Ruskeaa vuotoa

Anonyymi-ap

Moi.
Oon 14v tyttö ja mun kuukautiset alkoi noin puol vuotta sitten. En tiiä onko se normaalia että kuukautis vuotoni on melkeinpä kokonaan ruskeaa. Enemmän ruskeaa vuotoa kuin punaista. Ja kuukautisten lopulla vuoto alkaa olee sellaista vaaleenruskeeta. Mietin olisiko se mahollista että siihen ruskeaan vuoroon on vain sekoittunut valkovuotoa ja se muuttaa sitä väriä noin. Pitääkö asiasta olla huolissaan? Mitään muuta omituista ei ole. Vain tuo vuodon väri.

Kiitos jos vastaatte luotettavalle tiedolla!!

7

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käväise gynekologilla, siellä se selviää.

    • Anonyymi

      ruskea vuoto on kuivunutta verta.

    • Anonyymi

      Ruskeaan tai mustaan taittavan värinen vuoto

      Veri vain on vanhempaa ja kohdun vanha limakalvo poistunut hitaasti. Yleisesti ottaen tämä on täysin normaalia. Jokaisen naisen kuukautisvuoto poistuu yksilöllistä vauhtia, mutta useimmiten tummanruskeaa vuotoa näkee enemmän joko kuukautisten alussa tai lopussa.

      • Anonyymi

        Saattaa jopa olla ihan paikkaansa pitävää tietoa en itse sillai tiedä kun ei ole gynellä tarttin näi miehenä käydä siellä kun voi noista asioista keskustella hoitavan tai tutkivan gynekologin kanssa niin ei tarvi sillai iha pienestä ainakaan hätääntyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa jopa olla ihan paikkaansa pitävää tietoa en itse sillai tiedä kun ei ole gynellä tarttin näi miehenä käydä siellä kun voi noista asioista keskustella hoitavan tai tutkivan gynekologin kanssa niin ei tarvi sillai iha pienestä ainakaan hätääntyä

        Miksi vastasit vaikka olet mies ja et tiedä menkoista mitään.Itse olen keski-ikäinen nainen ja kokenut monet menkat ja koen edelleen.Ruskea vuoto on siis kuivunutta verta joka ei ole ehtinyt kohdusta nopeasti pois.Itsellänikin on ollut ruskeaa vuotoa ja se on ihan normaalia.


    • Anonyymi

      Niukka kuukautisvuoto on ruskeaa. Syytä huoleen tuskin on, jos kuukautiset tulevat suhteellisen säännöllisesti.

      Vuoto voi vielä muuttua runsaammaksi ja helakanpunaiseksi. Niukka vuoto on helpompi hallita ja sikäli mukavampi. Nainen kokee elämänsä aikana monenlaisia kuukautisia.

    • Anonyymi

      Tummempi veri on vaan ollu siellä sisällä pidempään

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8791
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe