Moro, eli osaisko joku selittää mitä toi lainattu teksti meinaa sähköpostissa. Olen vähän amatööri näiden asioiden kanssa😅
Mikä on lainattu teksti sähköpostissa
7
841
Vastaukset
- Anonyymi
Selitä tarkemmin.
- Anonyymi
"Lainausmerkkien ensisijainen tehtävä on ilmoittaa, että teksti on lainattu eli siteerattu eli otettu jostakin kirjallisesta tai suullisesta lähteestä sellaisenaan."
- Anonyymi
Joo, se mainaa ihan sitä samaa kuin minullakin. Oletko muuten ihan terve?
- Anonyymi
Vapunen ei ole terve! Vaan henkisesti ihan helvetin sairas tapaus!
- Anonyymi
Lainattua on se kaikki teksti mitä postiohjelma itse esittelee kuten käyttöohjeet jne. Niitä ei koneesi itse keksi vaan ne lainataan.
- Anonyymi
""""Olen vähän amatööri näiden asioiden kanssa😅""""
Mitä tuo "vähän" tuossa välissä tekee, olet täysi töppö kaikessa.- Anonyymi
Tyypillinen radio amatööri eli lälläri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551180- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74924
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838