Rakenettiin uusi S-market melkein tienviereen ja pieleen meni sittenkin.
Nyt on kauppa jossa olisi kapasiteettiä pitää isompaa valikoimaa, mutta ei. Ylistaro ja Laihian S-marketit ajaa tässäkin ohitse.
Onko kauppiaassa vika vai eikö joku muu ymmärrä omaaparastaa. Eletäänkö täällä edelleen: Näin on ennenkin tehty periaatteella.
Ja niin nopeammat ajaa ohitse ja vie asiakkaat mennessään.
Mutta, ei näytä hyvältä tuo, mikä sitten onkin: Piiloluola?? Leikitäänkö siellä hippasta ja piiloudutaan pöytien ja tuolien taakse.
S-marketti
15
1574
Vastaukset
- Anonyymi
juu tuon kahvilan nimi on kyllä keksitty paikallispubissa valomerkin aikaan ja kirjoitettu ylös että vielä muistaakin...omistajalle vinkki; saa käyttää....jos laitat esim vähikseen tai ylistaroon grillin nimi tulis tässä....nakkipiilo
- Anonyymi
Oon kulkenut ympäri pohjanmaata ja nähnyt kauppoja enemmänkin.
Tämä Isonkyrön marketti on kilpailukykyinen niiden kaikkien kanssa. Asiakkaita on kiitettävästi, kun parkkipaikka lähes täynnä joka päivä. Valinnanvaraa kiitettävästi ja flikat ja poijat palvelee kohteliaasti tyhmempääkin asiakasta.
Eihän kunnassa ole muita kauppoja, asiallisesti katsottuna ja väestömäärä on suuri yhdelle putiikille.
Arvostelijoita löytyy aina katkeruuden raunioilta.- Anonyymi
Kyllä totuuden saa sanoo,ainaki pohjanmaalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä totuuden saa sanoo,ainaki pohjanmaalla.
Kenen totuuden?
- Anonyymi
"Oon kulkenut ympäri pohjanmaata ja nähnyt kauppoja enemmänkin."
Mopollako kiersit? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Oon kulkenut ympäri pohjanmaata ja nähnyt kauppoja enemmänkin."
Mopollako kiersit?Yksinkertaanen kysyy yksinkertaisia kysymyksiä.
Mulla on reppu ja tennarit. Keväällä kylvöjen jälkeen on aikaa panna toista toisen eteen.
- Anonyymi
Siis, eihän tuossa kaupassa ole edes valikoimaa tuiki tavallisetkin tavarat ovat hakuusessa ja tarjoukset ovat loppu jo aamu kymmenen jälkeen. Miten ihmeessä tai kuka ihmeessä tuollaista kauppaa hoitaa.
Luulisi kauppiaan haluavan asiakkaita, eikä työntävän niitä muualle kuten tuossa nyt tulee tapahtumaan tuollaisella käytännöllä.
Kun on kauppiaaksi lähtenyt pitää olla myöskin valikoimaa ei riitä, että löytyy maitoa, voita ja leipää, perunoita ja niitä valmiseneksiä.
yhdellä sanalla sanotuna: Kuivettu/kuppainen kauppa.- Anonyymi
Mitähän tuotteita tuolta kaupasta nyt sitten puuttuu? Tarjoustuotteet ilmeisesti ja jotain muuta
- Anonyymi
Miksi sanotaan isossakyrössä kun se mun mielestä on isokyrössä... entä isoonkyröön kun minä sanoisin että isokyröön... kuinka nämä oikeasti menee?
- Anonyymi
Saatko iltaisin unen päästä kiinni, kun noin järisyttävä virhe palstalla?
- Anonyymi
Mutta, onneksi on Isot S- marketit kaupungissa, jossa valikoimaa riittää, niitä tuiki tavallisia tuotteitakin.
Tarjouksia riittää vaikka ehtoolla menisi kauppaan. - Anonyymi
Nyt tulee Laihialle K-supermarket on sanomattakin selvää, mihkä Isonkyrön S-marketin asiakkaat suuntaavat, jos eivät aina viitsi kaupunkiin lähteä.
- Anonyymi
40 km ajaa kalliilla polttoaineella niin vähän savu toimenpide nykyään.
Kaikki isokyröläiset eivät toimi niin että kaupat häipyy kunnasta. Katkeruus syö ihmistä sisältä ja lopulta rollaattorilla liikkuminen ennen papin kahvin juontia, on edessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
40 km ajaa kalliilla polttoaineella niin vähän savu toimenpide nykyään.
Kaikki isokyröläiset eivät toimi niin että kaupat häipyy kunnasta. Katkeruus syö ihmistä sisältä ja lopulta rollaattorilla liikkuminen ennen papin kahvin juontia, on edessä.eikös perus hinnat määrää s-ketju mutta kauppias saa laittaa tarjouksia,sitten ne on joka paikas parhaita punaset laput..menee viä muutaman päivän. se muuten on kyllä totta että etelä-pohjalainen kateus ajattaa ihmisen vaikka 30km päähän hakemaan maitoa jos sattuu olemaan tuttu kauppias ettei se vaan saa rahaa. mitä tulee kahvilan nimeen no jokainen yrittäjä saa toki valita itse omansa,mutta kun tuosta luin ekan kerran en nauranut vaan itkin...voi jeesus. sopisi paremin keppana baarin nimeksi
- Anonyymi
Kannattaa käydä Vaasassa kaupassa. Kaupungissa on sopivaa tavaraa ja lyhempi matka, kuin Laihialle.
Tervajoella salessa eikä matkaa tule 6 kilsaa enempää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1636532
- 531913
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441671- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3371085Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se501034Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13990Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79918Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897