Olen hetken jo miettinyt voiko kesyhiirille laittaa kiviä terraan. Ja jos voi pitääkö niitä ensin uunittaa tai pestä?
Voiko kesyhiirille antaa kiviä
2
340
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, ehdottomasti kannattaa käsitellä ettei lemmikit sairastu.
Kuumuus tappaa pöpöt. Itse olen keittänyt oksia.
Ota virikkeitä alueelta jonka lähellä ei ole teollisuutta eikä autotietä myrkkyjen takia.
Kiviä voi laittaa siinä missä muitakin luonnon materiaaleja kuten käpyjä, oksia, kaarnaa. Varmaan ovat hyvin mieleisiä ja parempiakin kuin muoviset esineet jyrsiville lemmikeille.
Muista laittaa painavat kivet aivan pohjalle etteivät putoa hiiren päälle vahingossa. (Varsinkin kesäaikaan kivet voivat olla hyvä viilennyspaikka hiirille ja muillekkin pikkujyrsijöille jotka eivät kuumuudelta pääse turvaan kaivautumaan.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa593288- 1511728
- 1271418
- 931349
Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta
Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.1241349- 1111204
- 761001
Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."
Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom7999Kansalaisaloite etenee
Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.306975- 45803