Joskus on ihanaa laittaa harmaa peruukki päähän, avohalkiotukisukkahousut jalkaan sekä nahistuneet grapehedelmät puuterin värisiin tissiliiveihin ja lähteä torille transsuilemaan. Herrasmiehet arvostavat maturekauneutta ja saattaapa joku toimitusjohtaja saada mummolta suklaapiirakkaa torikojun takana🥰
Vanhuksena transsuilu
Anonyymi-ap
241650
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Oon haaveillut vaan susta...Sinkku oon ollut kokoajan...
Vastaukset 24
Vanhimmat
Kovin on tämä trolli innostunut noihin avohalkiosukkahousuihin. Taitaa kaiket päivät kulkea kulkuset halkiosta killuen.
Kikuli reisien välissähän tuo pyrkii oleilemaan, mutta vaikeaa se on jos pitää liikkua.
Jeesusteippi on poikaa!
Sitä teippiä kannattaa paikalleen asettamisen jälkeen kuumentaa vielä hankaamalla, jolloin liimapinta vasta tarttuu kunnolla. Pysyy sitten se kikuli siellä reisien välissä paremmin ja transsuilija voi antautua (oletettavasti) anaali-iloihin laadukkaan yritysjohtajan kanssa.
Onko eläkeläinen ratkennut ryppäämään?
Mitä ilmeisimmin on, aika pitkään olikin selvin päin.
Montakohan erilaista transsuiluskenaariota tänä vuonna on jo palstalla esitetty? No, vielähän tässä on pari kuukautta vuotta jäljellä. Tulee varmaan ainakin lentokoneessa transsuilu, kirjastossa transsuilu, sairaalassa transsuilu jne.
Ihan kivaa että annoit trollille muutaman uuden idean. Jatka vaan miettimistä.
Tolla eläkeläisellä näkyy kyllä mielikuvitus laukkaavan ilman apujakin, miten kukaan edes keksii jotain Allanin transsu-nauhoja tai muuta tuommoisia.
En usko, että kyseessä on kuitenkaan THE eläkeläinen, tuolla trollilla on aidon trollin ote, eläkeläinen oli lähinnä säälittävä, vaikka olihan hänelläkin toki ne kaikenmaaiman sikerman idiopää-skitsoilut. Kirjoittaahan hän edelleen, mutta on rauhoittunut vuosikausia sitten.
Tai siis, sinähän itse asiassa olet the eläkeläinen, hassua, että jaksat käyttää trollista tätä nimitystä. Saitko eläkeläisasunnon kaupaksi?
Selvännäkijäkin ilmestyi taas palstalle.
Vai totuudennäkijä, kun eläkeläisellä, eli sinulla, on tapana kutsua selvännäkijäksi aina, kun sinut tunnistetaan?
On kyllä loistava palsta! Jotain eläkeläis-lorea jo vuosikymmenen ajalta.
Huomaa hyvin kirjoituksista kuka on todella trans ja ei todellakaan laiteta mitään
grapehedelmiä tissiliiveihin osallahan meitä vanhemmista "rouvista" on omat tisut
ja on meillä paikkoja ei tarvii mennä torille kotona voi olla missä asuissa vaan tuntuu
et on kirjoitajia jotka haluaisivat tyttöillä ja kun eivät voi niin tänne uskaltavat
kirjoittaa fantasioitaan ja kyllä muutkin miehet ihania ei tarvii olla toimitusjohtaja
kunhan kemiat kohtaa niin seksikiin on ihanaa!!! t. transmummo
Koska pääsis touhuihin? Asutko hesassa?
Muistaakseni transmummo oli Vantaalta?
Juu, se on Länsi-Vantaalta ja on kyllä kertonut olevansa seuranhakupalstoilla nimimerkillä transmummo, qruiser ym.
Olen Länsi-Vantaalla ja myös käyn välillä Persikka,net nicillä Erja eli jos kiinostaa niin
sitäkin kautta minut löytää puss puss
Ähpuh rakas
Hei jostain luin et Suomessa ois n. 50000 transua kiva mutta kuinka monta yli 70v
transmummoja on???
Ihana laittaa peruukin stayupit pikkarit korsetin ja nauttia asuista ja sit vielä jos saa kullia imeä tai peppuun ihanaa ei se ole keltään pois jos näin tapahtuu suukkoja t, eläkebottom transmummo Erja
Vaimoltasi taisi kyllä olla pois se, että "miehensä" oli mummoksi itsensä identifioiva bottom-homo.
Arvostavat kyllä, siksi makaavat vaimojensa tai kumppaniensa kanssa ihan omassa makuuhuoneessaan. Sitä voit miettiä ihan rauhassa miksi sinua ei kutsuta sinne vaan joudut tyytymään epätoivoisiin jossain nurkan takana.