Hei Pattayan matkaajat.
Olemme stadilainen atleettinen cheerleader ryhmä, hieman vajaa koska yksi jäsenistämme lähti alpeille opiskelemaan.
Tarvitsisimme oppaan kahden viikon paratiisimatkallemme.
Maksamme matkat, hotellin, kaikki kulut ja ostamme hälle myös pieniä lahjoja.
Emme vaadi muuta kuin kuudesti laukeavan koska meitä kuusi.
Löytyykö halukkaita?
Löytyykö yli 20 senttistä.
15
133
Vastaukset
- Anonyymi
Voisin tulla, mutta juuri nyt poden pahanlaatuista tippuria ja joku visvasyylä kiusaa.
- Anonyymi
Tarkennan vielä, että sain nämä ja muut pöpötautini jo kauan aikaa sitten, kun kävimme ex pallomahani kanssa hieronnassa Phukessa.
CM ThaiLady HD
- Anonyymi
Kikkelis kokkelis ja kelpaisko vetelä 5 cm katkis ja, suklaiset ballsit... sekä tälanen "hieman" pallomahainen, lentokapteeni majuri evp. pojujen oppaaksi?
Voisin opastaa teidät thaimaan kauneinmalta rata tie asemalta, tziikaa kaloja thaimaan suurinpaan, budha tempeliin ja, sitten voitaisiin tilata aivoruokaa ja, kegsuppia, thaimaan parhaasta... miehisten nenäkarvaisten miesten rekkamiesten ravintolasta.
S- Anonyymi
Ihan sama Neiti Tyttönen tällä palstallasi mikä menee läpi ja mikä ei.
Mutta mukava että lataat noita ajatuksiasi minusta.
By NumBall HHN 61v. - Anonyymi
resupetteri meillä oli maailman parhaaksi valitsemassani ravintolassa henkistä tasoa mittaavat laadukkaat älykilpailut, jossa pää palkintona oli sian porsaan kinkun potka kinkku.
Oli monta kysynystä, joista osa oli haastavia ja osa arkisia kysimyksiä jotka vaatii älyjä.
1. Onhan autossa kampi akseli onhan? Vastasin että on jos se ei ole laakeri vikainen.
2. Jos Pekka myy Ladan Paavolle, kenen auto on nyt? Kuka Pekka?
3. Pertulla on omena, mutta Osmolla ei ole. Kummalla on omena? Täh?
4. Jos on 30% ale, paljonko se on 100 paaterosta? noin 130 baateroa plus alvi.
5. Minne Finnairin Bangkokin kone lentää? Dohaan ja Ardanlaan.
6. Jos voitat lotossa päävoiton niin mitä ostaisit? En tiedä ku en oo voittannu.
7. Kumpi menee kovempaa, Lada vai kuuraketti. Lada vaaka tasossa.
8. Paljonko saa vitosella mansikkaa jos ne on 5e litra? Noin viisi litraa.
9. Saat toimeentulotukea, paljonko saat lääkkeitä veloituksetta? Älyttömästi.
10. Mitä lääkäri määräsi sinulle viimeksi? Hyvää iltaa.
By NumBaII, 61 pistettä kisasta Anonyymi kirjoitti:
resupetteri meillä oli maailman parhaaksi valitsemassani ravintolassa henkistä tasoa mittaavat laadukkaat älykilpailut, jossa pää palkintona oli sian porsaan kinkun potka kinkku.
Oli monta kysynystä, joista osa oli haastavia ja osa arkisia kysimyksiä jotka vaatii älyjä.
1. Onhan autossa kampi akseli onhan? Vastasin että on jos se ei ole laakeri vikainen.
2. Jos Pekka myy Ladan Paavolle, kenen auto on nyt? Kuka Pekka?
3. Pertulla on omena, mutta Osmolla ei ole. Kummalla on omena? Täh?
4. Jos on 30% ale, paljonko se on 100 paaterosta? noin 130 baateroa plus alvi.
5. Minne Finnairin Bangkokin kone lentää? Dohaan ja Ardanlaan.
6. Jos voitat lotossa päävoiton niin mitä ostaisit? En tiedä ku en oo voittannu.
7. Kumpi menee kovempaa, Lada vai kuuraketti. Lada vaaka tasossa.
8. Paljonko saa vitosella mansikkaa jos ne on 5e litra? Noin viisi litraa.
9. Saat toimeentulotukea, paljonko saat lääkkeitä veloituksetta? Älyttömästi.
10. Mitä lääkäri määräsi sinulle viimeksi? Hyvää iltaa.
By NumBaII, 61 pistettä kisastaObe lohdutti mua jo koulussa että ei oo olemassa huonoja vastauksia, on vaan olemassa huonoja kysymyksiä. Siksi jätin kokonaan vastaamatta tai vastasin kysymyksellä kuten nytkin tai tahallaan väärin ikään kuin villa lankana. Yksi kikka oli että jos toinen ehti vastata oikein niin viittasin ja sanoin että kyllä mäkin olisin ton tiennyt. Käytän sitä kikkaa vieläkin.
- Anonyymi
Pallomahattomana kolopalloilijana ystävällisesti kysyisin urheilu mahdollisuuksista Pattayalla kiittäen vastauksista etukäteen, kiitos.
- Anonyymi
Voesin viedä teiät, aivan varvasti voesin, pellaamaan kehittämääni Kuksa Mölkkysen Grikettiä... täällä thaimaassa.
Peppelissäni asetellaan kuksat mölkkymäisesti riviin ja, jonoon tääne piitsille.
Sittenniin joukkuettein pelimiähet ja, vosut... yrittävät vuorollaan kuataa vastustajiensa kuksia.
Pelimiästen ja, vosujen... PeliPallojen, elikkäs näitten, hevosien munkkien... mierä riipuneeko vai roikkuneeni, avot ja, tokkiinsa tuasta , että kuinka monta munkkia ollen takataskuihins a ehtinnet keröilemään.
- Anonyymi
Opiskelemaan lähteneen faija on pattayahörhö.
Tiesi sanoa että ei löydy opasta tältä palstalta koska ne on vaan runkkareita.
Cheerleaderit kiittää ei mistään. Kiinnostava juttu. Mitä lähti alpeille opiskelemaan?
Saisitte miehen oppaaksi mutta vähän jää alle.
Matka blogi olisi kiva.- Anonyymi
Aloittaja on Paraisten kunnan hoivatalossa tahdonvastaisessa hoidossa oleva homopoika, joka ei vielä tiedä onko hän tyttö vai poika, se riippuu kulloisestakin mielentilasta ja siitä on laittomia lääkkeitä saatu minkä verran verenkiertoon. Ei kannata ihan hirveästi ruokkia hänen satutarinoitaan.
- Anonyymi
Isänsä on opettanut 400 maksukaadon kokemuksella että pyllistysammatti kuten vaimollaankin on yksi parhaista, siksi tytär lähti paikalliseen bor.... "Opiskelemaan".
- Anonyymi
No tule sitten resuperse kaapista ulos.
- Anonyymi
Panee toki miksi ei panisi rahalla kun ei muuten saa, se on ihan normaalia ja oikein ylpeästi panee.
Sääli vaan että Kympin kakarakin valitsi kyykkytyöläisammatin.
T: Ylpeä panija. - Anonyymi
Palstalta löytyy yllättävän paljon "eri" nimimerkkejä joille yhdyssanat tuottavat vaikeuksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673