Bumban paratiisi löytyi

Anonyymi-ap

Ladoja siellä Ladoja täällä.. Aaahhh.. Kuubahh! Satatuhatta Ladaa!
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/2e0d4ee9-c04e-483b-9a64-1b13456a5e49
Nahkaratteja, karvanoppia, puukuulaistuimia, niskatuki kuskilla, aurinkolippa, säädettävä taustapeili, ikkunoissa tiivisteet, tilava peräkontti ja lähtee käyntiin.

3

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerran kun ajoin Paraisilla ala mäkeä Laatokalla huippu nopeutta tuulen suhistessa korvissa viistosti takaa päin niin yhtä äkkiä Laatokka alkoi kaartaa vasemmalle vaikka vasta ohjasin oikealle. Tein korjaus liikkeen oikealle ja se alkoikin kaartaa oikealle niin että taka oven kahva oli pidemmällä kuin etu oven kahva. Karvalakki humpsahti silmilleni enkä nähnyt mitään. Kouristuksen omaisesti tartuin rattiin kaksin käsin ja se irtosi. Heitin sen taka penkille ja tarrasin käsi jarruun. Sen kahva irtosi ja heitin sen taka penkille. Poljin kaksin jaloin jarru poljinta, se meni pohjaan ja naks katkesi ja irtosi. Heitin sen taka penkille.
      Kumartuessani lattialle karvahattuni juuttui Ladan virtalukon virta piireihin ja syttyi tuleen. Leuka remmin vuoksi en saanut sitä paniikissa pois päästä. Kuului hirveä ryske ja rytinä Laatoka syöksyessä läpi paraisten kalatorin. Haistoin palaneen kalan hajua ja sitten palaneiden korvien hajua. Luulin olevani Niki Lauda ja meinasin tulla hulluksi. Laatokka kääntyi katolleen syvään ojaan ja ikkunasta tulviva kuravesi sammutti karva hatun krouvin aikaan.

Huidoin jaloilla apua ikkunasta ja vettä oli jo nenään myöten ja suuta myöten.
      Huusin krrlblrrbubgulp brllrllklupglup brlll ja imaisin kolme litraa vodaa keuhkoon.
      Hamusin käsilläni kaikkialle ja sormeni meni tupakan sytyttimeen ja sain hirvittävän sähkö tällin. Pääsi kammottava kaali pieru ja oli hetken aikaa siinä kuplassa ja sitten sumeni silmissä. Kolme palo miestä otti loppu tilin mutta neljäs veti minut ulos autosta.

Kun Heräsin paraisten jorvissa niin aimo katsoi minua silmiin hellästi ja kysyi pankki korttini pin koodia että olis hakenut itselleen kahvin ja viinerin kanttiinista.
      Lienee selvää että meinasin tulla hulluksi.

• Anonyymi

Kun Saaripasanen seikkailee, niin Indiana Joneskin ottaa hatun päästä ja kumartaa.

Kokeilin kerran puukuulaistuinta muistaakseni Mi16 Peugeotiin. Jarruttaessa koko ukko liukui kohti lattiaa. Heitin kertakokeilun jälkeen sen roskikseen.

2010

• Tämä gibale kertoo siitä kun löysin sensein sisältäni ja hän löysi minut, Hurtti-Arskan Hua Hinista.

Kun mä minut kohtasin, oli ilta ihanin
      tuijotin peukalon kynsivallia kun loisti taivaan kuu.
      Minä sanoin menkämme parille kiljukuksalle
      Mietin nyt juttu tä onnistuu

Perille kun saavuttiin parit sätkät käärittiin
      mahat sekaisin röökille paskahuusiin
      Kohta rantaan ryynättiin, aluhousut huuhdottiin
      Oli lemu vaan niin huumaavaa

Oi, jos sulle voisin antaa vatsan hoikemman
      Kuin tämän turvonneen pallon valtavan
      Mutta enhän sitä tee, en vatsaleikkaukseen mee
      Kun mahan vierelläni näin olla saan

Ravintolaan lähdettiin, spagettia naamariin
      Ketsuppia pullollinen vaan nyt annoksiin
      Kanan palankin mä sain, jonkun lautaselta kai
      Siihen myös ketsuppia ruiskuttain

Oi, jos mulle voisin antaa maksan paremman
      Kuin tämän rasvamaksan turvonneen valtavan
      Tropit taas nyt riittänee, lääketehdas kiittänee
      Korvauskaton kelan saavuttaa mä saan

Ilmaiseksi napin huuleen mä paan
      Kun korvauskaton kelan saavuttaa mä saan

Ilmaiseksi napin huuleen mä paan
      Kun korvauskaton kelan saavuttaa mä saan
      Pohjoisen mies jo alkaa mua komppaamaan
      Kun korvauskaton kelan saavuttaa mä saan!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      291
      6357
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2009
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1241
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1225
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      167
      1141
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1116
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1001
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      50
      991
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe