Olen hetken jo miettinyt voiko kesyhiirille laittaa kiviä terraan. Ja jos voi pitääkö niitä ensin uunittaa tai pestä?
Voiko kesyhiirille antaa kiviä
2
509
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, ehdottomasti kannattaa käsitellä ettei lemmikit sairastu.
Kuumuus tappaa pöpöt. Itse olen keittänyt oksia.
Ota virikkeitä alueelta jonka lähellä ei ole teollisuutta eikä autotietä myrkkyjen takia.
Kiviä voi laittaa siinä missä muitakin luonnon materiaaleja kuten käpyjä, oksia, kaarnaa. Varmaan ovat hyvin mieleisiä ja parempiakin kuin muoviset esineet jyrsiville lemmikeille.
Muista laittaa painavat kivet aivan pohjalle etteivät putoa hiiren päälle vahingossa. (Varsinkin kesäaikaan kivet voivat olla hyvä viilennyspaikka hiirille ja muillekkin pikkujyrsijöille jotka eivät kuumuudelta pääse turvaan kaivautumaan.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1174898Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1163979Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2223913Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801396- 1371374
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1741374En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531155