Nyt veikkauksia milloin alkaa oikea talvi ja lumi pysyy maassa.
Miten se meni viime vuonna?
Kuka osaa tietää, milloin alkaa talvi.
17
123
Vastaukset
- Anonyymi
Joulukuun alussa ennen itsenäisyyspäivää, kuitenkin joulukuun puolella.
- Anonyymi
Soattaa tulla jo marrakuussa, mutta pysyvä lumi itsenäisyyspäivän jälkeen.
- Anonyymi
En ole nähnyt vielä pysyvää lunta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole nähnyt vielä pysyvää lunta?
En minäkään,aina ne on juhannukseen mennessä sulanu
- Anonyymi
Toivottavasti ois erilainen talvi eikä tulisi ollenkaan. Ois yks homma vähempänä. Ja menkööt ne jotka haluu hiihtää. Vuokattiin, putkeen hiihtämään.
Osaan tietää milloin oikea talvi alkaa.
- Anonyymi
No kerroppa sitte muillekki kun kerta tiijät
- Anonyymi
Suomussalmella ei oo ollunna ikinä lumetonta joulua, lähellä se oli 2014, oli vain pakkaskuuraa maassa.
- Anonyymi
Lumi ei pysy maassa, viimeistään jussina se on sulanut.
- Anonyymi
Tammi- ja helemikuulla on oikein kirpakkaat pakkaset ja lunta poloviin asti.
- Anonyymi
OSAA TIETÄÄ?
Kuka tietää riittää. Opettele suomen kieltä.
Toivottavasti ei tule ennen helmikuuta yhtään lunta!
Valkoinen paska jääköön Putinin puolelle. - Anonyymi
Osaan tietää, että ihan sullaan maahan saattaa lumen lähes joka vuosi.
Tietäjä iänikuinen kertoi tämän🎃 - Anonyymi
Oskarin päivänä talvi alkaa.
- Anonyymi
Kyllä tänään jo on talvi tullu
- Anonyymi
880 on pitänyt pitkään pärjätä ja taloa pitää. Facekaveri vaan kehuskelee tuloillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k744016- 1013545
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823368Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia382769- 1251673
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361536Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191154Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141061