Unkari boikottiin.

Anonyymi-ap

Niin kauan kuin Unkarin puolidiktaattori hallitsee ei kenenkään pitäisi matkustaa maahan. Asiaa voi harkita uudelleen kun Unkari on ratifioinut Suomen Nato-jäsenyyden. En voi ymmärtää mitä orban (kirjoitan tarkoituksella pienellä sen öykkärin nimen)

58

2348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Karkasi. Siis en voi ymmärtää mitä orban voittaa estämällä yhdessä Turkin möllliskön kanssa Suomen jäsenyyden.

      • Anonyymi

        Saa nuoleskella Putinia.


      • Anonyymi

        Suomen meppien syytä . Sarvanmaa ja punavihreät.


    • Anonyymi

      Kaikki itsenäisiä kansallisvaltioita kannattavat varaamaan matkoja Unkariin.
      Se ei kumartele Usalle

      • Anonyymi

        Ei kumartele, mutta nuoleskelee Venäjää ja mielistelee Putinia.


      • Anonyymi

        Silloin matkustelemaan unkariin,kun ensin unkarikin on islamin vaikutuspiirissä!


      • Anonyymi

        Se on Venäjän taskussa, mutta haluaa EU:lta rahat. Saisi siirtyä kokonaan itään. Ei tulisi ikävä. Eikä olla sukulaiskansoja. Todellakaan!


    • Anonyymi

      Unkari on nato-maa. Tyhmät suomalaiset haluavat liittyä Venäjään mieluummin kuin myöntää reaaliteetit ?

      • Anonyymi

        Suomalaiset eivät vaan kehtaa näyttää mitä mieltä ovat.


      • Anonyymi

        Miten suomalaiset realiteetit myöntävät kun eivät ymmärrä niitä alkuunkaan, jos joku ei niitä ole vielä nähnyt niin kannattaa miettiä mitä venäjälle asetetut pakotteet ovat aikaan saaneet ei niinkään venäjällä vaan niitä asettaneissa maissa.

        Suomalaiset eivät voi tietenkään päättää mitä mieltä venäläiset ovat rajoilleen tulevista natojoukoista vaan siitä tuleeko tukikohtia vai ei ja tämäkään päätös ei ole kansan enemmistön mielipiteitä kunnioittavaa vaan pienen vähemistön valheisiin perustuva agenda mielikuvituksen luomasta uhasta, joka sitten kyllä natopuuhastelun lomassa voi olla todellistakin mikäli asiat siihen suuntaan etenee kuten ukrainassa on tapahtunut.


      • Anonyymi

        Se toimii koko ajan Natoa ja EU:ta vastaan. Epärehellistä ja vaarallista touhua. Tyhmät unkarilaiset löytävät pian itsensä Venäjän satelliittina, kuten ennenkin. Oliko kivaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten suomalaiset realiteetit myöntävät kun eivät ymmärrä niitä alkuunkaan, jos joku ei niitä ole vielä nähnyt niin kannattaa miettiä mitä venäjälle asetetut pakotteet ovat aikaan saaneet ei niinkään venäjällä vaan niitä asettaneissa maissa.

        Suomalaiset eivät voi tietenkään päättää mitä mieltä venäläiset ovat rajoilleen tulevista natojoukoista vaan siitä tuleeko tukikohtia vai ei ja tämäkään päätös ei ole kansan enemmistön mielipiteitä kunnioittavaa vaan pienen vähemistön valheisiin perustuva agenda mielikuvituksen luomasta uhasta, joka sitten kyllä natopuuhastelun lomassa voi olla todellistakin mikäli asiat siihen suuntaan etenee kuten ukrainassa on tapahtunut.

        Tilapäistä haittaa, kunnes Venäjä tajuaa hävinneensä ryöstö- ja valloitussotansa. Kovapäistä sakkia, tuhoavat mieluumin maansa kuin myöntävät olleensä pahalla asialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilapäistä haittaa, kunnes Venäjä tajuaa hävinneensä ryöstö- ja valloitussotansa. Kovapäistä sakkia, tuhoavat mieluumin maansa kuin myöntävät olleensä pahalla asialla.

        Jos Venäjän pitää joku maa valloittaa, ottakoon myötämieliset maat, kuten Unkarin. On sielläkin peltoja. Ja viinitarhoja. Orban tuhoaa Unkarin tätä menoa. Se päätyy toiseksi Valko-Venäjäksi. Naton on vain ensin erotettava maa sakista. Ja EU:n.


    • Anonyymi

      Suunnitelmissa oli Budapestin joulutori matka.
      En mene moiseen diktatuurimaahan.

      • Anonyymi

        Bukarestin joulutori on paljon parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bukarestin joulutori on paljon parempi.

        Ollaan kahden vaiheilla: Tallinna tai Wien.


      • Anonyymi

        Unkarin tapainen hallinto pelastaa unkarin kansan islamilta!


      • Anonyymi

        Pitäköön tunkkinsa...muka veljeskansa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unkarin tapainen hallinto pelastaa unkarin kansan islamilta!

        Tulee kalliiksi. On vain sumutusta vallan pitämiseksi Fideszin käsissä. Taustalla venäläistyylinen vallankaappaus. Presidentiksi valittiin ilmeinen keulakuvanainen ilman valtaa. Kuten Putin teki. Nukkehallitsijan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäköön tunkkinsa...muka veljeskansa??

        Unkari on ihan haista paska maa, Orbanin ja hänen hovinsa takia. Unkariin ei pidä enää matkustaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä meille Suomalaisille tulee vielä hetki, että voidaan antaa slobollle samalla mitalla. Ei hätäillä.

    • Anonyymi

      Suomi joutuu liittymään Pietarin talousalueeseen omaa tyhmyyttään. Tyhmyyspatalijoonaa johtaa Petri Sarvanmaa.

    • Anonyymi

      Orbánin lähipiiri on tehnyt EU-tuilla valtavia omaisuuksia, tutkijan mukaan korruptio on Unkarin yhteiskunnan ytimessä

      • Anonyymi

        Unkari sopisi loistavasti yhdeksi venäjän fedraatioksi. Orbani sopisi hyvin oligakien joukkoon ryöstämään kansaa.


      • Anonyymi

        Orban vastustaa väestöräjähdyksen aiheuttaman pakolaisvirran pääsemistä Eu-alueelle ja se on Pohjoismaiden osalta suuri ilmastoteko.
        60 - leveysasteen pohjoispuolella asuu alle 2 % maapallon väestöstä ja asuminen sekä lämmitys aiheuttaa lähes puolet maamme kasvihuonepäästöistä. Eli ei sikiäviä ylijäämä muslimitaustaisia partajullikoita Suomeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unkari sopisi loistavasti yhdeksi venäjän fedraatioksi. Orbani sopisi hyvin oligakien joukkoon ryöstämään kansaa.

        Kyllä se Orban ryöstää kansaa jo nyt.


    • Anonyymi

      Orban kiristää ja kuppaa Eu:ta. Vanha sanonta joukossa tyhmyys tiivistyy..

    • Anonyymi

      orban on mennyt pahan puolelle ja aikoo lahjoittaa maansa Putinille

    • Anonyymi

      En ole huolissani Unkarin takia. Jossain vaiheessa maan on valittava, hyväksyykö Suomen Nato hyväksynnän vai erotetaanko maa EU:sta ja Natosta.
      Vaikka maa onkin hirttäytynyt totaalisesti neukku energiariippuvuuteen niin veikkaan, ettei Valko-Venäjän tyyppinen tulevaisuus kuitenkaan houkuta. Kokemustahan maalla on jo neuvostoihanuudesta, joten ihmetyttää tähän astinenkin Putinin lastien nieleminen niin innokkaasti.

      • Anonyymi

        En sanoisi. Venäjällä on niin täydellinen ote Unkarin palleista, ettei mitään ratifioida jos Putin ei sitä salli. Neljä ydinvoimalaa rakenteilla Venäläisen Rosatomin tekemänä ja rahoittamana, sekä laajat kaasuriippuvuudet. Ei ole monessa maassa ymmärretty tuota riippuvuutta. Onneksi Suomessa jäi se Hanhikivi alkuvaiheeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanoisi. Venäjällä on niin täydellinen ote Unkarin palleista, ettei mitään ratifioida jos Putin ei sitä salli. Neljä ydinvoimalaa rakenteilla Venäläisen Rosatomin tekemänä ja rahoittamana, sekä laajat kaasuriippuvuudet. Ei ole monessa maassa ymmärretty tuota riippuvuutta. Onneksi Suomessa jäi se Hanhikivi alkuvaiheeseen.

        Millähän Unkari perustelisi kielteistä suhtautumistaan jos Sarvanmaata ei olisi valittu EU-parlamenttiin . Sarvanmaa on tehnyt Putinille arvokasta työtä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanoisi. Venäjällä on niin täydellinen ote Unkarin palleista, ettei mitään ratifioida jos Putin ei sitä salli. Neljä ydinvoimalaa rakenteilla Venäläisen Rosatomin tekemänä ja rahoittamana, sekä laajat kaasuriippuvuudet. Ei ole monessa maassa ymmärretty tuota riippuvuutta. Onneksi Suomessa jäi se Hanhikivi alkuvaiheeseen.

        Onneksi saatiin kuitenkin maksaa hanhikiven ydinvoimala yksipuolisen sopimuksen purkamisen seurauksena vaikka sitä ei sitten tullutkaan, että onnea sit oikein paljon maailman onnellisimmalle kansalle.

        Mitähän suomelle kuuluu minkään maan suhteet mihinkään muuhun maahan, jos ajatellaan asiaa vaikka itsemäärämisoikeuden perusteella mikä suomessa ollaan jo menetetty kauan aikaa sitten ja nato palleista kiinnipitäminen ei sitä itsemäärämisoikeutta lisää yhtään vaan luovuttaa sitäkin vähää pois sanelemalla miten venäjään pitäisi suhtautua.


    • Anonyymi

      Orbanin roikkupalli temppuilee taas eikä yllätä ulos tuollainen maa Natosta ja EU;sta täysin ryssävetoinen porukka joka kannattaa pedofiili Putleria.

      • Anonyymi

        Unkarin tosiaan voisi potkaista ulos sekä EU:sta että Natosta, eikä kukaan jäisi kaipaamaan Paitsi yksi valtio. Vihjeenä sanotaan, että siinä maassa käytetään nahkahousuja ja tykätään Bratwurstista.


    • Anonyymi

      tai unkari vois tehdä suur unkarin pala ukrainasta pois

    • Anonyymi

      EU-parlamenttiin ei tule valita henkilöitä joilta puuttuu diplomaattiset taidot. Mitä Suomi on hyötynyt Sarvamaan Unkariin kohdistamista rähinöistä ?

    • Anonyymi

      Umpi paskamaa kuin myös päättäjänsä ja johtajansa umpi r**sän per**en nuolija pani*a.

    • Anonyymi

      Suomen ei pitäisi hyväksyä eu:a mitään unkaria hyödyttävää asiaa. Paska ryssän maa.

      • Anonyymi

        Sarvamaa ym. Unkarin arvostelijat vaarantavat maamme Nato-jäsenyyden . Suomella ei ole vielä Naton turvatakuita .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sarvamaa ym. Unkarin arvostelijat vaarantavat maamme Nato-jäsenyyden . Suomella ei ole vielä Naton turvatakuita .

        Ei ole takuita eikä suomesta tule koskaan naton jäsentä. Näin on SUURI VENÄJÄ kertonut pienen suomen resitentille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole takuita eikä suomesta tule koskaan naton jäsentä. Näin on SUURI VENÄJÄ kertonut pienen suomen resitentille.

        Suomesta tulee Naton jäsen. Unkarin ja Turkin arvosteluun ei ole tarvetta. Tyhmät arvostelijat ovat liian suurissa saappaissa .


    • Anonyymi

      suomen nato poikotti ihan oikein pitäs hallituken oppia puhumaan eikä alkaa huudella mitä sattuu

    • Anonyymi

      Unkarin valtuuskunta on käymässä Suomessa. Sarvamaa sais käydä julkisesti pyytämässä unkarilaisista anteeksi jotta emme jäisi hänen takiaan vaille Naton turvatakuita .

    • Anonyymi

      Unkari nimesi Kataisen, Virkkusen, Heinäluoman Tuppuraisen ja Tuomiojan henkilöiksi joiden Unkariin kohdistama arvostelu vaarantaa Suomen Nato-jäsenyyden .

    • Anonyymi

      unkarin pitäs vaatia ministereiden oikeusvaltio puheiden oikaisua ennen kuin hyväksyy suomen natoon .niin minä ainakin tekisin

    • Anonyymi

      Toivottavasti kokoomuksen Sarvamaa ei tule väliin ja sössi Saulin tekemää arvokasta työtä . Unkarin asiat eivät kuulu Suomelle ja vielä vähempi Sarvamaalle .

      • Anonyymi

        Unkarin transuasiat eivät kuulu Suomen tolloille meppeille .


    • Anonyymi

      Suomi on nyt Natossa mutta Ruotsi ei. Kenenkään ei pidä matkustaa Unkariin ennen kuin se on hyväksynyt Ruotsin Nato-jäsenyyden. Sen verran on osattava pitää hyvän naapurimaan puolta.

      • Anonyymi

        Suomi vain sössii tuollaisella toiminnalla Ruotsin tietä Natoon . Ruotsin on hoidettava itse asiansa kuntoon mutta helppoa se ei ole kun maa on haittamaahanmuuton johdosta sekaisin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi vain sössii tuollaisella toiminnalla Ruotsin tietä Natoon . Ruotsin on hoidettava itse asiansa kuntoon mutta helppoa se ei ole kun maa on haittamaahanmuuton johdosta sekaisin .

        Orban on rikollisten puolella: https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009928923.html : Orbán ja Putin kehuivat hyviä välejään Pekingissä

        ""Unkarin pääministeri matkusti kahdenkeskiseen tapaamiseen Putinin kanssa. ”Euroopan johtajat saavat sydänkohtauksen”, Kremlin kirjeenvaihtaja riemuitsi.""


        Ei kuulu EU:hun, rahat vain kelpaavat.

        Missä sen maan presidentti on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orban on rikollisten puolella: https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009928923.html : Orbán ja Putin kehuivat hyviä välejään Pekingissä

        ""Unkarin pääministeri matkusti kahdenkeskiseen tapaamiseen Putinin kanssa. ”Euroopan johtajat saavat sydänkohtauksen”, Kremlin kirjeenvaihtaja riemuitsi.""


        Ei kuulu EU:hun, rahat vain kelpaavat.

        Missä sen maan presidentti on?

        Kohta se on ulkona kaikesta ja Venäjän armoilla, mites sitten suu pannaan? Tarvitaanko sisällissota? Olisi tarpeen.


    • Anonyymi

      Ruplat käyttöön Unkarissa.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä!


    • Anonyymi

      Unkari ei ole vielä diktatuuria nähnytkään ainakaan sen perusteella mitä kävin Butapestissä, mutta kehityksen pitäisi alkaa muovautumaan kyllä enemmän Prysselin toiveiden mukaan

    • Anonyymi

      Orban menköön Putinin punkkeriin ja Unkarille rehelliset vaalit ,eikö näin.

    • Anonyymi00060

      Niin kauvan kun Ukrainan presidenttinä on zelenesky niin ei mitään rahaa ei avustusta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe