REEO äänestetään ULOS talosta. Nuorille palkintorahat

Anonyymi-ap

Nyt on Reeon aika lähteä talosta. 50v mies turhaa pyörii talossa kieroilemassa. Olen vakaasti sitä mieltä että nuorille palkintorahat. Heillä elämä edessä ja rahaa tarvitaan.

10

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Reeo dominoi liikaa tuolla, Miikkakin olisi kivempi ilman Reeoa.

• Anonyymi

Älä unta näe. Me äänestetään Reeo jatkoon. Terv firman omistaja.

• Anonyymi

Hyvä! En omista firmaa, mutta silti äänestän Reeon jatkoon. Voittoon äänestän Miikan!

Suomalaista tavallista heteromiestä saa haukkua räksyttää mielin määrin kuten saamme nähdä iltalähetysten Laura-parin ollessa ruudussa. Kyllä ärsyttää tuo kaksikon lynkkääminen! Terveisin kahden heteromiehen Äiti.

• Anonyymi

Talon avuliainta ja mukavinta ei äänestetä ulos.

• Anonyymi

Reeon kosto Lauralle on vielä näkemättä. Siksi Reeo jää vielä.

• Anonyymi

Aivan ja kosta Reeo kunnolla tuolle hapannaama seinäruusulle.

• Anonyymi

Kyllä! Laura veneilee talossa ilman minkäänlaista pelkoa häätöäänestykseen. On tod mielenkiintoista nähdä, että minkälainen draama onkaan luvassa!

Miksi Heidi laittoi TAAS parhaan kaverinsa häätöön?! Ei jumalauta se opi yhtään mistään, on kyllä änkyrä tyttö! Miksi antoi Mialle periksi??!! Käsittämätöntä!

• Anonyymi

Sinähän varsinainen ikärasisti olet. Kyllä vanhemmatkin henkilöt saa ottaa töistä vapaata ja tehdä mitä haluaa, kun ovat ikänsä raataneet töissä ja pedanneet nuoremmille ns parempaa tulevaisuutta vaikka nuoriso ei sitä näy kunnioittavan.

• Anonyymi

Jos Reeo joutuu ulos ,niin eipä tarvi sitten enää katsoa.

• Anonyymi

Heheh, ei lähde Reeo ellei tuotanto vääristele äänestystulokset kuten wittumiinan hyväksi. Kansa haluaa lauran pois, siksi ne järjesti sille päällikön homman jo toisen viikon peräkkäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1329
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1115
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1108
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1033
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      121
      813
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      744
    Aihe