Sinä joka uhkasit jättää pienen lapsen sateeseen, haista vittu.

Anonyymi-ap

Olin katsomassa telkkaria noin puol kymmenen aikoihin kun ulkoa, noin 100m päästä bensa-asemalla alkaa kuulua naisen huutoa, joka sanoo että "mä jätän sut nyt tähän" tai jotain sinne päin. Kuului myös lapsen huutoa ja itkua, ja oli minun pakko vilkaista parvekkeelta että mitä siellä tapahtuu. No, siellä oli todella nuoren näköinen lapsi, uskoakseni 3v tyttö, itkemässä kun äiti ajaa autolla pois. Vanhempani lähtivät juosten lapsen luokse ettei vaikka toinen auto vahingossa aja päälle. Nään hetken päästä kuinka nainen parkkeeraa auton aika kauas lapsesta. Hän menee lapsen luo huutaen, ja raahaa tätä autolle samalla huutaen tälle. Vanhempani menivät uhkaamaan että soittavat poliisit jos ei ala käyttäytymään, ja sanoivat tälle naiselle myös että jos ei osaa pitää lapsestaan huolta niin vie hänet jonnekin jossa hänestä pidetään huolta, eikä hän sen jälkeen sanonut lapselle mitään. Ja ilmeisesti lapsella oli vain pissahätä. Autossa istui myös vähän vanhempi poika, joka oli kuulemani mukaan aivan paniikissa.

Miten voit tehdä noin pienelle lapselle? Jätät hänet sateeseen kun ajat itse pois? Tostahan jää vielä traumat. Ja ties mitä kotona sitten tapahtuu kun kukaan ei kuule tai nää. Onko tämä oikein?

0

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
        Ikävä
        167
        3488
      2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
        Oulainen
        15
        2186
      3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
        Ikävä
        224
        1522
      4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
        Ikävä
        70
        1261
      5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
        Ikävä
        44
        1221
      6. 37
        1141
      7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
        Sysmä
        38
        1073
      8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
        Lieksa
        136
        1031
      9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
        Ikävä
        47
        1014
      10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
        Ikävä
        41
        1010
      Aihe