Ostin tuossa joku aika sitten dji mini 2. Nyt siihen tuli sellainen vika, että kopterin ja ohjaimen välinen signaali on katkennut ja kun rupesin yhdistämään niitä, niin kopteri ei mene yhdistämis asentoon eli, kun virta napista painaa 4 sekunnin ajan sinä olevat valot pitäisi ruveta palamaan vuorotellen, mutta kun minä painan siitä 4 sekunttia siinä ei tapahdu mitään. Onko muilla ollut samaa vikaa?
Dji mini 2
7
149
Vastaukset
- Anonyymi
Akku tyhjä?
- Anonyymi
Täys akku.
- Anonyymi
Ja vielä lisäyksenä, että ohjaimessa ja kopterissa on virtaa, kopteri lähtee käyntiin muttei mene yhdistämis asentoon.
Jos akku on irroitettavissa, niin irroita akku kopterista ja anna olla irroitettuna muutaman minuutin. Laita sitten akku takaisin paikoilleeen ja yritä yhdistämistä ohjaimeen.
Jos akkua ei saa irti, niin voi olla mahdollista resetoida kopteri jotenkin. Hae netistä ohjetta kopterin nollaamiseen (hard reset).
Jos sekään ei auta, niin kopterin ohjelmistossa on jokin vakava bugi, jota ei välttämättä voi korjata kotikonstein.- Anonyymi
Hän ottaa yhteyden myyjään ja kysyy takuusta.
- Anonyymi
Onko jo katsonut mitä täältä löytyy:
https://www.google.com/search?q=dji mini 2 connection problem - Anonyymi
Pitääkö näihin ottaa tuo maksullinen app?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitsi-sexyt! Sara Sieppi räjäytti somen alusvaatekuvalla - Erika Vikman ja tuhannet muut tykkäsi!
Uuuh, nyt on tyylikästä pitsiunelmaa... Ex-Miss Suomi Sara Sieppi on somevaikuttaja, tv-juontaja ja yrittäjä. Nyt Sieppi on poseerannut pitkästä aik872889Koulumaailman maahanmuuttajatilastot pääkaupunkiseudulla
Maamme hallituksen salaamat maahanmuuttajien koululuvut surullista/suorastaan pelottavaa luettavaa tavis suomalaisten koululaisten vanhemmille ja iso2071652Sanna Marin eronnut
Taisi olla puolisolle liikaa rouvan iloa ja valoa elämään illat sekä vieraiden miesten huulet kaulalla? Seiskan mukaan onneksi mieskin on vastavuorois221471Poistin sun numeron
Etten lähettäisi viestiä. Paljon jäi sanomatta ja asiat selvittämättä. Minä oikeasti välitin susta. Jotenkin vaan tuli muokattua kaikki. Tulkitsin vä54852Joo, kohtelit mua huonosti
Mut ajattelin, et niin siinä käy kun vaihtaa puolta. Tuskin ymmärrät itsekään sun käytöstä, eikä syyllisyydentunne auta mitään, koska se ei tee mitään203821- 88790
Ben Zyskowiczin kimppuun hyökätty - Beniksen nenä otti osumaa asfalttiin, benis kompuroi peloissaan
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/57027e32-5a07-4001-8dc4-316ae0adcfb8 nyt benis ryhtiä304785Tehdäänpä galluppi aurauksista keskustan alueella
Antakaapa tulla ajatuksia miten Oulaisten kaupungin auraushommat on onnistunut tänä talvena.37662Mites nainen se punastelu
Eikö se ole sellainen tahdosta riippumaton reaktio, jota ei noin vain voi peittää? Oliko sekin osoitus kiinnostuksesta? Ja ei tapahtunut vain kerran,62662Kolmiodraamaa ilmassa!!! Sinkkunaiset kisaavat Bachelor-Samista: "Mitä v**ttua mä täällä teen?..."
Ohhoh, nyt tunteet kuumenee ja itkua ilmassa… Kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti - vai miten se menikään?!? Varo sisältöpaljastuksia: https://ww5643