Lestiläiset erotti kunnanjohtajan ja lamppilaiset kirkkoherran. Kertooko tuo enemmän ihmisistä paikkakunnilla kuin poispotkituista.
Riitaisa porukkaa Lestillä ja Lampila
14
1087
Vastaukset
- Anonyymi
Pappi ei pysyny lestissään..
- Anonyymi
Jospa nämä vaihtaisivat keskenään paikkoja niin voisivat Lesti ja Toholampilaiset olla tyytyväisiä
- Anonyymi
Eihän tuolla Lestijärvelläkään ole kuin tuo paikallinen känkkäränkkänä joka hävisi kunnanjohtaja vaalissa nyt erotetulle ja teki ne valitukset. Naisten välistä katkeruutta mikä tulee kunnalle varmasti kalliiksi.
- Anonyymi
Paikallinen "Himankalainen"
- Anonyymi
Tehkää oma palsta näille Lamppi Lesti jutuille,ei niitä tarvii tänne Kannus palstalle kirjootella,ei ne tänne kuulu !
- Anonyymi
Ai niin, meinas jo iha unohtuu mustalaiset. Eihä se oo mikään juttu, josset saa niitä mukaan ängettyy.😝😃
- Anonyymi
Ja Metsänhoitoyhdistys
- Anonyymi
Hyvin sopii näille sivuille pienten naapurien jutut. Ei ole tunkua ja aina voi olla lukematta, jos ei kiinnosta.
- Anonyymi
Kuinkamoneen Ratsumies on auki sunnuntaina?
- Anonyymi
Ratsumies loppu 80 luvulla suunnilleen
- Anonyymi
Aina näiden kanssa sai Discolandiassakin tapella kun ensin oli tanssittanut heidän daamit
- Anonyymi
Loppuunkäsitelty?
- Anonyymi
Ei ole loppuunkäsitelty…kummassakin asiassa mentiin ojasta allikkoon.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv243819Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?342461- 612389
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362217Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512168- 1402124
- 341755
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi281701- 331689
- 1291470