Olen hetken jo miettinyt voiko kesyhiirille laittaa kiviä terraan. Ja jos voi pitääkö niitä ensin uunittaa tai pestä?
Voiko kesyhiirille antaa kiviä
2
555
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, ehdottomasti kannattaa käsitellä ettei lemmikit sairastu.
Kuumuus tappaa pöpöt. Itse olen keittänyt oksia.
Ota virikkeitä alueelta jonka lähellä ei ole teollisuutta eikä autotietä myrkkyjen takia.
Kiviä voi laittaa siinä missä muitakin luonnon materiaaleja kuten käpyjä, oksia, kaarnaa. Varmaan ovat hyvin mieleisiä ja parempiakin kuin muoviset esineet jyrsiville lemmikeille.
Muista laittaa painavat kivet aivan pohjalle etteivät putoa hiiren päälle vahingossa. (Varsinkin kesäaikaan kivet voivat olla hyvä viilennyspaikka hiirille ja muillekkin pikkujyrsijöille jotka eivät kuumuudelta pääse turvaan kaivautumaan.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243