Mitä kokemuksia Maskun patjoista ja yleensäkin asiakaspalvelusta, reklamaatioiden käsittelyajoista, sekä vastuu huonon tuotteen vaihtoon, tai kaupan perumisen epäonnistuneen tuotteen kohdalla?
”Sukarin mukaan hänellä on takanaan 40 värikästä vuotta huonekalukauppiaana. Seuraavaksi hän aikoo järjestää suomalaisille paremmat yöunet. Jos se Sukarista on kiinni, terveysteknologian seuraava kvanttihyppy otetaan patjamarkkinoilla”
Paskaa myyvä huuhaaukko koko mies, mutta syytä tuohon taatusti onkin paneutua ja kunnolla, koska nykyisin Maskussa myynnissä olevat joustinpatjat ovat täyttä roskaa.
Takuuta on, mutta eihän se mitään hyödytä, jos puolenvuoden käytön jälkeen tuntee nukkuvansa montussa, josta ei löydä millaista rentoa asentoa ja selkä kipeytyy ja kun sinne tekee asiallisen reklamaation kuvaliitteineen, niin asiakaspalvelussa onkin täysi pösilö, joka väittää ongelman olevan normaalia, eli hän ei ymmärrä ongelmasta tuon taivaallista, eikä näe korvausvastuuta niin miten asian saisi etenemään takuun piirissä?
Olen asiakaspalvelun pyytänyt välittämään reklamaationi myös Sukarille, mutta tuskin pyyntöäni on toteutettu!
MASKUN JENKKISÄNGYT
Anonyymi-ap
1
393
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571460Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus60685- 46665
- 51652
- 52572
- 74566
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558