Moi.
Oon 14v tyttö ja mun kuukautiset alkoi noin puol vuotta sitten. En tiiä onko se normaalia että kuukautis vuotoni on melkeinpä kokonaan ruskeaa. Enemmän ruskeaa vuotoa kuin punaista. Ja kuukautisten lopulla vuoto alkaa olee sellaista vaaleenruskeeta. Mietin olisiko se mahollista että siihen ruskeaan vuoroon on vain sekoittunut valkovuotoa ja se muuttaa sitä väriä noin. Pitääkö asiasta olla huolissaan? Mitään muuta omituista ei ole. Vain tuo vuodon väri.
Kiitos jos vastaatte luotettavalle tiedolla!!
Ruskeaa vuotoa
7
453
Vastaukset
- Anonyymi
Käväise gynekologilla, siellä se selviää.
- Anonyymi
ruskea vuoto on kuivunutta verta.
- Anonyymi
Ruskeaan tai mustaan taittavan värinen vuoto
Veri vain on vanhempaa ja kohdun vanha limakalvo poistunut hitaasti. Yleisesti ottaen tämä on täysin normaalia. Jokaisen naisen kuukautisvuoto poistuu yksilöllistä vauhtia, mutta useimmiten tummanruskeaa vuotoa näkee enemmän joko kuukautisten alussa tai lopussa.- Anonyymi
Saattaa jopa olla ihan paikkaansa pitävää tietoa en itse sillai tiedä kun ei ole gynellä tarttin näi miehenä käydä siellä kun voi noista asioista keskustella hoitavan tai tutkivan gynekologin kanssa niin ei tarvi sillai iha pienestä ainakaan hätääntyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa jopa olla ihan paikkaansa pitävää tietoa en itse sillai tiedä kun ei ole gynellä tarttin näi miehenä käydä siellä kun voi noista asioista keskustella hoitavan tai tutkivan gynekologin kanssa niin ei tarvi sillai iha pienestä ainakaan hätääntyä
Miksi vastasit vaikka olet mies ja et tiedä menkoista mitään.Itse olen keski-ikäinen nainen ja kokenut monet menkat ja koen edelleen.Ruskea vuoto on siis kuivunutta verta joka ei ole ehtinyt kohdusta nopeasti pois.Itsellänikin on ollut ruskeaa vuotoa ja se on ihan normaalia.
- Anonyymi
Niukka kuukautisvuoto on ruskeaa. Syytä huoleen tuskin on, jos kuukautiset tulevat suhteellisen säännöllisesti.
Vuoto voi vielä muuttua runsaammaksi ja helakanpunaiseksi. Niukka vuoto on helpompi hallita ja sikäli mukavampi. Nainen kokee elämänsä aikana monenlaisia kuukautisia. - Anonyymi
Tummempi veri on vaan ollu siellä sisällä pidempään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768582Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593281- 382634
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185- 272181
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362169- 131917
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151733- 671698
- 181629