En ymmärrä, mitä pitäisi poistaa? https://www.amd.com/en/support/kb/faq/pa-300
Kun yritin poistaa sovelluksen AMD Radeon Software Adrenalin, joku AMD-pohja tuli näkyville, mutta mitään ei tapahtunut. Pohjassa ei ole myöskään mitään klikattavaa linkkiä. Kone toimii virheilmoituksesta huolimatta normaalisti nettiä selatessa.
AMD virheilmoitus?
9
627
Vastaukset
- Anonyymi
Sovellusluetteloon vaihtui näkyville AMD software. Ennen poistoa oli näkyvillä AMD Radeon Software Adrenalin. Kummallista, että mitään ilmoitusta vaihdoksesta ei tullut ja poistoa ei voinut seurata mitenkään. Kone toimii normaalisti, mikä on pääasia.
- Anonyymi
Ei ole AMD vika, vaan winkun vika.
- Anonyymi
Linkkisi kertoo:
"The Version of AMD Radeon Software You Have Launched Is Not Compatible with Your Currently Installed AMD Graphics Driver"
eli
"Käynnistämäsi AMD Radeon -ohjelmiston versio ei ole yhteensopiva tällä hetkellä asennetun AMD-näytönohjainohjaimesi kanssa"- Anonyymi
Ymmärrän kyllä, mitä ilmoituksessa lukee, sillä ilmoitus tuli suomeksikin. Jäin vain ihmettelemään, mitä tarkasti ottaen pitää poistaa. Poiston jälkeenkin AMD Software Adrenalin Edition lukee luettelossa, missä on kaikki sovellukset. Kun klikkaa sovelluksen poistamista, tulee näkyville Ohjauspaneelin luettelo, missä lukee AMD Software. Luettelossa on myös AMD Chipset Software, mutta ymmärrän, että ainakaan sitä ei pidä poistaa. Todennäköisesti poisto tuli tehdyksi, koska nimike vaihtui Ohjauspaneelin luettelossa.
- Anonyymi
Ettei nyt taas olisi windowsissa joku solmussa.
- Anonyymi
Juurikin noin. winku päivittänyt asurin omaansa.
- Anonyymi
Minulla on näitä ilmoituksia tullut ajan mittaan paljon. AMD haluaa aina päivittää softan, mutta jos sen tekee, niin ongelmia tulee. Siksi olen aina tappanut kyseiset ilmoitukset.
- Anonyymi
AMFD Anvanvcrf Mivto Frbivrd ISA. oö,poyyss domiöör ilmoittaaa erttä voit päiväittää gafiiikkakiihdfytimresxi uutrn uskoon jos haluat ladfa a ajutin
- Anonyymi
minulla on äänetön jätti-tuuletin-siilinen AMD=Advanced Micro Devices eli USA tehty juttu ilman tululetinta RAdeon se on heh.
Sopii minulle hyvin tuo juttu tosi suuri cvie koko paikan pci-e, koska en pidä pörinästä jaa pyöricisträ häreleistä ;DE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset4132316Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882150- 981852
- 4471796
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1141463- 71454
- 2271066
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9956Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭78941Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41852