Olen hetken jo miettinyt voiko kesyhiirille laittaa kiviä terraan. Ja jos voi pitääkö niitä ensin uunittaa tai pestä?
Voiko kesyhiirille antaa kiviä
2
469
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, ehdottomasti kannattaa käsitellä ettei lemmikit sairastu.
Kuumuus tappaa pöpöt. Itse olen keittänyt oksia.
Ota virikkeitä alueelta jonka lähellä ei ole teollisuutta eikä autotietä myrkkyjen takia.
Kiviä voi laittaa siinä missä muitakin luonnon materiaaleja kuten käpyjä, oksia, kaarnaa. Varmaan ovat hyvin mieleisiä ja parempiakin kuin muoviset esineet jyrsiville lemmikeille.
Muista laittaa painavat kivet aivan pohjalle etteivät putoa hiiren päälle vahingossa. (Varsinkin kesäaikaan kivet voivat olla hyvä viilennyspaikka hiirille ja muillekkin pikkujyrsijöille jotka eivät kuumuudelta pääse turvaan kaivautumaan.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724158
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans813890Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572428Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?642276Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik371968- 491869
- 1031709
- 561642
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551633- 611501