Paritanssi

Oletko miettinyt paritanssin aloittamista tai tiedätkö miten Jyväskylästä löytäisi tanssiparin?

Kysyisin asiasta paremmin tietäviltä mistä löytää Jyväskylän seudulta tanssipari, nimenomaan paritanssiin? Monessa kaupungeissa tanssikursseja tarjoavilla seuroilla/yhdistyksillä on parinhaku palvelu josta voi löytää itselleen sopivan, Jyväskylästä en ole löytänyt sellaista sivustoa. Kertokaa jos sellainen on olemassa?

Tiedän kyllä että kursseille voi mennä yksinkin joissa paria vaihdellaan samalla kun opetellaan tanssin alkeita. Itsestä kuitenkin tuntuisi luonnollisemmalta jos tanssikumppani olisi sama heti alusta alkaen. En tiedä, tuntuu vain että ehkä helpompi jos oma pari olisi aina sama ja tietää toisen taidot/heikkoudet.. tä? Auttakee?

Olen 41v mies ja asun Jyväskylän keskustassa ja aikeissa aloittaa kurssit nyt syksyn/alkutalven aikana. Eli ihan alkeista lähdettäisiin liikkeelle ja mennään niin pitkälle kuin rahkeet ja halut riittävät Voit tietenkin omata hieman kokemusta, kunhan vain jaksat alkuun minun sohellusta. Olen 177cm/79kg ja fyysisesti suht hyvässä kunnossa sekä vähintäänkin katseenkestävä :) ja toivoisin samaa myös partnerilta. Kummempia kriteerejä esim. iän suhteen tanssiparille ei ole, pääasia että tavoitteet ovat molemmilla samat ja kemiat kohtaavat

Jos tiedät mistä parin voisi löytää tai olet itse halukas aloittamaan tanssin ,niin vastaa tähän viestiin tai suoraan: [email protected]

Trollit ja peräkamarinpojat älkää vaivautuko vastaamaan, ketään ei kiinnosta

28

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihanaa ihanaa! Minä voisin tulla partneriksi, vie sinä minä vikisen ja voihkin.
      Tero 32v.

• Anonyymi

Hienoa Tero, vau!! Ei voi kuin ihailla sua. Olisi mahtava tavata pimeällä kujalla tuollainen tyyppi, silloin vikisisit jos kerta sitä haluat. On se vaan kumma kun pyytää asiallisia kommentteja, mut ei.. Sun kaltaisia täällä pyörii, ihmisiä joilla ei ole omaa elämää :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa Tero, vau!! Ei voi kuin ihailla sua. Olisi mahtava tavata pimeällä kujalla tuollainen tyyppi, silloin vikisisit jos kerta sitä haluat. On se vaan kumma kun pyytää asiallisia kommentteja, mut ei.. Sun kaltaisia täällä pyörii, ihmisiä joilla ei ole omaa elämää :)

Haha!! Täysin samaa mieltä!! Yksinäinen vielä äidin luona asuva poikanen joka unelmoi naisesta eikä osaa tehdä mitään ja siksi dissaa muita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa ihanaa! En voi muuta kuin fantasioida siitä että ottaisit mut pimeällä kujallatakaapäin!
        Tero 32v.

• Anonyymi

Onko paritanssi sellaista missä kaksi paria tanssii yhdessä. Kuinka vienti on siinä hoidettu?

• Anonyymi

Jos hakee nii eikö siihen ole paljon helpommat keinot ku suomi24?

• Anonyymi

Eipä taida Jykylässä olla samanlaista mis vois paria ettiä

• Anonyymi

Millaista on pariutumistanssi🤣

• Anonyymi

Se tapahtuu vaakatasossa. Mies vie ja nainen tulee perässä, jos tulee. Usein se on tulevinaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tapahtuu vaakatasossa. Mies vie ja nainen tulee perässä, jos tulee. Usein se on tulevinaan.

Se taas johtuu siitä että kipale oli liian lyhyt!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se taas johtuu siitä että kipale oli liian lyhyt!

kertsi ilman siltaa

• Anonyymi

Rohkeasti vaan sinne kursseille muiden aloittajien joukkoon, tiedä vaikka sieltä löytyisi jopa se vakituisempi tanssikaveri

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi

Käytiin tänään rouvan kanssa sienessä ja kohta alkaa paritranssi.

• Anonyymi

Tuo vaimos tänne minä annan hänelle herkkutattia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo vaimos tänne minä annan hänelle herkkutattia

Kyllä nyt Pikku-Kalle nolasit itsesi .

• Anonyymi

Mukava kuulla et sulla on myös oma elämä. Pidä siitä kiinni 👍👍

• Anonyymi

Thaihieronnasta lohkeaa helpommin (Muista lompakko)

• Anonyymi

Ketjua lukiessa huomaa että asialla on yks ja sama ihminen joka vastailee omiin kommentteihinsa. Miten oot ajautunut tuohon tilanteeseen? 🤣🤣

• Anonyymi

Valtaosa on ylläpidon kommentteja. Mainostajien vuoksi.

• Anonyymi

Ei ole aloittaja vielä ottanut yhteyttä, jänistää. Olisi kiva ollut tanssia keinuen poskivalssia, vartalot tiukasti toisiinsa liimautuneina ja molemmat tuntee reittänsä vasten sykkivän ****

• Anonyymi

Tietääkö äitisi? 🤣

• Anonyymi

Mitä jännää siinä on, jos neljä tähteä sykkii reittä vasten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jännää siinä on, jos neljä tähteä sykkii reittä vasten?

Mietipä sitä untamo!

• Anonyymi

Paritanssi taripanssi höhöhööööö

• Anonyymi

Kuten huomaat tällä palstalla ei asiallisia vastauksia saa mihinkään kyselyyn.

• Anonyymi

Käykö letkajenkka? Olen mies ja osaan alkeet.

• Anonyymi

Kukaan ei kuitenkaan halua olla se jonon ensimmäinen mies, jollei sitten jenkata ympyrässä.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      120
      2248
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      423
      2151
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1176
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      958
    5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      790
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      784
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      756
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      14
      740
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      669
    Aihe