Bumban paratiisi löytyi

Anonyymi-ap

3

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerran kun ajoin Paraisilla ala mäkeä Laatokalla huippu nopeutta tuulen suhistessa korvissa viistosti takaa päin niin yhtä äkkiä Laatokka alkoi kaartaa vasemmalle vaikka vasta ohjasin oikealle. Tein korjaus liikkeen oikealle ja se alkoikin kaartaa oikealle niin että taka oven kahva oli pidemmällä kuin etu oven kahva. Karvalakki humpsahti silmilleni enkä nähnyt mitään. Kouristuksen omaisesti tartuin rattiin kaksin käsin ja se irtosi. Heitin sen taka penkille ja tarrasin käsi jarruun. Sen kahva irtosi ja heitin sen taka penkille. Poljin kaksin jaloin jarru poljinta, se meni pohjaan ja naks katkesi ja irtosi. Heitin sen taka penkille.
      Kumartuessani lattialle karvahattuni juuttui Ladan virtalukon virta piireihin ja syttyi tuleen. Leuka remmin vuoksi en saanut sitä paniikissa pois päästä. Kuului hirveä ryske ja rytinä Laatoka syöksyessä läpi paraisten kalatorin. Haistoin palaneen kalan hajua ja sitten palaneiden korvien hajua. Luulin olevani Niki Lauda ja meinasin tulla hulluksi. Laatokka kääntyi katolleen syvään ojaan ja ikkunasta tulviva kuravesi sammutti karva hatun krouvin aikaan.

      Huidoin jaloilla apua ikkunasta ja vettä oli jo nenään myöten ja suuta myöten.
      Huusin krrlblrrbubgulp brllrllklupglup brlll ja imaisin kolme litraa vodaa keuhkoon.
      Hamusin käsilläni kaikkialle ja sormeni meni tupakan sytyttimeen ja sain hirvittävän sähkö tällin. Pääsi kammottava kaali pieru ja oli hetken aikaa siinä kuplassa ja sitten sumeni silmissä. Kolme palo miestä otti loppu tilin mutta neljäs veti minut ulos autosta.

      Kun Heräsin paraisten jorvissa niin aimo katsoi minua silmiin hellästi ja kysyi pankki korttini pin koodia että olis hakenut itselleen kahvin ja viinerin kanttiinista.
      Lienee selvää että meinasin tulla hulluksi.

    • Anonyymi

      Kun Saaripasanen seikkailee, niin Indiana Joneskin ottaa hatun päästä ja kumartaa.

      Kokeilin kerran puukuulaistuinta muistaakseni Mi16 Peugeotiin. Jarruttaessa koko ukko liukui kohti lattiaa. Heitin kertakokeilun jälkeen sen roskikseen.

      2010

    • Tämä gibale kertoo siitä kun löysin sensein sisältäni ja hän löysi minut, Hurtti-Arskan Hua Hinista.

      Kun mä minut kohtasin, oli ilta ihanin
      tuijotin peukalon kynsivallia kun loisti taivaan kuu.
      Minä sanoin menkämme parille kiljukuksalle
      Mietin nyt juttu tä onnistuu

      Perille kun saavuttiin parit sätkät käärittiin
      mahat sekaisin röökille paskahuusiin
      Kohta rantaan ryynättiin, aluhousut huuhdottiin
      Oli lemu vaan niin huumaavaa

      Oi, jos sulle voisin antaa vatsan hoikemman
      Kuin tämän turvonneen pallon valtavan
      Mutta enhän sitä tee, en vatsaleikkaukseen mee
      Kun mahan vierelläni näin olla saan

      Ravintolaan lähdettiin, spagettia naamariin
      Ketsuppia pullollinen vaan nyt annoksiin
      Kanan palankin mä sain, jonkun lautaselta kai
      Siihen myös ketsuppia ruiskuttain

      Oi, jos mulle voisin antaa maksan paremman
      Kuin tämän rasvamaksan turvonneen valtavan
      Tropit taas nyt riittänee, lääketehdas kiittänee
      Korvauskaton kelan saavuttaa mä saan

      Ilmaiseksi napin huuleen mä paan
      Kun korvauskaton kelan saavuttaa mä saan

      Ilmaiseksi napin huuleen mä paan
      Kun korvauskaton kelan saavuttaa mä saan
      Pohjoisen mies jo alkaa mua komppaamaan
      Kun korvauskaton kelan saavuttaa mä saan!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe