU NE SYÖMISEN OSAA TEHÄ ITTE.VALEHTELEVAT HAUSSA MINKÄ KERKIÄVÄT..EI YHELLÄKÄÄN VASTAA SITTEN KU VALITAAN TUONNE.JA NUITA VIELÄ ÄÄNESTETÄÄN...EI OLE RAHAN PUUTETTA...


    • Anonyymi

      Paskin kausi ikinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3633
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2242
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1959
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1834
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      396
      1268
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1071
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      960
    Aihe