Annoin vanhemmalle miehelle

Anonyymi-ap

Olin silloin isossa kaupassa töissä ja ehkä pukeuidin liian seksikkäästi, kun aina yksi vanhahko mies ohimennessään pysähtyi ja selvästi ihaili pientä teinipeppuani, vaikka heti käänsi katsensa kun siihen reakoin.
Mies kävi viikottain kaupassa ja aina sama toistui, jäi siis tuijottamaan pientä teinipeppuani, se alkoi hermostutamaan.
Siten tapahtui outo tapaus, mies vilautti 400 euroa ja sanoi suoraan että haluaisi olla kanssani sillätavalla, olihan se tosi hämmentävää ja kielsi heti .
Mies kävi viikottain kaupassamme ja sama toistui melkein joka kerta, mutta siten taloudessani tulikin yllättävä menoerä, opintolainan maksut oivat erääntyneet.
Mies tuli taas ja pitän harkinnan jälkeen suostuin ja sanoin kello kahdelta pääseväni töistä ja se siihen sanoi että hänellä on kaupan parkkiksella asunto-auto.
Päästyäni töistä katselin isoa parkkipaikkaa ja huomasin sen perällä uudehkon asunto-auton, sinne siis epävarmoin askelin suuntasin ja mielessäni kävi poikakaverini jolle olin sanonut jääväni ylitöihin.
Koputin varovasti oveen ja kauhuistuin kun mies melkein alasti avasi oven vain kalsreissa joka oli täynnä pullistettua elintä, nyt kauhistuin tosissaan.
Astuin kuitenkin peloissani sisäälle ja kyllä vähän peloitti, mutta yhden väkevän wiskipaukun jälkeen aloin rentoutumaan , ainakin aluksi.
Mies sanoi että haluaa ensin ajaa pillukarvani ja kaatoi mut hellästi makuulle ja alkoi riisumaan farkkujani, tuli mieleenen, mikäs pervo äijä olikaan, mutta suostuin kuitenkin. Menin makuulle ja kohtahan olin siinä melkein alasti, ehkä riisuiduin mielestäni itse liian nopestikin, mies toisaalla riisuitui ja sieltä tullessa kauhistuin, kuinka tuollainen voi olla suomalaisella, siis aivan järjettömän iso kulli heilui valtoimenaan kun kalsarit vapauttivat sen.
Olin aivan lamautunut tilanteesta ja ajattelin paeta, mutta rauhoitin itseni ja menin makuulle kuitenkin tärisin kauttaaltani pelosta.
Mies lähestyi ison elimen heilahdellassa ja ja yllättäen sanoi, että haluaa ajaa pilluni posliiniksi ennen yhdyntää, jaa sanoin, en muuta ehtinyt sanoa kun jo partavaahtoa pursutettiin pillunkarvoihini, olin siinä tosi jännittynyt tilanteesta.
No, seuraavaksi tunsin kuinka vaaleita pilunkarvojani hellästi alettiin ajelemaan vastakarvaan ja minä siinä tärisin miehen ajellessa pillukarvojani ja vaistomaisesti levitin jalkojani, äijän elin heilui siinä kiimaa valui isosta reijästä.
Katsoin vasemmalle ja voi helvetti, miehen kalu oli käyränä siinä edessäni ja terska sinipunaisena kiimatippaa valuttaen hehkuen, melkein tunsin sen kuumuuden joka siitä hohki - se oli äärimmillänsä ennen siemensyöksyä.
Mies hellästi ajeli pillunkarvojani vaahdossa, kun puhelemini soi, poikakaverini soitti ja olin unohtanut sanoa hänelle että jään ylitöihin, heh.
Oli se tilanne, vanha äijä ajaa pillunkarvojani ison kullin heiluessa hehkuvan kuumana suuni vieressä, heh, sanoin että tulee tunnin päästä vasta, tilannehan oli aivan absurtinen.
Aloin rauhoittumaan ensijännityksestä ja varsinkin kun mies alkoi hivellä pimppini poskia hellästi ajettuaan kaikki karvani, mutta nyt vasta tarkennin katseeni siihen miehen kaluun täysin, siis se oli kuin ison sonnin elin ja miehen huomattuaan pelokkaan katseeni sanoi ettei hänen vaimo anna useinkaan,syystä koska on niin iso.
Olin tosi kiihoittunut miehen pillunkarvojeni ajelusta, koko ajan oli tunne että pillustani vuoti jotain.
Asetuin selällei ja pelkäsin, miehen elin lähestyi pilluni huulia, koitin käsilläni avittaa sisäänmenoa, ei auttanut mitenkään - kunnes se ...
Parkaisin, oli se tunne kun kuuma iso kulli ensikertaa meni sisääni, kirpaisi vähän kun teinipilluni antoi periksi äijän vanhalle kullille joka samantien jatkoi hitaasi teinipilluni pohjukkaan, aattelin vaistomaisesti, tältäkö tuntuu kun synnyttää.
Olin niin täynnä tuon miehen elintä , melkein tajuntani meni - alkoi hidas työntely, se melkein sattui, mutta olin nyt niin kiimassa tuosta sonnin elimestä ja tunsin kuinka pilluni aina vain levisi, kullin mahdottoman juuren ollessa pillussani pohjukassa.
Sitten kuitenkin tahdin ollessa parhaillimmaansa,poikakaverini taas soitti ja pitihän siihen vastata, sain hengitykseni vähän tasaantumaan ja kullin pysähtyessä sisässäni sain sanottua että tunti vielä menee.
Kohtahan sen jälkeen alkoi mies kuin höyryveturi kiihdyttämään tahtiansa ja lopputuloshan oli valtava siemensyöksy sisääni, mielessäni huusin,,,,saatanan siemensonni,,, ja sitä tosiaan tuli sissääni, olenko herkkä, mutta joka sakelin ruiskauksen tunsin pillunipohjukassani.
Loppuihan lopulta olin aivan raatona moisesta panosta, menin ja huuhtelin isoimmat spermat vessassa ja panin 3 talouspaperia pikkuhousujeni sisään ja sehän olikin hyvä kun äijän mälliä valui koko kotimatkalla kun poikakaverini oli tullut mua hakemaan.
Tästä tulikin salainen suhde kolmeksi vuodeksi, jäin siihen isoon kaluun tavallaan koukkuun ja kyllä se viikottainen 300e talouttamme kohensi.
En ehkä kero nykyiselle aviomiehelleni miksi taloutemme yllättäen kohentui silloin.

28

15812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vai semmonen transuhomoiluvantasia tällä kertaa.

    • Anonyymi

      Annoitko jatkossa kiimasta isoon kulliin vai muuten vaan?

    • Anonyymi

      ,,,,,kullin ollessa juurineen pillussani....isot kullinjuurethän teinipillun avartaa

    • Anonyymi

      Olihan se kertomus, mutta mun nuoruudessani kiimaisena 16v muutin vieraseen kaupunkiin (olin lihavahko ja isotissinen ) ja annoin vanhoille äijille pilluani jotka ottivat mut vuorotellen takaapäin
      Olin juonut viiniä ja vetäydyin ensin yhden miehen kanssa erilliseen saunaan ja alettin naimaan ja sen laskettua siemenet sisääni oli toinen vanha äijä jo vonkaamassa oviaukolla kulli tanassa. (muistan aina kun valoavasten kiimasesta kullista valui kirkasta nestettä - joita en silloin tiennyt kiimatipoiksi)
      Sen jälkeen tulikolmas,,, neljäs ja aamulla heräsin saunakamarissa ihmetellen kuinka rähmäinen alapääni oli, en kylläkään kadu,,,muistelin vieläkin monta orgasmia olinkaan sanut yöllä vaikka olin humalassa.
      Nyt en saa enää äijältäni kullia kun 6kerta vuodessa, 43v

      • Anonyymi

        Kiimainen tarina. Miksi mä en koskaan osu tuollaisiin bileisiin. En toki 16 vuotiaita haluaisikaan, mutta sellaista reilua parikymppistä olisi vielä kerran elämässään kiva saada panna kunnolla. Nuorta tiukkaa pillua. Joskin enemmän pidän oman ikäisistä ihanisga naisista. Ne osaa jo yleensä kaiken, eikä tarvi paljon neuvoa tai kysellä. Saa panna vapaasti miten haluaa, ilman että tulee hui kauhistus.

        Harmi ettet saa munaa kotona. Minusta tuo on epäreilua, että parisuhteissa katoaa seksi. Meillä se on ollut vuosia hukassa myös ja olen hoitanut hommat muualla. Nyt onneksi vähän parempi, että tuo yksinkertainen, mutta tärkein arjen liima ja elämän suola taas toimii edes ontuen, eikä tarvi säätää mitään.


      • Hei
        Sä olen vasta 43 vuotias nainen. Kannattaisi kokeilla jonkinlaista kimppaviritystä joko äijä mukana tai ilman äijää.


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Hei
        Sä olen vasta 43 vuotias nainen. Kannattaisi kokeilla jonkinlaista kimppaviritystä joko äijä mukana tai ilman äijää.

        Kaappihomo se taas jaksaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiimainen tarina. Miksi mä en koskaan osu tuollaisiin bileisiin. En toki 16 vuotiaita haluaisikaan, mutta sellaista reilua parikymppistä olisi vielä kerran elämässään kiva saada panna kunnolla. Nuorta tiukkaa pillua. Joskin enemmän pidän oman ikäisistä ihanisga naisista. Ne osaa jo yleensä kaiken, eikä tarvi paljon neuvoa tai kysellä. Saa panna vapaasti miten haluaa, ilman että tulee hui kauhistus.

        Harmi ettet saa munaa kotona. Minusta tuo on epäreilua, että parisuhteissa katoaa seksi. Meillä se on ollut vuosia hukassa myös ja olen hoitanut hommat muualla. Nyt onneksi vähän parempi, että tuo yksinkertainen, mutta tärkein arjen liima ja elämän suola taas toimii edes ontuen, eikä tarvi säätää mitään.

        Kyllä 16-vuotiaillakin on kokeilun halua. Kun ikäero on tarpeeksi suuri se antaa myös turvaa. Eivät asetu hankaliksi. Eikä tule vastaan kaverin veljenä tai siskona.


    • Anonyymi

      Edellinen vaimoni ollessaan n 30 v tutustui työnsä kautta n 60 v mieheen ja ystävystyivät siinä määrin että mies oli kerran kysynyt että suostuisiko lähtemään hänen kanssaan ravintolaan syömään ,tuosta illasta alkoi lähes kaksivuotinen aisankannatukseni,vaimo oli suostunut miehelle rakastajattareksi ja näin ollen oli suostunut myös rakastelemaan miehen kanssa 2-3 kertaa kuukaudessa ,mainittakoon että mies oli tavattoman varakas ja naimisissa myös.

      • Anonyymi

        No voi rähmä🤦‍♂️


    • Ei silloinen poikaystäväsi kysynyt miten olet tullut posliiniksi?

      • Anonyymi

        Aikoinaan mun tyttöystävä tuli myös yllättäen posliiniksi🤔..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikoinaan mun tyttöystävä tuli myös yllättäen posliiniksi🤔..

        Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa

        Sä olet uskollinen seuraajani


    • Anonyymi

      Kyllä.mullekkin vois joku nuori nainen antaa jos on halukas kokea vanhemman osaavan miehen kanssa seksiä 😘

      • Anonyymi

        Päästyäni kotiin menin tietysti suihkuun ja sieltä tullesani hän näki että olin posliini ja ihmetteli koska olin karvani ajanut kun koko alapääni punoitti vieläkin ajon jälkeen ja sain söperrettua että ajoin ne ruokiksella töissä vessassa, tästäkös innostui ja halusi heti naimaan.
        Kyllä vähän oli pimppini arka sen ison sonninkalun jäljiltä ja kylläpä pieneltä poikakaveri kulli tuntuikaan nyt.
        Parkkipaikkapanosta tulikin joka viikkoinen sessio ja äijä sanoi että oli mulle säästänyt koko viikon lastiansa ja kyllähän sen joka kerta sain kokea, kun koko alapääni lainehti miehen spermasta panon jälkeen.
        Oikeastaan aloin kiimaisena jo perjantaisin töissä oikein odottamaan sitä naimista ja koko päivän pikkupilluni oli odotuksesta kosteana ja joskus jopa näin unta äijän sonninkalusta, olin inissyt unissani.
        Sessio alkoi aina samalla tavalla, ensin pillukarvani ajeltiin hellästi, vaikka eihän ne edes viikossa olleet paljoa kasvaneet ja aina kuin vahingossa mies osui klittaani joka oli ajon jälkeen melkoisen kovana ja pimppini valutti kiimalientä, äijä tahallaan pitkitti ja välillä hieman aukaisi pilluani ja huokaisi sanoen, on tiukkaa, on tiukkaa.
        Olin joskus niin kiimassa kun se siinä ajon aikana heilui, kaappasin sen suuhuni ja aloin imemään kielelläni samalla liikehtimällä lasti alkoi purkautumaankin suuhuni, meinasin tukehtua ja sain jotenkin nieltyä - sitähän tuli aina vaan lisää ja aloin yskimään.
        Nyt menikin vahingossa väärään osoitteeseen, teit tuon tahallasi ja saat ootella vähän aikaan jotta se alkaa taas kovettua, äijä sanoi.
        Ei auttanut kun ootella, vaikka sanoin poikakaveri tulevan kohtapuolin hakemaan mua, otin sen uudelleen suuhuni ja kas kummaa sehän virkosi välittömästi ja turposi suussani melkoiseksi jöötiksi.
        Jalat vain taivasta kohti ja kohtahan se alkoi hitaasti työntymään sisääni, voi että kun se tekikin taas melkoisen hyvää ja tahdin alkaessa nopeutumaan orkkuahan alkoi välittömästi tulemaan.
        Mutta nythän se kestikin melkoisen kauan ja katselin kelloani ja aina vaan äijä jyysti hikisenä päälläni vilkaisin vaunun ikkunasta joskos poikakaverini auto jo näkyy parkkipaikalla ja siellähän se olikin melkoisen lähelläkin vielä ja äijä vain jyysti ja jyysti, eikä mällit meinannu tulla lainkaan, mutta lopulta tunsin kalun nytkähdykset sisälläni ja tulihan sieltä kuumaa spermaa vieläkin melkoisesti, tämän jälkeen pilluni olikin melkoisen käytetyn näköinen.
        Mietin miten pääsen täältä kaverini näkemättä mua pois, mutta äijä lupasi ajaa kaupan taakse henkilökunnan oven eteen ja menin sisään ja kävelin uudelleen ulos etupuolelta.
        Olin hädissäni unohtanut laittaa "kuiviketta" pikkuhousuihini ja siinä kävellessä läpi kaupan tunsin kuinka äijän paksua spermaa alkaa valumaan reittäni pitkin kesämekkoni alta, piti mennä kiireesti henkilökunnan vessaan laittamaan käsipyyhkeitä pikkuhousuihini.
        Mutta kotimatkalla kaverini alkoi ihmettelemään tuoksua joka levisi autossa, onneksi ei tajunnut sen olevan sperman tuoksua, heh.
        Oli myöskin huomannut kuinka asunto-auto oli alkanut heilahtelemaan ja sanoi että kyllä siellä varmaan pannaan lihaa piiloon ja ei varmaan omaa vaimoa siellä naida päätellen paikasta.
        Mutta kun menin neljännen kerran, oli mies ottanut nuoremman veljensäkin mukaan, mutta siitähän tulikin erikoinen tapaaminen......


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päästyäni kotiin menin tietysti suihkuun ja sieltä tullesani hän näki että olin posliini ja ihmetteli koska olin karvani ajanut kun koko alapääni punoitti vieläkin ajon jälkeen ja sain söperrettua että ajoin ne ruokiksella töissä vessassa, tästäkös innostui ja halusi heti naimaan.
        Kyllä vähän oli pimppini arka sen ison sonninkalun jäljiltä ja kylläpä pieneltä poikakaveri kulli tuntuikaan nyt.
        Parkkipaikkapanosta tulikin joka viikkoinen sessio ja äijä sanoi että oli mulle säästänyt koko viikon lastiansa ja kyllähän sen joka kerta sain kokea, kun koko alapääni lainehti miehen spermasta panon jälkeen.
        Oikeastaan aloin kiimaisena jo perjantaisin töissä oikein odottamaan sitä naimista ja koko päivän pikkupilluni oli odotuksesta kosteana ja joskus jopa näin unta äijän sonninkalusta, olin inissyt unissani.
        Sessio alkoi aina samalla tavalla, ensin pillukarvani ajeltiin hellästi, vaikka eihän ne edes viikossa olleet paljoa kasvaneet ja aina kuin vahingossa mies osui klittaani joka oli ajon jälkeen melkoisen kovana ja pimppini valutti kiimalientä, äijä tahallaan pitkitti ja välillä hieman aukaisi pilluani ja huokaisi sanoen, on tiukkaa, on tiukkaa.
        Olin joskus niin kiimassa kun se siinä ajon aikana heilui, kaappasin sen suuhuni ja aloin imemään kielelläni samalla liikehtimällä lasti alkoi purkautumaankin suuhuni, meinasin tukehtua ja sain jotenkin nieltyä - sitähän tuli aina vaan lisää ja aloin yskimään.
        Nyt menikin vahingossa väärään osoitteeseen, teit tuon tahallasi ja saat ootella vähän aikaan jotta se alkaa taas kovettua, äijä sanoi.
        Ei auttanut kun ootella, vaikka sanoin poikakaveri tulevan kohtapuolin hakemaan mua, otin sen uudelleen suuhuni ja kas kummaa sehän virkosi välittömästi ja turposi suussani melkoiseksi jöötiksi.
        Jalat vain taivasta kohti ja kohtahan se alkoi hitaasti työntymään sisääni, voi että kun se tekikin taas melkoisen hyvää ja tahdin alkaessa nopeutumaan orkkuahan alkoi välittömästi tulemaan.
        Mutta nythän se kestikin melkoisen kauan ja katselin kelloani ja aina vaan äijä jyysti hikisenä päälläni vilkaisin vaunun ikkunasta joskos poikakaverini auto jo näkyy parkkipaikalla ja siellähän se olikin melkoisen lähelläkin vielä ja äijä vain jyysti ja jyysti, eikä mällit meinannu tulla lainkaan, mutta lopulta tunsin kalun nytkähdykset sisälläni ja tulihan sieltä kuumaa spermaa vieläkin melkoisesti, tämän jälkeen pilluni olikin melkoisen käytetyn näköinen.
        Mietin miten pääsen täältä kaverini näkemättä mua pois, mutta äijä lupasi ajaa kaupan taakse henkilökunnan oven eteen ja menin sisään ja kävelin uudelleen ulos etupuolelta.
        Olin hädissäni unohtanut laittaa "kuiviketta" pikkuhousuihini ja siinä kävellessä läpi kaupan tunsin kuinka äijän paksua spermaa alkaa valumaan reittäni pitkin kesämekkoni alta, piti mennä kiireesti henkilökunnan vessaan laittamaan käsipyyhkeitä pikkuhousuihini.
        Mutta kotimatkalla kaverini alkoi ihmettelemään tuoksua joka levisi autossa, onneksi ei tajunnut sen olevan sperman tuoksua, heh.
        Oli myöskin huomannut kuinka asunto-auto oli alkanut heilahtelemaan ja sanoi että kyllä siellä varmaan pannaan lihaa piiloon ja ei varmaan omaa vaimoa siellä naida päätellen paikasta.
        Mutta kun menin neljännen kerran, oli mies ottanut nuoremman veljensäkin mukaan, mutta siitähän tulikin erikoinen tapaaminen......

        Todella ihan tarina. Tästä olisi jopa Annie Ernaux kateellinen.
        Toivon todella saavani lukea neljännestä kerrasta, siitä erikoisesta tapaamisesta.


    • Anonyymi

      Oli syksy ja perjantainen iltapäivän "tapaamissemme" parkkipaikalla oli muistaakseni kuudes tai seitsämäs, kaikki meni samoin kuin ennen, mutta nyt mies toisin tyrkytti elintänsä suuhuni - ensin olin vastaan,,,mutta pilluni halusi muuta - aloin imemään terskaa joka kuumana kuin kekäle hehkui suussani ja tästähän oli seuraus - ruiskinta alkoi taas , sain onneksi väistetyä osan.
      Äijä sanoi menevänsä veskiin pesemään vehkeensä ja sanoi heti palavansa, menin selälleni vuotelle ja tunsin kuinka peppuani nostetaan ylöspäin voimakkasti, mksi?

      • Niin "ja tunsin kuinka peppuani nostetaan ylöspäin voimakkasti, mksi?"
        Kerro meille...


    • Anonyymi

      400€ per laaki ja sitä seuraavat 300€ kaikki taudit mitä ikänä voit toivoa kaupan päälle.

    • Anonyymi

      Oli jo marraskuu ja melko pimeäätäkin ja autossa ei saanut olla sisällä valot päällä ja mies sanoi menevänsä käymään veskissä ja sanoi että haluaa uusinnan takaapäin ja kehoitti mua menemään kontalleen sängyn päätyyn.
      Tunsin kuinka kuumaa spermaa alkoi valua ulos jonka mies pyyhkitalouspaperilla tullessaan veskistä ja levitti hellästi teinipilluani auki ja murahteli tyytyväisenä, näin kuinka äijän kalu oli taas valmiina toimintaan ja ihailin kuinka kullin juuri voi olla noin paksu juuresta, se tosiaan tunui sen ollessa aivan pohjassa teinipilluni oli aivan pinkeenä silloin.
      En ollut oikein päässyt mukaan ekasa nainnissa, äijältä oli tullut lasti sisääni jo melkein heti, mutta nythän saisin lisää, kullista valui kirkasta ulos norona joka kiilteli katulampun valossa ja terskan pää hehkui sinipunaisena valmiina antamaan uuden lastin sisääni.
      Hieman oudoksuin kuinka se taas oli noinkin toimintavalmis melko pian ensi session jälkeen, mutta unohdin sen kullin alkaessa hitaasti työntymään sisääni ja äijä murahteli tyytyväisenä ja kehui taas kuinka teinipilluni suorastaan imee kalusta mehut ulos. Kalu painui juuriaan myöten sisääni ja taas tunsin kuinka pilluni oli äärimmäisen pinkeenä kalun tosiaan täyttäessä koko pilluni, mutta ei nytkään mennyt montaa työntöä kun se pysähtyi sisääni ja tunsin kuinka se alkaa nytkähtelemään laukaisten uuden lastin sisääni, siemenputki nytkähteli ja laajeni ja supistui uusien laukausten lähtiessä sisääni, tuntui tosi ihanalta.
      Ihmettelin kuinka sitä voi tulla noinkin paljon, kun juurihan oli edellinen lasti tyhjennetty sisääni ja aina vain kulli nytkähteli sisälläni äijän muristessa tyytyväisenä spermaa alkoi tulla jo uloskin vaikka pilluni oli aivan pinkeenä kullin juuressa, tunsin paineen sisälläni ja se helpottui vasta kun osa purskahteli ulos, melkein kuulin kuinka se purskahteli ulos tullessaan.
      Lopulta kulli alkoi hieman veltostumaan sisälläni ja ulos sen vedettyään tuli melkoinen spermalasti samantien purskahtaen ulos ja se jatkui kun pilluni nytkähteli jälkiorkun vaikutuksesta ja pumppasi lopulta kaikki samantien ulos.
      Puin nopeasti vaatteet päälleni ja laitoin taas talouspaperia pikkuhousuihini, poikakaverini jo odotteli parkkipaikan toisella puolella ja onneksi oli jo niin pimeetä, ettei huomannut mistä tulin.
      Kotona aloin tosissaan ihmettelemään lastien määrää ja lopultahan arvoitus selvisikin sattumalta kun viikolla ollessani hedelmäosastolla järjestelemässä hyllyjä huomasin kuinka kaksi mistä oli aivan samannäköisiä - siis nyt välähti, olin antanut molemmille vuorotellen, toinen kun meni autossa veskiin, tuli toinen samantien kulli tanassa takaapäin sisääni, huh, huh.
      Toinen tuli juttelemaan hiljaa viereeni, vaikka vaimo oli lähistöllä, sanoin että nyt on loppu ja sanoin tajuavani mitä peliä olette kanssani pelanneet.
      Mies selitteli ja sanoi että saan tuplapakkion seuraavalla kerralla jos antaa taas moemmille ja työnsi käteeni jonkunlaisen korurasian jonka kotona aukaistuani oli hopeinen painava kaulaketju ja 300e rahaakin.
      Olin alkanut opiskeemaan ja osa-aikaisena kaupassa töissä ja pari viikkoa mietittyäni suostuin kun olin tosissaan rahan tarpeessa ja jo perjantaina olin jo uudelleen siemennettävänä autossa, toisen oottaessa vuoroaan ulkona toinen siemensi pilluani ja kohtahan olin taas peppu pystyssä siinä sängyn päädyssä toisen tullessa vuorollaan.
      Kyllä oli pimppini hellänä kun pääsin kotiin, mutta jotenkin aloinkin tykkäämään siitä ja oikein aloin kaipaamaan jo loppuviikosta kunnon ryskytystä, pilluni valutti jo kiimaa torstaina kun tiesi khta saavansa kunnolla kalua.

      • Ihana juttu. Toivottavasti opiskelusi jatkuu pitkään.
        Oli vähän samallainen juttu. En ollut huomaavanikaan vaihtoa. Huokailin vaan kuinka nopeasti sait uudestaan jäykäksi.


    • Anonyymi

      Jatkoa... Lopulta lopetin, kun ne veljekset tahtoivatkin kaks
      kerta viikossa ja arvatkako oliko nuori pilluni punainen koko seuraavien päivien, kun kaksi kullia jyysti pilluani,
      En uskaltanut edes poikaystävälleni näyttää käytettyäni pilluani, niin käytetyn näköinen se oli ,,,ainakin mielestäni kun veljekset sitä olivat taas jyystäneet tunnin - mutta ei kaverini mitää huomannut, vaikka klittani oli koholla turvonneella usein kun tulin kotiin.

      Nyt asumme äijänkanssa kahden kakrunkanssa nykyisin muualla ja joskus unessa äijä kun luule mun näkeväni painajaisi, näen kuinka antauduin silloin nuoruudessani, oli mukavaa tavallaan nähdä kuinka vanha mies nauttii nuoresta pillustani silloin ja ähisi ja puhisi saadakseen laskettua siemenensä sisääni.

    • Anonyymi

      Olimme mieheni kanssa nökillämme , mies joutui vielä töihin itse olin jo lomalla . Sattui olemaan aurinkoinen päivä ja lämmin , otin parit viini lasilliset päivällä ja menin ulos , hain kylmälaukun ja siihen olutta , riisuin itseni alasti ja menin nurmikolle , lähelle rantaa . Siinä makoilin ja join olutta , makoilin jalat levällään , silmät kiinni kun edestäpäin kuului rykäisy , siinä parin kolmen metrin päässä seisoi vanhempi mies noin 70 v ja katsoi minua ja välillä jalkojenväliin , joka on ain kesäisin ajeltu posliiniksi . Annoin jalkani olla leviällään , saapa vanha pappa nähdä pillun kunnolla , ajattelin . no pilluni kostui siinä , kysyin mieheltä maistuuko olut , maistui hän tuli viereeni istumaan ja sanoi , ei haitaa vaikka kaloja ei tulekkaan kun näin tämmöisen kauniin naisen alastomana ja ajellun pillun . En olekkaan nähnyt ainakaan 10 vuoteen saatika saanut sellaista , ajattelematta sanoin haluatko koittaa sitä , mies oli heti valmis työnsi sormensa pilluuni ja sanoi tämähän on ihanan liukasja työnteli sormeaan pillussani , hän kysyi saisko muullakin koittaa , myönsin kiihkoissani . Mies otti housunsa pois ja sieltä paljastui , hirveän iso , paksu ja suonikas kulli ,seisoi kuin torni. MIes tuli jalkojeni väliin ja alkoi työntymään pilluuni , hitaasti ja kohta se oli kokonaan sisälläni , hän nussi minua kauan , ainakin puoli tuntia ja sain sinäaikana ainakin kolme orgasmia , ennen kuin häneltä tuli . Mies makasi päälläni jonkinaikaa ja sanoi , olipa ihanaa saada nuoremman pillua vielä . Itse olen 49 v . Hän veti kullinsa pois pillustani ja kysyi , olenko tässä huomennakin , sanoin olen ja mieheni tulee vasta klo 17 . Hänellä on vielä töitä tämä viikko . Mies tuumasi , hän yllättä minut huomenna , makaa tässä niin tulen ja nain sinua , Sanoin odotan jalat leviällä . Huomiseen .

      • Anonyymi

        Sun pitää Pera ottaa reumalääkkeesi kun näitä fantasia satujasi kirjoittelet, pilkkuja räiskitty kunnolla tarinan joukkoon. Kädet kun vapisee niin se näkyy näppäinten painalluksina, vai vapiseeko käsi kiimasta? Taas sotkit tarinaan viinit ja kaljat, onkos sulla alkoholin kanssa jokin ongelma? Kaikissa saduissasi esiintyy napsut paukut naukut ja juomat, tällä kertaa uupui nimet tosin.


    • Anonyymi

      Olin seuraavana päivänä valmiina , sovittuun kellon aikaan . Menin alasti lähelle rantaa levitin alustan ja meni n selälleni jalat auki , sivelin pilluani ja kutittelin klitoristani ,aloin jo kostua kun kuulin rannasta askelia , olin silmät kiinni : Kuulin kuinka vaatteet kahisi ja kojta nuoltiin pilluani ihanasti . Mies nousi päälleni ja työnsi kalunsa kerralla pilluuni , voihkaisin nautinosta ja kivusta : Aukaisin silmäni siinä eilineni mies nussi minua täyttä päätä , voihkin ja sanoin ihanaa , mies jatkoi naimistaan ja minä tärisin kun sain voimakkaan orgasmin : Mies jatkoi vielä vähän aikaa ja päästi spermansa sisääni . Hän kierähti viereeni ja sanoi , emme ole esittäytyneet , minä olen Ville ja 74 vuotta ja naimisissa , minä siihen Päivi ja 49 v ja naimisissa. Minä kerrion Villelle että , mieheni sai hommansa suoritettua ja aloittaa huomenna loman : Ville siihen , no loppui sitten tämä tapailu tähän , sanoin että , anna numerosi niin soitan sinullle niin tavataan jossain . Olin näköjään vanhemman miehen ison perässä . Hän antoi numeronsa ja bai minua vielä kerran ja lähti . Tapasimme muutaman kerran loman aikana ja senkin jälkeen .

      • Anonyymi

        Ajat mökkitiellä vastaan, pysähdyt kohdallani ja aukaiset autosi ikkunan. Hymysi ja rintavakosi näyttää hyviltä, kun sanot tulleesi viikonlopuksi yksin mökille.
        Kumarrun autosi ikkunasta suutelemaan Sua, tunnet sormeni vaativina kaulallasi. Huulemme on jo irtaantumassa toisistaan, kun yllättäen näykkäät alahuultani. Työnnät Mua ulos autosi ikkunasta, ja sanot iltapäivän aurinko odottaa!
        Kaasutat eteenpäin, ja tiedät saaneesi kesämiehesi nälkäiSEKSI...


    • Anonyymi

      Täällä vanhempi mies olisi vaikka loma ym.seuraa nuoremmasta naisesta . M 55v P savo

    Ketjusta on poistettu 109 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe