Peulakoinen menninkäinen 2010.

Anonyymi-ap

Monta mieltä yhden pääkopan sisällä

Joskus tuntuu siltä, kuin 400 aivotärähdystä saaneen pääni sisällä asuisi monta ihan eri ihmistä.
Nuorempana ajattelin, että tämä on varma merkki siitä, että olen seinähullu.
En kuitenkaan uskaltanut kertoa kenellekään, koska – no, en halunnut että muut saavat tietää.

Päähäni pälkähtää kaikenlaisia ajatuksia.
Monet niistä ovat tosi kivoja.
Mutta jotkut ovat tosi outoja.
Samaten huomaan tämän tästä, että vaikka tiedän tosi hyvin mitä pitäisi tehdä (jumpata, syödä salaattia, juoda yksi lasi viiniä juhla-aterialla) teenkin jotain ihan muuta (laiskottelen riippukeinussa, syön makeita hodareita, otan hileviskiä).

2010

4

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      no nyt on avautuminen oikeaan suuntaa, täällä on paljon vertaistasi seuraa sinulle peukaloinen.

    • Anonyymi

      Huva aloidus, osui kuin 🎯

      • Anonyymi

        Ikävää ettei onnistunut taaskaan otsikossa edes oikeinkirjoitus. "Peulakoinen"....
        Toiminimi Pasanen & Pasanen molemmat osapuolet kärsivät identtisestä lukihäiriöstä, joka ulottuu kaikille elämän osa-alueille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää ettei onnistunut taaskaan otsikossa edes oikeinkirjoitus. "Peulakoinen"....
        Toiminimi Pasanen & Pasanen molemmat osapuolet kärsivät identtisestä lukihäiriöstä, joka ulottuu kaikille elämän osa-alueille.

        resupetteri pilkun nusuttelija.. ei tämä häiriö ulotu kuin pariin elämäm osa alueeseen.
        Lukemiseen, kirjoittamiseen, laskemiseen, luetun ja kuullun ymmärtämiseen, näetyn ja näkyjen ymmärtämiseen, unien, kakaroiden, naisten, miesten ja heteroseksuaalien ymmärtämiseen, seksuaalisuuden ja kokkaamisen ymmärtämiseen, terveystiedon ymmärtämiseen, eläinten ja autoilun ymmärtämiseen.
        Asumisen, yrittämisen työnteon sekä vaimon ymmärtämiseen, moottoripyöräilyn, liikunnan ja urheilun ymmärtämiseen, pankkikorttien, satokauden ja sukulaisuussuhteiden ymmärtämiseen. Ystävyys, harrastus, velvollisuus ja suhteellisuus on lisäksi minulle aika vaikeita asioita. Rahantaju minulta meni samalla kuin murtoluvut katosi päästäni. En tiedä montako nollaa on missäkin luvussa, niin joudun arvaamaan.
        Olen menettänyt myös käsityksen mikä on omaa ja mikä toisten, minusta on mukavaa olla joku muu usein jolla on jotakin muuta kuin muistot Ladasta ja puu kuula istuimista.
        Sen muistan kyllä hyvin että Lada lähti käyntiin vaikka oli 75 astetta pakkasta.
        Armeniassa palvelin täydet 30 vuotta joka on noin 8000 tuntia yhtä vaaka lentoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe