Hurja tapaus se Tönnön juttu

Anonyymi-ap

Kylillä liikkui juttua.

79

3937

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin hurja että liekkö edes totta?

• Anonyymi

Sitäpä pohdi pöhnässäsi.

• Anonyymi

Todella hurja . En ole kuullukkaa.

• Anonyymi

Koko kylähän tuosta haastoi, et sie kylillä liikku?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osta sie miulta hevoinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä on kaksi l*tkaa keskenään keksineet asian ja väittää jännäksi. Yhtä jännää kuin kaksi teinityttöä Lidlissä sanoen mulle "Mulla on kuva kun sä kaivat sitä". Saahan sitä tyhjästä asiaa, jos haluaa.

• Anonyymi

Tää on niin totta. Hurja juttu.

• Anonyymi

Joutilaat kirjoittelee.Tolkun ihmiset käy töissä.

• Anonyymi

Kyllä on harva työssä tämän ketjun viestien lähetyksen aikaan. Oletko sinä ollut koskaan missään työssä ja tiedätkö että suurin osa käy työssä 7 - 15:30 välisenä aikana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on harva työssä tämän ketjun viestien lähetyksen aikaan. Oletko sinä ollut koskaan missään työssä ja tiedätkö että suurin osa käy työssä 7 - 15:30 välisenä aikana?

Tolkun ihmiset on nukkumassa tuohon aikaan kun kirjoittelet ,ja menevät aamulla töihin. Joutilaat on tietysti eri asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tolkun ihmiset on nukkumassa tuohon aikaan kun kirjoittelet ,ja menevät aamulla töihin. Joutilaat on tietysti eri asia.

Kyllä ei työhön menevät ole nukkumassa 18 - 20 aikaan.
        Työhön menevillä on elämänrytmi johon kuulu iltauutisten ja urheiluruudun katsominen ja monesti nukkumaan vasta kympin uutisten jälkeen. Sinä et ole tainnut paljon töissä käydä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ei työhön menevät ole nukkumassa 18 - 20 aikaan.
        Työhön menevillä on elämänrytmi johon kuulu iltauutisten ja urheiluruudun katsominen ja monesti nukkumaan vasta kympin uutisten jälkeen. Sinä et ole tainnut paljon töissä käydä?

Joutilas taas kirjoitellut. Tolkun ihmiset työelämässä tuohon aikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joutilas taas kirjoitellut. Tolkun ihmiset työelämässä tuohon aikaan.

8.10. on lauantai. du ju andeständ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

8.10. on lauantai. du ju andeständ?

Tolkun ihmiset ei pidä vapaata ollenkaan. Tolkun ihmiset tekee vähintään 30 tuntia päivässä töitä ja viikonloppuisin sama

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

samanlaisia paskan lässyttäjiä on myös suurin osa työssä kävijöistä eli älä jauha paskaa vai oletko jotenkin parempi kun muut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

samanlaisia paskan lässyttäjiä on myös suurin osa työssä kävijöistä eli älä jauha paskaa vai oletko jotenkin parempi kun muut.

On hirveä sääli että k*teen v*täjille maksetaan siitä palkkaa. Sosiaaliavustos olisi parempi tai hoitolaitos, jos ei osaa muuta kuin sitä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hirveä sääli että k*teen v*täjille maksetaan siitä palkkaa. Sosiaaliavustos olisi parempi tai hoitolaitos, jos ei osaa muuta kuin sitä...

...Ihan rehellisesti asiat olisi nimittäin PAREMMIN, jos noi osa ei olisi tuolla "töissä". Siinä kirjaimellisesti maksetaan palkkaa ihmiselle siitä että hän tuhoaa hirveän määrä asioita. Minun tapauksessa kaikki on ollut vielä enemmän kuin turhaa, koska ei tuolla ole ollut koskaan mitään positiivista vaikutusta mihinkään.

• Anonyymi

Osanotto nuoren omaisille. Aivan käsittämättömän järkyttävää.

• Anonyymi

Mikä juttu tämä on?

• Anonyymi

Ei ollut nuori. Noin 50

• Anonyymi

Nuori ei ollut mutta järkevät ihmiset antaa asian olla, eikä myöskään pui näitä asioita nimettöminä täällä että saisivat asioita selville. Erittäin paljon voimia niille lapsille jotka näkivät osittain tilanteen ja tässä vaiheessa on erittäin tärkeää vanhempien tuki.

• Anonyymi

Orimattilassa ei asu montaa järkevää ihmistä. Sen takia täällä repostellaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Orimattilassa ei asu montaa järkevää ihmistä. Sen takia täällä repostellaan.

Täällä ei " repostella" yhtään sen enempää kun muuallakaan. Kaikkialla ihmiset on samanlaisia. Tiedä tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä ei " repostella" yhtään sen enempää kun muuallakaan. Kaikkialla ihmiset on samanlaisia. Tiedä tämä.

Älykkyysosamäärä on kyllä aika matalalla orimattilassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älykkyysosamäärä on kyllä aika matalalla orimattilassa.

ÄO:n ei ole missään osoitettu olevan yhtään matalampi tahi korkeampi kun muuallakaan Suomessa. Vai onko jokin tutkimus josta käy ilmi jotakin muuta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ÄO:n ei ole missään osoitettu olevan yhtään matalampi tahi korkeampi kun muuallakaan Suomessa. Vai onko jokin tutkimus josta käy ilmi jotakin muuta?

Erkko-lukion pääsyvaatimukset ei ole korkealla.... eikä taso ole ikinä ollut maan huippua.

• Anonyymi

Pientä poikkeamaa huhuissa
      1. 13V tyttö ei ollut
      2. 30V poika ei ollut
      3. 20V tyttö ei ollut
      4 50V Pasi oli
      Paikan olisi voinut valita muualta

• Anonyymi

Kyläjuorut kun lähtee liikkeelle, niin ne alkaa elää omaa elämäänsä, Oli tosiaan 50 V ja Pasi.

• Anonyymi

Kyllä on sairasta porukkaa.

• Anonyymi

Mitä, mitä, kertokaa mitä on tapahtunut, koska en luuhaa kylän kuppiloissa olen jäänyt oikeaa tietoa vaille.

• Anonyymi

Itsekään en aikaani kauppojen edustoilla tai kuppiloissa vietä ja kylän tapahtumat menee ohi.
        Mikähän tämä juttu on?

• Anonyymi

Joku skidi heittää huulta

• Anonyymi

Höpöhöpö, sehän oli pelastuslaitoksen harjoitus.

• Anonyymi

ikävä kyllä ei ollut harjoitus, vaan onneton tapaus. Rauha hänen muistolleen.

• Anonyymi

Lasten mielikuvitus lähtenyt laukalle ja nyt puoli kylää uskoo.

• Anonyymi

Joutilaat taas kirjoittelee. Tolkun ihmiset käyvät töissä.

• Anonyymi

Olisi voinut tosiaan mennä sinne isolle sillalle narun kanssa mutta tullaan sitten ala-asteen viereen. No myöhäistä nyt moittia

• Anonyymi

Hyvä mies oli muuten hän. Jokainenhan täältä aikanaan ja tavallaan lähtee. Hän teki oman valinnan.

• Anonyymi

Kuka ihmeen Pasi? Joku kaikkien tuttu, kun kerran useampikin tuntui nimeltä tuntevan?

• Anonyymi

Joku pentu tai vähä-älyinen keksii juttuja. Ei kannata kommentoida jatkossa

• Anonyymi

Miksi ei kannata?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei kannata?

Koitappa keksiä syy ihan itse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihme täällä on vialla? Miksi nämä/tämä laittaa nollaviestejä aikalailla jokaikiseen ketjuun? Miksi täällä trollataan? "Netti ei toimi", joutilaat jne.? Mikä Teidän ongelmanne on? Onko se tekninen vai omassa päässänne?

Kommentti ei ollut minulle, mutta minä jäin sitä miettimään. Taaskaan ei vastata selkeään kysymykseen. Nämä on niin ääliömäisiä ettei niihin jaksaisi vastata, mutta ihmetyttää miten joku jaksaa niitä kirjoitella. Jos itse tässä mietin mahdollista syytä sille ettei toinen halua että asiaa enää kommentoidaan, niin hänellä täytyy olla joku syy yrittää pitää jotain salassa. En keksi muuta syytä minunkin viesteihini tulleisiin trollauksiin. Mikäpä noissa silti olisi jotain salattavaakaan? Ei. Nyt kyllä siellä vain viiraa ihan hitosti porukalla päässä. Vaikea mitään koodikieltäkään täällä olisi käyttää järkevästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen kysyi "Miksi ei kannata?". Toinen tietää vastauksen, muttei suostu kertomaan. Miksei? Vastaa silti että toisen pitäisi itse se keksiä. Jaa-a? Yrittää heittää palloa toiselle kuin olisi muka t*hmää kysyä. Täällä heitellään sellaisia toruja kuin lapselle, mutta kun emme ole lapsia. No, minä kun olen tällainen t*hmä, niin minä jäin sitten miettimään ja aina vaan mietin.

Kritisoija ei kyennyt aikuismaisesti selventämään asiaa. Voihan sitä sanoa vaikka että mitä enemmän asiasta puhutaan, niin sitä enemmän uhria ahdistaa. Selkeästi asian siis ilmaisee, jos asia on näin. Oikeasti voi ilmaista että antakaa surijille rauhaa. Nyt tässä jää päinvastainen mielikuva eli RIKOLLISTA ahdistaa, kun liian moni tietää hänen hölmöyksistään ja mitä enemmän puhutaan, sitä useampi siitä tietää ja taas saattaa sieltä löytyä joku joka tietää enemmän ja taas puhuu enemmän ja hiljalleen alkaa hirttoköysi kiristyä väärintekijän kaulan ympärillä.

Koska tätä Tönnö case:a ei selvennetty, niin se jäi todellakin mysteeriksi että oliko täällä enemmän joku uhri vain joku rikos vaiko molemmat. Orimattilalaisten pelko siitä että heidän asioistaan puhuttaisiin on silti kouriin tuntuvaa. Hyyyyyytävää kauhua *mörkö symboli*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle AINA sanotaan toi, kun ei ole mitään syytä :DDDDDD

• Anonyymi00071
        Anonyymi kirjoitti:

Orimattila pelaa sillä että levittelee huhuja. Kukaan ei uskalla puhua... koska kukaan ei oikeasti tiedä mitään. Mitenpä ne kehtaisikaan tunnustaa etteivät ikinä tienneet yhtään mitään. Just tää, kun joku käskee ITSE KEKSIÄ ne ideat, kun ei siellä ole mitään. Minusta on jopa aika edesvastuutonta kehottaa toista itse keksimään jotain. Pitäisi aina vain pysyä faktoissa, ja jos ei tiedä niin sitten ei tiedä, muttei nyt ainakaan itse ala mitään keksimään!!!

Samahan mullakin, just että koko kaupunki tulee mulle aina juttelee ihan kuin tuntisivat minut ja sitten mulle jopa uhkaillaan asioista, jotka ei ole koskaan edes tapahtuneet. Eli jos nyt ette niinku TAJUA, niin te olette itse keksineet juttuja ja tulette mulle itselleni VÄITTÄMÄÄN niitä omia kuvitelmianne. Ja kun tätä juoruilua on jatkettu vuosikymmeniä (tämä on kotikaupunkini), niin teillä on ollut aikaa rakennella mitä mystisempiä valheviritelmiä.

Eikö tosissaan teitä NOLOTA tulla mulle itselleni väittämään valheita minusta? Ja te vielä luulette että minä ITSE niitä uskoisin???

Kaikki siellä vetoaa siihen ettei muka saa sanoa, mutta mitäpä sanoisit, kun et edes tiedä yhtään mitään? :DDD Ette te ole missään vaiheessa tienneet yhtään mitään!

Tähän päivään mennessä mulle ei ole sanottu että mitä mä muka olen tehnyt ja tällä tismalleen samalla minua on kuitenkin uhkailtu jo 20 vuotta!! Ettekö te nyt vieläkään siis ole keksineet että mitä mä muka olen tehnyt?

Se Supermarketin mummo postipisteellä myös olin kovistenkovis ja vahvasti antoi ymmärtää että jossain olisi joku salaisuus. No, teillä näyttää olevan, muttei kyllä minulla minkäänlaista! Ei minulla ole todellakaan mitään syytä olla sanomatta mitään eli mummeli kuule lopettaa sen kuiskuttelun siinä. KAIKEN voi sanoa ihan ääneenkin siinä, kun MINÄ itse olen paikalla. Kaikesta huomaa että teillä näyttää yleisestikin olevat tapa puhua MINUSTA, mutta nimenomaan niin etten itse saa olla paikalla korjaamassa teidän valheita.

Ja sitten te ette voi enää sanoa mitään :( Näin siinä käy, kun te maalaatte itsenne sinne nurkkaan. Ja mä vannon... että tuolla tiellä te tulette olemaan pulassa :D Olen jo saman sanonut ennenkin eli siis että te olette vuosikausia kehitelleet noita valheitanne tajuamatta että olette rakentaneet ne toisistaan poikkeaviksi. Totuuskin on erilainen, mutta teidän jutut keskenään sotii keskenään. Eli... ihan joka kerta kun sä yrität peitellä omaa valhettasi, niin sä k*set toisen muroihin.

• Anonyymi00072
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Orimattila pelaa sillä että levittelee huhuja. Kukaan ei uskalla puhua... koska kukaan ei oikeasti tiedä mitään. Mitenpä ne kehtaisikaan tunnustaa etteivät ikinä tienneet yhtään mitään. Just tää, kun joku käskee ITSE KEKSIÄ ne ideat, kun ei siellä ole mitään. Minusta on jopa aika edesvastuutonta kehottaa toista itse keksimään jotain. Pitäisi aina vain pysyä faktoissa, ja jos ei tiedä niin sitten ei tiedä, muttei nyt ainakaan itse ala mitään keksimään!!!

Samahan mullakin, just että koko kaupunki tulee mulle aina juttelee ihan kuin tuntisivat minut ja sitten mulle jopa uhkaillaan asioista, jotka ei ole koskaan edes tapahtuneet. Eli jos nyt ette niinku TAJUA, niin te olette itse keksineet juttuja ja tulette mulle itselleni VÄITTÄMÄÄN niitä omia kuvitelmianne. Ja kun tätä juoruilua on jatkettu vuosikymmeniä (tämä on kotikaupunkini), niin teillä on ollut aikaa rakennella mitä mystisempiä valheviritelmiä.

Eikö tosissaan teitä NOLOTA tulla mulle itselleni väittämään valheita minusta? Ja te vielä luulette että minä ITSE niitä uskoisin???

Kaikki siellä vetoaa siihen ettei muka saa sanoa, mutta mitäpä sanoisit, kun et edes tiedä yhtään mitään? :DDD Ette te ole missään vaiheessa tienneet yhtään mitään!

Tähän päivään mennessä mulle ei ole sanottu että mitä mä muka olen tehnyt ja tällä tismalleen samalla minua on kuitenkin uhkailtu jo 20 vuotta!! Ettekö te nyt vieläkään siis ole keksineet että mitä mä muka olen tehnyt?

Se Supermarketin mummo postipisteellä myös olin kovistenkovis ja vahvasti antoi ymmärtää että jossain olisi joku salaisuus. No, teillä näyttää olevan, muttei kyllä minulla minkäänlaista! Ei minulla ole todellakaan mitään syytä olla sanomatta mitään eli mummeli kuule lopettaa sen kuiskuttelun siinä. KAIKEN voi sanoa ihan ääneenkin siinä, kun MINÄ itse olen paikalla. Kaikesta huomaa että teillä näyttää yleisestikin olevat tapa puhua MINUSTA, mutta nimenomaan niin etten itse saa olla paikalla korjaamassa teidän valheita.

Ja sitten te ette voi enää sanoa mitään :( Näin siinä käy, kun te maalaatte itsenne sinne nurkkaan. Ja mä vannon... että tuolla tiellä te tulette olemaan pulassa :D Olen jo saman sanonut ennenkin eli siis että te olette vuosikausia kehitelleet noita valheitanne tajuamatta että olette rakentaneet ne toisistaan poikkeaviksi. Totuuskin on erilainen, mutta teidän jutut keskenään sotii keskenään. Eli... ihan joka kerta kun sä yrität peitellä omaa valhettasi, niin sä k*set toisen muroihin.

...Hiukan taustoitan tätä sillä että olen viime aikoina ihmetellyt, miksi sossu Heidi Halme muutti potilasraporttini? Mulla on 2007 asti virallisesti lukenut siellä että lapsuuteni oli "traumaattinen". Sitten Heidi ekana ikinä keksi laittaa siihen "kaaoottinen" ja tämä sitten toistui.

En nyt ihan 100% tarkasti tätä muista enkä ala tarkistaa, mutta vasta tossa joulukuussa siis perehdyin Kanta-palvelun toimintoihin ja sieltä opin löytämään niitä vanhoja juttuja. Vähän kyllä joo ihmettelin niitä juttuja siellä etttä wtf??
        Ei toi ole iso juttu (enkä tiedä miten se on sinne tullut), mutta miten v*tussa mun lapsuutta on koko ajan tähän asti kuvailtu traumaattiseksi ja sitten se muutettiin kaaoottiseksi? Mistä sä sen kaaoottisen siihen oikein revit??

Sitten siellä väitettiin että Heidi olisi ollut samaan aikaan sen lääkärin kanssa, mutta se joo ois siellä pitänyt olla, muttei se koskaan saapunut ja lääkärikin sitä pahoitteli (tai jotenkin minulta ainakin kyseli, psykiatreilla on se outo tapa puhua). Oli se toinenkin lääkäritapaaminen täällä eikä se Heidi ollut sillekään tapaamiselle tullut. Sen piti tulla, mutta sitä pahoiteltiin heti ettei se pääse. Tällä seuraavalla kerralla en edes tiennyt että sen piti olla mukana, mutta lääkäri vain totesi ettei se päässyt tulemaan.

Ne on noita pienenpieniä omituisia juttuja, mutta kokemuksesta tiedän että pienestä tulee isoja. Joku siellä mättää. Ja Heidi siellä nyt yritti vääntää elämääni joksikin muuksi kuin mitä se on. Tää on se sama sossu, kun suuttui mulle kun en myöntänyt että mulla jäisi "puurokattilat lojumaan". Sillä otti niin pattiin, kun se ei saanut väännettyä sanomisia haluamiksiin ja se on erittäin-erittäin pelottavaa. Miksi... sossulla on noin vimma yrittää vääntää valheita?

Noi jutut siis selvisi mulle nyt joulukuussa ja olen niitä ihmetellyt siitä lähtien. Pieniä juttuja, mutta olen nyt yrittänyt keksiä että onko noilla pienenpienillä merkinnöillä nyt sitten ollut joku isompi merkitys? En ole vielä mitään keksinyt. Sanonpa vain silti ettei SOSSU (voi j*malauta!) ole ammattillisesti kykenevä mitään tuollaisia päätelmiä tekemään. Ne on ihan psykiatrit aiemmin jo tehneet työnsä (eli analysoineet lapsuuteni) ja olin vuosien ajan traumaterapiassa käsitellen asioita, joten on outoa että siellä edes on minkään v* sossun mielipide lapsuudestani, josta se ei edes pysty mitenkään mitään tietämään enkä muistaakseni edes siitä hänelle kertonut, joten on vaikea kuvitella että mistä se niitä edes repisi. Ps. se muutenkin oli ihan p*rsiilleen laittanut ne jutut siellä. MIKSI? Miksi jonkun sossun pitää sinne jotain kirjoitella OLETUKSIAAN, kun ei se voi mitään tietää (alikoulutettu eikä ole mikään meedio tietämään elämääni) ja sitten senkin minkä hänelle sanon, niin se vielä käsittää ihan väärin.

Pieniä juttuja, mutta musta on outoa että näin vuosikausien alan oikeiden ammattilaisten jälkeen sinne on joku alikoulutettu sossu sitten mennyt kirjoittelemaan omia mielipiteitään minusta. Miksi? Mihin me niitä tarvitsemme?

Väitti ihan sekoja siellä. Veti selkeästi Orimattilaan päin, koska Lahdessa olo aikani oli hyvää aikaa! Tää Heidi väittää että kaduin siellä elämistä ja siellä muka ongelmani olisi vain pahentuneet! Mistä se noi jutut repi?!!! Mä luulen että se ei tajunnut kun puhuin Liipolasta, joten se ihan itse keksi noi juttunsa. Kyllä Orimattilassa olo on AINA ollut ihan p*skaa, niin ennen kuin jälkeen muuton enkä ole IKINÄ katunut Lahteen muuttoa. Se pelasti minut!

• Anonyymi00073
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Tosi hyvä kirjotus varmaan joku Orimattilalainen joka saanu mensan testistä täydet pitseet.

• Anonyymi00074
        Anonyymi00072 kirjoitti:

...Hiukan taustoitan tätä sillä että olen viime aikoina ihmetellyt, miksi sossu Heidi Halme muutti potilasraporttini? Mulla on 2007 asti virallisesti lukenut siellä että lapsuuteni oli "traumaattinen". Sitten Heidi ekana ikinä keksi laittaa siihen "kaaoottinen" ja tämä sitten toistui.

En nyt ihan 100% tarkasti tätä muista enkä ala tarkistaa, mutta vasta tossa joulukuussa siis perehdyin Kanta-palvelun toimintoihin ja sieltä opin löytämään niitä vanhoja juttuja. Vähän kyllä joo ihmettelin niitä juttuja siellä etttä wtf??
        Ei toi ole iso juttu (enkä tiedä miten se on sinne tullut), mutta miten v*tussa mun lapsuutta on koko ajan tähän asti kuvailtu traumaattiseksi ja sitten se muutettiin kaaoottiseksi? Mistä sä sen kaaoottisen siihen oikein revit??

Sitten siellä väitettiin että Heidi olisi ollut samaan aikaan sen lääkärin kanssa, mutta se joo ois siellä pitänyt olla, muttei se koskaan saapunut ja lääkärikin sitä pahoitteli (tai jotenkin minulta ainakin kyseli, psykiatreilla on se outo tapa puhua). Oli se toinenkin lääkäritapaaminen täällä eikä se Heidi ollut sillekään tapaamiselle tullut. Sen piti tulla, mutta sitä pahoiteltiin heti ettei se pääse. Tällä seuraavalla kerralla en edes tiennyt että sen piti olla mukana, mutta lääkäri vain totesi ettei se päässyt tulemaan.

Ne on noita pienenpieniä omituisia juttuja, mutta kokemuksesta tiedän että pienestä tulee isoja. Joku siellä mättää. Ja Heidi siellä nyt yritti vääntää elämääni joksikin muuksi kuin mitä se on. Tää on se sama sossu, kun suuttui mulle kun en myöntänyt että mulla jäisi "puurokattilat lojumaan". Sillä otti niin pattiin, kun se ei saanut väännettyä sanomisia haluamiksiin ja se on erittäin-erittäin pelottavaa. Miksi... sossulla on noin vimma yrittää vääntää valheita?

Noi jutut siis selvisi mulle nyt joulukuussa ja olen niitä ihmetellyt siitä lähtien. Pieniä juttuja, mutta olen nyt yrittänyt keksiä että onko noilla pienenpienillä merkinnöillä nyt sitten ollut joku isompi merkitys? En ole vielä mitään keksinyt. Sanonpa vain silti ettei SOSSU (voi j*malauta!) ole ammattillisesti kykenevä mitään tuollaisia päätelmiä tekemään. Ne on ihan psykiatrit aiemmin jo tehneet työnsä (eli analysoineet lapsuuteni) ja olin vuosien ajan traumaterapiassa käsitellen asioita, joten on outoa että siellä edes on minkään v* sossun mielipide lapsuudestani, josta se ei edes pysty mitenkään mitään tietämään enkä muistaakseni edes siitä hänelle kertonut, joten on vaikea kuvitella että mistä se niitä edes repisi. Ps. se muutenkin oli ihan p*rsiilleen laittanut ne jutut siellä. MIKSI? Miksi jonkun sossun pitää sinne jotain kirjoitella OLETUKSIAAN, kun ei se voi mitään tietää (alikoulutettu eikä ole mikään meedio tietämään elämääni) ja sitten senkin minkä hänelle sanon, niin se vielä käsittää ihan väärin.

Pieniä juttuja, mutta musta on outoa että näin vuosikausien alan oikeiden ammattilaisten jälkeen sinne on joku alikoulutettu sossu sitten mennyt kirjoittelemaan omia mielipiteitään minusta. Miksi? Mihin me niitä tarvitsemme?

Väitti ihan sekoja siellä. Veti selkeästi Orimattilaan päin, koska Lahdessa olo aikani oli hyvää aikaa! Tää Heidi väittää että kaduin siellä elämistä ja siellä muka ongelmani olisi vain pahentuneet! Mistä se noi jutut repi?!!! Mä luulen että se ei tajunnut kun puhuin Liipolasta, joten se ihan itse keksi noi juttunsa. Kyllä Orimattilassa olo on AINA ollut ihan p*skaa, niin ennen kuin jälkeen muuton enkä ole IKINÄ katunut Lahteen muuttoa. Se pelasti minut!

"enkä ole IKINÄ katunut Lahteen muuttoa. Se pelasti minut!"

...Ja koska ainakin sossu Heidille tämä konsepti oli jotenkin täysin yli ymmärryksen, niin selitän vielä paremmin.

Orimattilasta aina halusin pois... pois pois. Luulin että se poistaisi KAIKKI ongelmat. Lahdessa olo oli heti helpompaa ja pääsin eroon monista ongelmia, mutta en siis niistä KAIKISTA. Sitten todellakin Lahden sisällä Liipolaan muutto oli virhe, mutta ei siis Lahteen. Olisi voinut vain Lahden sisällä muuttaa jonnekin muualla. Liipola oli silti parempi kuin Orimattila. Miksi Heidi väittää muuta.

No siis... joku muukin idea olisi ehkä kannattanut, mutta kun tajusin siellä Liipolassa että Lahdessa olo ei poistanut niitä KAIKKIA ongelmiani, niin päätin palata Orimattilaan tappamaan ne "pirut". Tajusin että vaikka asiat olisi kuinka hyvin, niin en tule ikinä pääsemään eroon menneisyydestäni eli siis Orimattilasta. Oli siis palattava Orimattilaan tuhoamaan se. Tätä asetelmaa ei nyt siis mitenkään saa väännettyä niin että olisin muka katunut Lahteen muuttoa ja Orimattilassa muka asiat olisi hyvin. Pah! Orimattila TRAUMATISOI minut niin pahasti etten parantunut. Mä palasin tänne... kohtaamaan traumani, EN koska täällä muka mikään olisi muka paremmin!!!!

Ja todellakin sen että palasin, niin HETI oli taas ongelmia yli tarpeiden. Vuokratalot p*rseili enemmän kuin laki sallii ja kaikki ne sossu kerrat oli v*ttumaisia. En pitänyt silloin tarkkaa kirjaa (ja tätä nyt harmittelen), mutta kyllä kirjanpidoistani huokuu että olen vihannut sitä Heidiä joka solullani!!! Ei se ollut mikään normaali sossu enkä koskaan (ensivaikutelman jälkeen) luottanut siihen. Joten en edes tiedä mistä se noita juttuja elämästäni repi, koska se oli niin s**tanan epäilyttävä etten uskaltanut sille mitään edes kertoa.
        ...ja moista tunnetta ei mulla ole muuten koskaan ennen ollut eli ihan vain huomioksi. En ole ikinä epäillyt kertoa sossuille ym jotain, mutta tää *** oli kyllä vain niin hirveä etten uskaltanut sanoa sille mitään. Siksi kai se suuttuikin. Ehkä. Vika oli silti hänessä itsessään, koska saa asiakas olla hiljaakin. Enkä siis valehdellutkaan, olin vain pidättyväinen enkä halunnut hänelle avata tapahtumia ja hyvä niin. Tosi hyvä niin. Mulla on huonoja muistoja näistä Orimattilan tyypeistä eli... todellakin se Heidin väite että HALUSIN tänne takaisin ja Lahti olisi muka ollut virhe, oli ihan hänen itse keksimänsä valhe. Mä vihasin täällä aina kaikkea ja sama p*ska jatkui heti kun palasin.

Mulla todellakin tuli Liipolassa sellainen visio että Orimattila oli kuin köysi kiinni minussa, joten tulin tänne irrottamaan sen. Nyt kun tuota mielikuvaa mietin, niin ois varmaan sittenkin vain kannattunut katkaista se köysi, häh?

Olen tänne jonnekin Suomi24:ään selitellyt näitä mun juttuja ja kai sieltä asiat selviää, jos jotain kiinnosta. Asiat on siis monimutkaisia, mutta toi Heidin viritelmä kyllä oli ihan ilmiselvä VALHE!! Siinä on kaikuja siitä miten suhtaudun Liipolaan muuttooni, mutta Lahti oli mulle aina hyvä. Esim. Liipolasta pääsin terveyspalveluihin, täällä Orimattilassa en niinkään. Heti jo muutettuani yritin soittaa saadakseni terveysneuvonta ja heti alkushokki oli, kun täällä ei sellaista ollutkaan! Mulla oli hätä/kipu ja vastaaja sanoo vain että soittaa myöhemmin ja sieltä soitettiin joskus parin tunnin päästä, kun tilanne oli jo ohi. Olin selvittänyt asiat jo Lahden kautta (vaikkei ne sitä halunneet vaan muistutti että olen nykyään Orimattilan kuntalainen). Että joo "kiva" palata Orimattilaan! "Kiva" kun MIKÄÄN ei ole toiminut, ei yhtään mitään, ei yhden ainoakaan asia.

Ja niihin alkuperäisiin ongelmiini (Orimattilan syytä!! Ei Lahden. Lahteen muutin vakavasti traumatisoituneena) olen löytänyt vastauksia, mutten kyllä ihan toivomassani määrin. Liian niukkaa. Ei ollut se mitä tulin hakemaan, mutta onhan se ollut iso opetus juuri se että täällä tarkoituksella ESTETÄÄN etten niitä vastauksia löytäisikään. Se on ollut mielenkiintoista ja se selittää todellakin MIKSI asiat meni niin kuin meni ja miksei niille vieläkään tehdä mitään. Tää on niin umpilaho korruptoitunut että kaikki - kaikki - rikokset ja uhrit vain vedetään maton alle ja väitetään ettei mitään olisi koskaan tapahtunutkaan. Jep, eli kyllä mä nyt ymmärrän MIKSI kukaan ei puuttunut mun traumaattiseen lapsuuteen, joka oli siis muutakin kuin vain "kaaoottinen".

• Anonyymi00075
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Tosi hyvä kirjotus varmaan joku Orimattilalainen joka saanu mensan testistä täydet pitseet.

En tiedä mitä nyt tällä yritit sanoa, mutta koska olen mielisairas, niin minut on todellakin tutkittu hyvin. On mm. ollut niitä oikeita ammattilaisten tekemiä testejä vaikka mitä mielenkiintoisempia! Aivoskannauksessakin olen ollut.

Eli... minua ei kannata tyhmäksi väittää, kun on lääketieteellisesti jopa todistettu ETTEN ole. Pärjäsin testeissä keskivertoa paremmin. Ei mulla koulussakaan koskaan mitään ongelmia ollut, joten... on tosi vaikea minunlaiselleni tuollaista soopaa yrittää. Se toimii vain niihin, joilla takaraivossa kolkuttaa että ne oikeasti tyhmiä olisi.

Mutta joo... kirjoituksesi oli jotenkin tosi outo. En keksi että miksi noin laitoit. Jotain hassua näissä viesteissä on, jotka tänne tulee, niin kai niissä jutella sille jollekin, joka näitä minulle tulleita ongelmia on aiheuttanut. Hänelle siis kai, ei siis mulle.

• Anonyymi00076
        Anonyymi00071 kirjoitti:

"antoi ymmärtää että jossain olisi joku salaisuus. No, teillä näyttää olevan"

...En ole ikinä tajunnut miksi te minua vainoatte. Kaikenlaista olen miettinyt. Muo on aina kummastuttanut teidän ÄÄÄÄÄRimmäinen vakavuus näissä asioissa. Meikä kävi vain R-kioskilla ja kassa oli aivan kuoleman valkea ja sen ääri värisi. Mä ihmettelin että feikkaako se? Mietin siinä tilanteessa että onko tämä joku näytelmä? Meikä on vain siinä hakemassa postipakettiaan ja sama äm*ä, joka viimeksi simputti minua olikin nyt aina raato. Onko joku MUU nyt vähän opettanut sille käytöstapoja, koska en minä vaan enkä edes tunne/tiedä ketään kuka sen olisi tehnyt puolestani. Sama kävi kerran puhelinpalvelijan kanssa eli sitä sen puhetta oli tosi levoton kuunnella, kun se haukkoi siellä henkeä ja ääri väristen kuin kuoleman pelossa yritti siellä hoitaa sen meidän asian. Ei voi kuin ihmetellä että MITÄ teillä siellä oikein lukee!!!

Et... kun mä olin postipisteellä ja se nalkuttava mummeli siellä alkoi mulle kuiskutellen kirota että mulla viiraa päässä, niin JOKU ihan hirveä h*lvetti sillä oli itsellään. Meikä oli siinä VAIN kaupassa. Yo!! Miksi tää draama! Ja miksi mulle raivotakaan? Miksi? Mulla ei ole harmaintakaan aaaaaaaavistusta teidän ongelmistanne, mutta ne näyttää olevan TOSI-TOSI vakavia. No, en voi muuta sanoa kuin että hei ehkä teillä olisi katsominen itseänne peiliin ja miettiä että miten te olette itsenne siihen soppaan saaneet. Meikä on pysynyt ja pysyy erossa jengeistä ja muista p*skasta, niin voi sanoa että on niin ku helpompi elää :) Ei näytä toi teidän elo olevan helppoa eli ei käy kateeksi.

Mutta joo... sen verran hysteeristä, kuoleman valkoista ja raivon vallassa olevaa tyyppiä siellä on ollut... mun normi kauppareissuilla... että jotain tosi hurjaa teillä näyttää olevan meneillään. Mutta kuten toi Postipisteen mummeli, niin... MIKSI... se rupea MULLE... vihaisena uhkailemaan jotain? Ei mulla ole harmainta aavistusta teidän ongelmista eikä mulla ole mitään syytä olla sanomatta mitään. Sä mummeliko oikeasti luulet että mä mitenkään liittyisin?

• Anonyymi00077
        Anonyymi00076 kirjoitti:

"antoi ymmärtää että jossain olisi joku salaisuus. No, teillä näyttää olevan"

...En ole ikinä tajunnut miksi te minua vainoatte. Kaikenlaista olen miettinyt. Muo on aina kummastuttanut teidän ÄÄÄÄÄRimmäinen vakavuus näissä asioissa. Meikä kävi vain R-kioskilla ja kassa oli aivan kuoleman valkea ja sen ääri värisi. Mä ihmettelin että feikkaako se? Mietin siinä tilanteessa että onko tämä joku näytelmä? Meikä on vain siinä hakemassa postipakettiaan ja sama äm*ä, joka viimeksi simputti minua olikin nyt aina raato. Onko joku MUU nyt vähän opettanut sille käytöstapoja, koska en minä vaan enkä edes tunne/tiedä ketään kuka sen olisi tehnyt puolestani. Sama kävi kerran puhelinpalvelijan kanssa eli sitä sen puhetta oli tosi levoton kuunnella, kun se haukkoi siellä henkeä ja ääri väristen kuin kuoleman pelossa yritti siellä hoitaa sen meidän asian. Ei voi kuin ihmetellä että MITÄ teillä siellä oikein lukee!!!

Et... kun mä olin postipisteellä ja se nalkuttava mummeli siellä alkoi mulle kuiskutellen kirota että mulla viiraa päässä, niin JOKU ihan hirveä h*lvetti sillä oli itsellään. Meikä oli siinä VAIN kaupassa. Yo!! Miksi tää draama! Ja miksi mulle raivotakaan? Miksi? Mulla ei ole harmaintakaan aaaaaaaavistusta teidän ongelmistanne, mutta ne näyttää olevan TOSI-TOSI vakavia. No, en voi muuta sanoa kuin että hei ehkä teillä olisi katsominen itseänne peiliin ja miettiä että miten te olette itsenne siihen soppaan saaneet. Meikä on pysynyt ja pysyy erossa jengeistä ja muista p*skasta, niin voi sanoa että on niin ku helpompi elää :) Ei näytä toi teidän elo olevan helppoa eli ei käy kateeksi.

Mutta joo... sen verran hysteeristä, kuoleman valkoista ja raivon vallassa olevaa tyyppiä siellä on ollut... mun normi kauppareissuilla... että jotain tosi hurjaa teillä näyttää olevan meneillään. Mutta kuten toi Postipisteen mummeli, niin... MIKSI... se rupea MULLE... vihaisena uhkailemaan jotain? Ei mulla ole harmainta aavistusta teidän ongelmista eikä mulla ole mitään syytä olla sanomatta mitään. Sä mummeliko oikeasti luulet että mä mitenkään liittyisin?

...Mä jo meinasin et lopetan kirjoittamisen, mutta sain uusia ajatuksia tuon edellisen kirjoitukseni jälkeen. A > B > C > D.

Teillä on massana joku ongelma ja KAIKKIEN muka pitäisi tähän osallistua? Miksi ihmeessä ja mikä tämä MASSAongelma on?
        No, en tiedä mistä ihmeestä voi olla kyse, mutta se selkeästi vaatii ihan valtavasti valehtelua ja korruptiota, johon KAIKKIEN on osallistuttava.

No, nyt sitten ihan vain minun pelkkä pyhä olemukseni ja ruokakaupassa käyminen on nyt hajottanut teiltä tätä MASSAvalhetta ja te hajoatte siellä? Just tällaistahan mä ajattelinkin Orimattilaan palatessani, mutten nyt silti ihan tässä mittakaavassa! Mä uskoin että minä ihan omalla olemassa olollani saan korjattua ne minusta levitetyt valheet. Alkaa rotat hyppiä pöydille, kun en siis ollut täällä itse paikalla. Näin mä sen ajattelinkin eli kun mä ITSE olen täällä ja ITSE sanomassa miten asiat on, niin saan niitä valheita korjattua pois.

No.... olen aika sanaton tän Orimattilan kanssa. Ihan natsihirveää vainoa olen saanut osakseni heti tänne palattuani ja sitten siinä 6 vuoden jälkeen alkoi tää mistä tuli puhutta että siellä alkoi sakilla pää hajota. Muutin tammikuussa 2016, vuonna 2020 kävin vartijat mun päälle ja vuosi 2021 oli jo ihan rikosasioita useampikin. Vuoden 2022 mä vielä kävin siellä fyysisesti itse, mutta se mielenhäiriöiden skaala siellä oli suuri. Eli mä kaikesta huolimatta kävin siis vain kaupassa eikä mulla silloin vielä käynyt mielessäkään (Miksi olisi? etten voisi siellä kaupassa käydä. Siellä oli kaikkea mahdollista taivaan ja maan väliltä, just noi jo mainitsemani ja esim. S-markettiin mennessäni ne kassat oikeasti hädissään syöksyi pois kassoilta tullessani. Siellä oli ihan kaaos sen takia, kun kukaan ei halunnut olla kassalla, kun minä tulin sinne. Kaikki oli just hypänneet pois samanaikaisesti (ja epäilyttävästi) ja kesti kunnes sinne saapui joku nuori teini sitten avaamaan kassaa mulle... kun nää pari sieltä pois hypännyttä yhä seisoi siinä nolona ja puoliksi naureskellen vieressä. Et mä niinku tajusin et ne ei halunneet MISSÄÄN nimessä olla siinä kassalla, kun minä olen asiakkaana.

Et te niinku sekositte ihan täysin. Ok.

Kaikki sekoaa ja tämä on muka joku kaikkia koskeva asia. Ihan hebreaa mulla ja Supermarketissa mummeli todellakin jopa TORUU minua siitä että puhun näistä tapahtumista. Minun on todella vaikea tajua että MIKSI se olisi ongelma että käyn ruokakaupassa ja kerroin teidän täysin kahjosta toiminnasta. Ja mummeli TORUU minua?? Eli... te olette niinku vielä kaiken ton apinoimisen lisäksi myös vielä enemmänkin pulassa jos joku (?) teidän sekoiluista tietäisi? Tää on ihan pimeetä. Siinä Supermarket tapauksessa mä sitten epäilin että se "väärä" henkilö oli se vartija, koska miksi en siinä voisi asioista puhua. Ei meidän lisäksi siinä ollut kuin joku teinityttö kassalla, se kiva vartija ja tää mummeli Postipisteellä nalkuttaen mulle loputtomasti. Kelle... mä en siis muka saa kertoa?

Mä jauhan tästä, koska se mummeli oli aidosti sen oloinen kuin olisi joku yhteinen salaisuus ja mä nyt olen vain jotenkin todella TYHMÄ etten tajua olla siitä hiljaa. Ja kun mä en edes tiedä että mikä paha siinä nyt oli että mitä sanoin. Eli puhuin siinä just tätä kaikkea samaa - ihan samaa - mitä täällä Suomi24:ssäkin olen kertonut. Sen takia se Postin mummeli sitten hyökkää? Jotain siinä mitä mä sanoin oli siis jotain tosi-tosi vaarallista sille mummelille. ja tää piti minua ihan täysin järjettömänä, kun avoimesti kerroin niistä asioita.

Tulee mieleen aina se kun heti Orimattilaan muuttoni jälkeen kirosin Vuokrataloja ja kauhuissaan minua yritettiin hyssytellä sen jälkeen. Kyllä mä nyt muistan tuon, muttei mulla ole käynyt mielessäkään etten olisi niistä idi**teistä sen takia puhunut. Korjaatkoon ongelmansa, jos eivät tykkää että heitä kritisoidaan! Lakia ei ole mikään pakko rikkoa.

Ja se mitä mun piti tänne jatkaa - lyhyemmin, mutta juttuni venähti - oli miettiä sitä mun alkuperäistä ideaani että mä pystyn hajottaa ne valheet ihan vain sillä että olen täällä ITSE PAIKALLA. Ja näin tässä jotenkin on käynyt että juurikin se että mä vain olen siellä ruokakaupassa, fyysisesti, niin pistää siellä jotain rakenteita tuusannuuskaksi. Ja hyvä niin, jos teidän rakennelmanne on perustuneet valheellisiin väittämiin minusta!! Pah! Mutta on joo tosi laajemmassa mittakaavassa tää homma ollut kuin olisin ikinä voinut kuvitella. Se on mulle yhä mysteeri.

Eli... tavallaan täällä tapahtuu tismalleen se mitä odotinkin, muttei tää silti ole sitä mitä oletin. Mä luulin että ihmiset ihan vain ilkeyttää puhuu musta valheita, mutta tää kaikki farssi ja ihan liian syvälle koneistoon mennyt korruptio on kyllä jotain ihan muuta. Mä en voi ymmärtää että miksi se että mä käyn kaupassa voisi olla jollekin koko kaupungin korruptiokoneelle niin merkityksellinen asia.

Ehkä homma on just silleen käänteinen. Eli ei niin se että just MINÄ olen siellä, vaan se että siellä on joku, vaikka piti olla tyhjää. Jotain tuollaista ehkä?

• Anonyymi00078
        Anonyymi00072 kirjoitti:

"mun lapsuutta on koko ajan tähän asti kuvailtu traumaattiseksi ja sitten se muutettiin kaaoottiseksi?"

...Kävin äsken hakee yhden sitaatin.
        "Ilmeisesti ptn lapsuus varsin traumaattinen, rajattomuutta, välinpitämättömyyttä, hoitamattomuutta ja turvattomuutta."

• Anonyymi00079
        Anonyymi00078 kirjoitti:

"mun lapsuutta on koko ajan tähän asti kuvailtu traumaattiseksi ja sitten se muutettiin kaaoottiseksi?"

"Ilmeisesti ptn lapsuus varsin traumaattinen, rajattomuutta, välinpitämättömyyttä, hoitamattomuutta ja turvattomuutta."

...En jaksa kaivaa niitä enää esiin tarkkoja sitaatteja varten, mutta todellakin siellä aina sanotaan että olen päihteetön. Vähän ihmettelin kun jossain luki ettei (oliko) avointa psykoottisuutta ei kuulemma ole esiintynyt. En tiedä mitä se tarkoittaa ja toisaalta olen tän "psykoottisuuden" ottanut sanastooni, koska mun diagnoosi "luokitellaan nykyisin psykoosiryhmään". Näin ainakin Wikipedian mukaan.

Mitään ammattilaista en muuten ole nähnyt sitten kevään 2016 eli se ois sitten vuosikymmen sitten. Jestas se aika menee! No... tässä on se että meikä on joutunut mennä nyt luomuna eli klassisesti AJATELLA IHAN ITE. Minkäs teet? Eli kun mä en ihan osaa näitä asioita selittää enkä oikein mitään tiedäkään, niin en pääse niitä keneltäkään tarkistamaan. Ihan ite siis täällä näitä teorioita vetelen nykyään lueskellen wikipediasta ja muualta.

• Anonyymi00080
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Miten tämäkin kommentti liittyy Pasin itsemurhaan, jota tämä ketju käsittelee?

• Anonyymi00081
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Miten tämäkin kommentti liittyy Pasin itsemurhaan, jota tämä ketju käsittelee?

Käsitin että koko "pasi" oli täysin itsekeksitty juttu.

• Anonyymi00082
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Käsitin että koko "pasi" oli täysin itsekeksitty juttu.

Kyllä me tämän Pasin kanssa oltiin koulussa samalla luokalla. Ajattelin vaan että jos omaisia sattuu näitä lukemaan, niin ei varmaan hyvältä tunnu kun tätä ketjua turhaan nostellaan jatkuvasti.

• Anonyymi00084
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Kyllä me tämän Pasin kanssa oltiin koulussa samalla luokalla. Ajattelin vaan että jos omaisia sattuu näitä lukemaan, niin ei varmaan hyvältä tunnu kun tätä ketjua turhaan nostellaan jatkuvasti.

Jos tätä ketjua kukaan olisi edes ikinä lukenut, niin ei moista uskoisi. Omaiset? :DDD No, sinulle on varmaan huojentavaa tietää että kukaan ei edes lue tätä Orimattila-osiota.

Muo kiehtoo silti toi sun sana "omainen" siinä ;P
        Mulla oli nimittäin hiukan sellainen... "onkimisjuttu" mielessäni.
        Oli kiehtovaa huomata että siellä on korrelaatio.

Se on todellakin niin että kymmeniä aikuisia ja eri alojen "ammattilaisia" on vainonneet ja ihan pahoinpidelleet minut narkkarina silloin kun olin nuori. Nää ihmiset varmaan on tosi iloisia kun käykin ilmi etten ole koskaan edes käyttänyt huumeita. Olen täysin päihteetön. Sinne abiristeilyllekin menin olemaan selvinpäin, mutta se Joonas salaa juotti minut känniin. En ollut aikeissa juoda ollenkaan alkoholia siellä.

Teillä on paljon ongelmia sen kanssa että TEIDÄN jutut ei mitenkään voi pitää paikkaansa.

• Anonyymi00085
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Jos tätä ketjua kukaan olisi edes ikinä lukenut, niin ei moista uskoisi. Omaiset? :DDD No, sinulle on varmaan huojentavaa tietää että kukaan ei edes lue tätä Orimattila-osiota.

Muo kiehtoo silti toi sun sana "omainen" siinä ;P
        Mulla oli nimittäin hiukan sellainen... "onkimisjuttu" mielessäni.
        Oli kiehtovaa huomata että siellä on korrelaatio.

Se on todellakin niin että kymmeniä aikuisia ja eri alojen "ammattilaisia" on vainonneet ja ihan pahoinpidelleet minut narkkarina silloin kun olin nuori. Nää ihmiset varmaan on tosi iloisia kun käykin ilmi etten ole koskaan edes käyttänyt huumeita. Olen täysin päihteetön. Sinne abiristeilyllekin menin olemaan selvinpäin, mutta se Joonas salaa juotti minut känniin. En ollut aikeissa juoda ollenkaan alkoholia siellä.

Teillä on paljon ongelmia sen kanssa että TEIDÄN jutut ei mitenkään voi pitää paikkaansa.

...Ja Orimattila-osioon todellakin kuuluu: "Ei se mikään erikoisjoukkojen sotilas ole eikä mikään maakuntajoukkojen nyrkkikään vaikka se itse puhuu niin. On ihan tavallinen reserviläinen joka leikkii maakuntajoukoissa jtn erikois sotilasta.
        Opetustaidot ne on täysin mitättömät.
        - Sehän on orimattilan vartiointi firman pomo"

koska jotenkin MINÄKIN muka kuulun aiheeseen ja nämä isopäät luulee omistavansa kaikki ihmiset tuolla, niin on täysin mahdotonta ajatella ettei joku silta tai KOKO TÖNNÖ nyt muka olisi vartijointifirman omaisuutta. Et hiukan jos nyt käytät aivojasi, niin tajuat että KAIKKI mikä täällä on, on jostain syystä heidän omaisuuttaan. Jos joku vaikka olisikin itsensä hirttänyt sinne, niin vartijointiliike heidän tällä asenteellaan on jopa VASTUUSSA siitä.

• Anonyymi00086
        Anonyymi00085 kirjoitti:

...Ja Orimattila-osioon todellakin kuuluu: "Ei se mikään erikoisjoukkojen sotilas ole eikä mikään maakuntajoukkojen nyrkkikään vaikka se itse puhuu niin. On ihan tavallinen reserviläinen joka leikkii maakuntajoukoissa jtn erikois sotilasta.

koska jotenkin MINÄKIN muka kuulun aiheeseen ja nämä isopäät luulee omistavansa kaikki ihmiset tuolla, niin on täysin mahdotonta ajatella ettei joku silta tai KOKO TÖNNÖ nyt muka olisi vartijointifirman omaisuutta. Et hiukan jos nyt käytät aivojasi, niin tajuat että KAIKKI mikä täällä on, on jostain syystä heidän omaisuuttaan. Jos joku vaikka olisikin itsensä hirttänyt sinne, niin vartijointiliike heidän tällä asenteellaan on jopa VASTUUSSA siitä.

...Jos on valtaa on myös vastuuta. Vartijat ja järkkärit ei sitten leiki että heillä olisi valtaa ja samalla jättää hoitamatta VASTUUNSA.

• Anonyymi00087
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Aijuu ja kun Minttu Rajala oli onnettomuudessa, MINUA alettiin vainota sen takia, vaikken liity juttuun yhtään mitenkään, en kerrassaan mitenkään. Mä olen aina tulkinnut sen niin että ne halusi purkaa sen pahan olonsa jonnekin ja minä olin sopiva uhri juuuuuuuri siitä syystä ettei minulle todellakaan ollut niin yhtään mitään yhteyttä siihen.

ja mä ymmärrän ton että kun te päätitte hoitaa surunne käyttämällä väkivaltaa TÄYSIN RANDOM ihmiseen, niin sitten on todellakin aika hankalaa, kun tää täysin random tyyppi ei tajuakaan poistua mihinkään, vaan yhä ja aina vaan pysyy täällä muistuttamassa. Ja mihinkäs minä menisin... pois omasta kotikaupungistani. Et jos teitä suru piinaa ja ahdistaa olla kaikkien teidän uhrienne keskellä, niin te varmaan itse poistutte (eikä omaiset lue foorumia. Mutta tuskin joo lukee, tää on tosi kuollut paikka).

• Anonyymi00088
        Anonyymi00085 kirjoitti:

"ihan tavallinen reserviläinen joka leikkii"

...Eikä kaikesta päätelleen osaa vartijointiliikkeen hommiakaan. Mä olen paljon miettinyt että onko noihin hommiin joku älykkyysosamäärätesti ja miten alas se on laitettu? Onko katsottu vaikka kouluarvosanojen keskiarvo ja muuta? Miten... ne leikki Sherlockia, kun ei ne tajua p*skaakaan?

• Anonyymi00089
        Anonyymi00088 kirjoitti:

"ihan tavallinen reserviläinen joka leikkii"

...Eikä kaikesta päätelleen osaa vartijointiliikkeen hommiakaan. Mä olen paljon miettinyt että onko noihin hommiin joku älykkyysosamäärätesti ja miten alas se on laitettu? Onko katsottu vaikka kouluarvosanojen keskiarvo ja muuta? Miten... ne leikki Sherlockia, kun ei ne tajua p*skaakaan?

...Ja joo, mä jatkokirjoittelen täällä, kun joku meni poistamaan sen mun aiemman viestin. Jep. Et auttaako sekään, kun mä tulen sen sanomaan kuitenkin?

Nyt mä olen vain kiukkuisempi. Sekö on kivaa? Sama kuin kaupassa ja Vipen kanssa. Ne HALUAA että mä olen kiukkuinen ja onnea teille sitten täysillä, koska mä olen nyt kiukkuinen. Jotain ehkä ärsyttää, mutta valittaa sitten Vipe-v*tun-Nättiaholle JOS ei halua että mä täällä kiukuttelen. Et tiedätte KELLE kiukutella, kun se oikein niinku näki vaivaa sen eteen että mulla menisi hermo. Oikein niinku kunnolla!!

Et ei niillä kaupanhenkilökunnilla ollut aikomusta lopettaa ENNEN KUIN mulla menee hermo. Miksi ärsyttää minua, jos ei tarkoitus ollut suututtaa minua? Ja mä laitan sitä kirottua asiakaspalautetta kaupalle ja kauniista sanoista (ruma naama silti) huolimatta ei kuitenkaan koskaan mitään muutosta tullut.

Minä kuulun j.o.k.a.i.k.i.s.e.e.n. Orimattila-ketjuun, koska Orimattila niin päätti. Mitään järkeä tässä ei ole, mutta oli vaikka Mintun traktorionnettomuus ja mikä tahansa kokaiinilasti, niin teillä aina on se v*tun idea että just MINUA pitää sitten niiden takia alkaa vainota ja pilata mun elämä. No, kiitti ihan v*tusti ja kun tätä nyt tässä tuli katseltua 30 VUOTTA, niin mä totesin että ei ihan hirveästi muo kyllä kiinnosta teidän ongelmat.

Jos koko s-kauppalinjan mielestä on ok sadistisesti vainota pedofilian uhreja ilman sen mitään parempaa syytä, koska MITÄÄN haittaa tai häiriötä minusta ei ollut, niin eipä monellakaan kansalaisella ole ongelmaa keksi yhtä hyviä ja paljon parempiakin syitä teidän pahoinpitelemiseen. Et jos te niinku kohtelette minua kuin p*skaa vain sen takia että minua on seksuaalisesti hyväksikäytetty, niin on kyllä vaikea keksiä että mikä olisi sitä p*skempi syy.

• Anonyymi

Vahvana liikkuu jutut, vaikka ne on jo virallisesti kiellettykin.
      Taisi olla joku uusi Jeesus, jota kukaan ei ole nähnyt, mutta lähes kaikki uskovat.

• Anonyymi

Ja p*skat täällä mitään vahvaa ole. Vetelää sakkia.

Umpiaivoista, joka ei suostu mun kanssa puhua. Ei ole kovaa juoruilla ja tehdä tikusta asiaa. Oli asia kuin asia, niin kukaan ei suostu vastaamaan mulle kun mä kysyn. Eli p*skanmarjat teidän koville jutuillenne.

Täällä ei ole kukaan koskaan tiennyt yhtään mitään ja niin ne haluaa sen säilyttääkin. Minä en juoruja ole kuullut enkä niitä mihinkään ole tarvinnutkaan. Jos on oikeaa asiaa, niin se kyllä tulisi oikeaa kautta, paitsi nää älyllisestiv*jaat ei sitäkään osaa. Ei osaa kukaan tehdä mitään. Se ois kova näyttö, jos ois Vuokrataloillakin raha-asiat kunnossa, muttei ne osaa yhtä vesilaskua hoitaa yli 2 vuodessa eikä firmalla mene hyvin muutenkaan.

• Anonyymi

Ikävä kyllä tuo tarina on tosi. Aivan naurettavaa, että tällaista ei julkaista virallisesti vaan yritetään peitellä ettei mitään ole tapahtunut? Niin olihan se pelastuslaitoksen harjoitus tosiaan, nehän tulee ala-asteen viereiselle sillalle irroittamaan hirttäytynyttä tyyppiä ihan vaan perjantaina aamusta kun lapsia menossa kouluun. HALOOOO

• Anonyymi

Auttaako asian rääpiminen täällä? On paljon erilaisia ihmiskohtaloita. Jokaisen elämä on arvokas.

• Anonyymi

Kyllä tämä oli lehdessä. Tiedän kuka oli kyseinen henkilö ja en ole kertomassa täällä kuka oli. Rauha hänelle.

• Anonyymi

Missä lehdessä ja milloin?

• Anonyymi

Minäkin tiedän kuka oli hän, kuten tietää puoli kylää. Ja tullaan muistamaan vuosikymmeniä siitä kuinka ja missä päätti poistua keskuudestamme. Kirjoitti nimensä Orimattilan historiaan.
        Jos olisi tuon tehnyt jossakin muualla, niin eipä olisi juuri juttua kuulunut.

• Anonyymi

Eikös tämä asia ole jo käsitelty, lopettakaa asian vatvominen, se ei siitä muutu. Puhukaa vaikka keitetystä makkarasta jos tylsää on.

• Anonyymi

Sinäkö kuvittelet päättäväsi mitä ja missä keskustellaan?

Voit olla satavarma, ettei sinulla ole missään eikä koskaan pienintäkään päätäntävaltaa asian suhteen.

• Anonyymi

"tämä asia ole jo käsitelty"

Tämän saman olen kuullut usein orimattilalaisten suusta. Viimeisimmäksi oli "Ettei tästä asiasta tarvitse keskustella" -versio. Missään vaiheessa ei ollut toisella aikomusta siis asiaa käsitellä, kun aiheena oli tietenkin HÄNEN OMAT VIRHEENSÄ.

Tarkka sana muoto oli "Tästä asiasta on nyt turha enempää keskustella". Mikä siinä onkin? Auta nyt t*hmää, kun en ymmärrä yhtään miksi tässäkin on taas tällainen asia, josta ei saa puhua. Hirveän huono sietokyky orimattilalaisilla sietää kritiikkiä. Ehkä kannattaisi lopettaa niiden jatkuvien virheiden tekeminen, jos ei kestä elää niiden kanssa ja raivarin saa jo, jos joku niistä edes mainitsee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"tämä asia ole jo käsitelty"

Tämän saman olen kuullut usein orimattilalaisten suusta. Viimeisimmäksi oli "Ettei tästä asiasta tarvitse keskustella" -versio. Missään vaiheessa ei ollut toisella aikomusta siis asiaa käsitellä, kun aiheena oli tietenkin HÄNEN OMAT VIRHEENSÄ.

Tarkka sana muoto oli "Tästä asiasta on nyt turha enempää keskustella". Mikä siinä onkin? Auta nyt t*hmää, kun en ymmärrä yhtään miksi tässäkin on taas tällainen asia, josta ei saa puhua. Hirveän huono sietokyky orimattilalaisilla sietää kritiikkiä. Ehkä kannattaisi lopettaa niiden jatkuvien virheiden tekeminen, jos ei kestä elää niiden kanssa ja raivarin saa jo, jos joku niistä edes mainitsee.

...Mulle just tänään (eilisen puolella) laitettiin mystinen viesti:
        "Tönnön silta on salaisuuksien silta. Ehkä se SALAISUUS selviää siellä. Vaikka ei selviäisikään, sieltä voi saada mato-ongella turvan. Onki siis mukaan reissuun!"

En tajua sitä lainkaan, mutta siitä tuli mieleen TÄMÄ ketju ja sen mystiset jutut. Pakko siis "linkittää".

• Anonyymi

Oliko se tuhnuttelija Paukku-Pasi? Viimeisen tuhnun päästi.

• Anonyymi

R.I.P. Pasi

• Anonyymi

Rest in peach.

• Anonyymi

Haastoi ja rääpiminen. Onko nää nyt jotain junnujen uutta sanavarastoa? Kas kun ei vielä 'mitäpä lottoot' löydy lauseesta. Saatanan nulikat

• Anonyymi

Ei täällä liiku kyllä yhtään mitään!!

Tämän kylän "tietäminen" on sitä ettei heillä ole koskaan ollut harmainta aavistustakaan mistään. Ikinä.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      183
      6490
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      93
      5392
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3745
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      123
      3387
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      200
      3118
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      75
      2355
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2098
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      45
      1684
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1666
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      98
      1356
    Aihe