Kummat on fiksumpia? Kissat vai koirat?

Anonyymi-ap

Mä ja mun kaveri kiistellään siitä et kummat on fiksumpia, kisut vai koirat. Nii et tiiättekö te?

15

155

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kisut musta.

• Anonyymi

Kissoilla ei ole aivoja ollenkaan eikä kissoista pitävillä ihmisilläkään.

• Anonyymi

Koirat ovat

• Anonyymi

Ainakaan minä en tiedä. Eläimet ovat yksilöitä, kuten me ihmisetkin ja joukkoon mahtuu fiksumpia ja vähemmän fiksuja yksilöitä. Saattaa siellä olla mukana joku ihan tyhmäkin...

Erikseen kannattaa myös pohtia sitä, miten eläinten fiksuutta pitäisi mitata, jotta vertailut yleensä olisivat mahdollisia.

• Anonyymi

Riippuu miten fiksuus määritellään.

• Anonyymi

Kissaa kannattaa pierettää pihalla ettei se piere tuvassa.

• Anonyymi

Huono

• Anonyymi

Sosiologit ovat tutkineet sitä, miksi naiset pitävät väkivaltaisesta, salakavalasta ja ketkusta kissasta ja miehet taas tasaisesta ja uskollisesta koirasta ja ovat tulleet siihen päätelmään, että sillä on yhteys naisen geeneihin ja luonteeseen. Esim. niin kieroja ja suunniteltuja väkivaltarikoksia ei kukaan mies tee kuin naiset.

• Anonyymi

Lukuisia omia ja hoitokissoja omanneena en kyllä ym. luonteenpiirteitä yhdessäkään ole huomannut, vaikka kukin oma persoonansa on.
        Samoin koiriakin mulla on ollut useita, mutta että tasaisia?
        Uskollisuus pätee sekä kissoihin että koiriin.

Off topic, opiskeletko sosiologiaa?

• Anonyymi

Oot vaan kateellinen kun sulla ei oo, ei naista eikä kissaa. Tahtosit kuitenkin molemmat!

• Anonyymi

Liekö A. Auerilla ollut kissa.

• Anonyymi

Koira sanoi, ihminen ruokkii ja hoitaa minua, ihmisen täytyy olla jumala. Kissa sanoi, ihminen ruokkii ja hoitaa minua, minun täytyy olla jumala.
      Koira tottelee ja tekee niinkuin käsketään. Kissa tottelee silloin kun tahtoo. Kissa on fiksumpi!

• Anonyymi

Sinustako on fiksua luulla olevansa muita parempi ja käyttää herkkäuskoisia hyväkseen?

Niinkö?

• Anonyymi

Kissa on kissa ja koira on koira. Ei niiden fiksuutta kannata vertailla, molemmat ovat fiksuja omalla erityisellä tavallaan. Toivottavasti molemmat ovat myös hyvin hoidettuja ja rakkaita omistajilleen. Se on tärkeintä.

• Anonyymi

"Nii et tiiättekö te?"

No en tiiä, mutta kissojen omistajissa ei ole fasistiterroristeja niin kuin koirien omistajissa:

Lähes päivittäin näkee uutisia lainvastaisesta tämän bioaseen väärinkäytöstä: koirien irti pidosta, lasten raateluista, yleisen tilankäytön (kadulla, ulkoilureitillä jne) estämisestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      190
      17587
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      48
      10091
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      168
      6222
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      46
      3240
    5. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      23
      2939
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      34
      2901
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      59
      2731
    8. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2690
    9. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      140
      1942
    10. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      52
      1941
    Aihe