Kummat on fiksumpia? Kissat vai koirat?

Anonyymi-ap

Mä ja mun kaveri kiistellään siitä et kummat on fiksumpia, kisut vai koirat. Nii et tiiättekö te?

15

119

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kisut musta.

• Anonyymi

Kissoilla ei ole aivoja ollenkaan eikä kissoista pitävillä ihmisilläkään.

• Anonyymi

Koirat ovat

• Anonyymi

Ainakaan minä en tiedä. Eläimet ovat yksilöitä, kuten me ihmisetkin ja joukkoon mahtuu fiksumpia ja vähemmän fiksuja yksilöitä. Saattaa siellä olla mukana joku ihan tyhmäkin...

Erikseen kannattaa myös pohtia sitä, miten eläinten fiksuutta pitäisi mitata, jotta vertailut yleensä olisivat mahdollisia.

• Anonyymi

Riippuu miten fiksuus määritellään.

• Anonyymi

Kissaa kannattaa pierettää pihalla ettei se piere tuvassa.

• Anonyymi

Huono

• Anonyymi

Sosiologit ovat tutkineet sitä, miksi naiset pitävät väkivaltaisesta, salakavalasta ja ketkusta kissasta ja miehet taas tasaisesta ja uskollisesta koirasta ja ovat tulleet siihen päätelmään, että sillä on yhteys naisen geeneihin ja luonteeseen. Esim. niin kieroja ja suunniteltuja väkivaltarikoksia ei kukaan mies tee kuin naiset.

• Anonyymi

Lukuisia omia ja hoitokissoja omanneena en kyllä ym. luonteenpiirteitä yhdessäkään ole huomannut, vaikka kukin oma persoonansa on.
        Samoin koiriakin mulla on ollut useita, mutta että tasaisia?
        Uskollisuus pätee sekä kissoihin että koiriin.

Off topic, opiskeletko sosiologiaa?

• Anonyymi

Oot vaan kateellinen kun sulla ei oo, ei naista eikä kissaa. Tahtosit kuitenkin molemmat!

• Anonyymi

Liekö A. Auerilla ollut kissa.

• Anonyymi

Koira sanoi, ihminen ruokkii ja hoitaa minua, ihmisen täytyy olla jumala. Kissa sanoi, ihminen ruokkii ja hoitaa minua, minun täytyy olla jumala.
      Koira tottelee ja tekee niinkuin käsketään. Kissa tottelee silloin kun tahtoo. Kissa on fiksumpi!

• Anonyymi

Sinustako on fiksua luulla olevansa muita parempi ja käyttää herkkäuskoisia hyväkseen?

Niinkö?

• Anonyymi

Kissa on kissa ja koira on koira. Ei niiden fiksuutta kannata vertailla, molemmat ovat fiksuja omalla erityisellä tavallaan. Toivottavasti molemmat ovat myös hyvin hoidettuja ja rakkaita omistajilleen. Se on tärkeintä.

• Anonyymi

"Nii et tiiättekö te?"

No en tiiä, mutta kissojen omistajissa ei ole fasistiterroristeja niin kuin koirien omistajissa:

Lähes päivittäin näkee uutisia lainvastaisesta tämän bioaseen väärinkäytöstä: koirien irti pidosta, lasten raateluista, yleisen tilankäytön (kadulla, ulkoilureitillä jne) estämisestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      138
      4770
    2. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      109
      2454
    3. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      65
      1578
    4. 58
      1310
    5. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      10
      1226
    6. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      158
      1201
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1177
    8. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      34
      887
    9. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      49
      886
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      41
      829
    Aihe