Olin katsomassa telkkaria noin puol kymmenen aikoihin kun ulkoa, noin 100m päästä bensa-asemalla alkaa kuulua naisen huutoa, joka sanoo että "mä jätän sut nyt tähän" tai jotain sinne päin. Kuului myös lapsen huutoa ja itkua, ja oli minun pakko vilkaista parvekkeelta että mitä siellä tapahtuu. No, siellä oli todella nuoren näköinen lapsi, uskoakseni 3v tyttö, itkemässä kun äiti ajaa autolla pois. Vanhempani lähtivät juosten lapsen luokse ettei vaikka toinen auto vahingossa aja päälle. Nään hetken päästä kuinka nainen parkkeeraa auton aika kauas lapsesta. Hän menee lapsen luo huutaen, ja raahaa tätä autolle samalla huutaen tälle. Vanhempani menivät uhkaamaan että soittavat poliisit jos ei ala käyttäytymään, ja sanoivat tälle naiselle myös että jos ei osaa pitää lapsestaan huolta niin vie hänet jonnekin jossa hänestä pidetään huolta, eikä hän sen jälkeen sanonut lapselle mitään. Ja ilmeisesti lapsella oli vain pissahätä. Autossa istui myös vähän vanhempi poika, joka oli kuulemani mukaan aivan paniikissa.
Miten voit tehdä noin pienelle lapselle? Jätät hänet sateeseen kun ajat itse pois? Tostahan jää vielä traumat. Ja ties mitä kotona sitten tapahtuu kun kukaan ei kuule tai nää. Onko tämä oikein?
Sinä joka uhkasit jättää pienen lapsen sateeseen, haista vittu.
Anonyymi-ap
0
61
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174346
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842489Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251290Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187- 113928
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75894Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72830