Olen hetken jo miettinyt voiko kesyhiirille laittaa kiviä terraan. Ja jos voi pitääkö niitä ensin uunittaa tai pestä?
Voiko kesyhiirille antaa kiviä
2
369
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, ehdottomasti kannattaa käsitellä ettei lemmikit sairastu.
Kuumuus tappaa pöpöt. Itse olen keittänyt oksia.
Ota virikkeitä alueelta jonka lähellä ei ole teollisuutta eikä autotietä myrkkyjen takia.
Kiviä voi laittaa siinä missä muitakin luonnon materiaaleja kuten käpyjä, oksia, kaarnaa. Varmaan ovat hyvin mieleisiä ja parempiakin kuin muoviset esineet jyrsiville lemmikeille.
Muista laittaa painavat kivet aivan pohjalle etteivät putoa hiiren päälle vahingossa. (Varsinkin kesäaikaan kivet voivat olla hyvä viilennyspaikka hiirille ja muillekkin pikkujyrsijöille jotka eivät kuumuudelta pääse turvaan kaivautumaan.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954