Esimies ei

Anonyymi-ap

Vastaa puhelimeen. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Mikä pulju? Mulla aurinkoinen.

20

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Coorilla sama..

    • Anonyymi

      Sol Jyväskylässä eräs halaava palvelunohjaaja ei saapunut paikalle ollenkaan sovittuun paikkaan. Eikä vastannut puheluhin, eikäs viesteihin. Oli tarkoitus tulla opastamaan aluetta. Iski ns. puukon selkäään.

      • Anonyymi

        Aika usein käynyt noin sovitaan aika ja paikka mut ei saavuta paikalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika usein käynyt noin sovitaan aika ja paikka mut ei saavuta paikalle.

        Tuttu juttu.. sitten odotat koko päivän että milloin paukahdetaan paikalle ja ketään ei näykään..


      • Anonyymi

        Voi ihan normisettiä siivousalalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttu juttu.. sitten odotat koko päivän että milloin paukahdetaan paikalle ja ketään ei näykään..

        Tai pahimmassa tapauksessa olet ehtinyt jo lähteä työpaikalta kun esimies/palveluohjaaja soittaa et missä olet,tuu aukasee ovi ,sit kuuntelet popatusta et työpaikalta ei saa lähteä ilman esimiehen lupaa tms,vaikka työaika olisi loppunut tai olet sopinut että kun työt tehty saat lähteä kotiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai pahimmassa tapauksessa olet ehtinyt jo lähteä työpaikalta kun esimies/palveluohjaaja soittaa et missä olet,tuu aukasee ovi ,sit kuuntelet popatusta et työpaikalta ei saa lähteä ilman esimiehen lupaa tms,vaikka työaika olisi loppunut tai olet sopinut että kun työt tehty saat lähteä kotiin.

        Tuntuu välillä että näin tehdään tahallaan, tullaan kyttäämään missä siivooja menee


    • Anonyymi

      Niiden esimiesten tehtävä on nykyään vain haalia orjatyövoimaa työmaille. Ei niillä ole oikeaa osaamista alalta vaan ovat vain välikätenä ettei ylemmän johdon tarvitse olla tekemisissä roskasakin kanssa.

      • Anonyymi

        Surullista, että ajattelet noin. Oletkohan väärällä alalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surullista, että ajattelet noin. Oletkohan väärällä alalla?

        Kuule aika moni ajattelee juurikin näin. Ei esimiehet kovin kiinnostuneilta monessakaan siivousfirmassa näytä olevan. Mistään. Ollaan sit vissiin suurin osa väärällä alalla ja se vasta se surullista on.


    • Anonyymi

      Laita viesti perään. Monesti esimiehillä on monta asiaa menossa samaan aikaan eikä ehdi vastailla tai unohtavat soittaa takaisin. Itse ainakin saan viestillä kiinni jos ei muuten.

      Palveluohjaajahan ei sitten ole esimies vaan työntekijä, kuten me muutkin. Hoitavat lähinnä käytännön pyörittämistä. Antakaa myös heille armoa.

    • Anonyymi

      Sollilla on kyllä totta että saa viestiä jättää, niin esimies soittaa takaisin kun ehtii. Jos siellä ei ole vieläkään työpuh. Joilla leimata kohteet ja soittaa työ Puh. On se ankeaa. Ohjaajat on joka firmassa yhtä kiireisiä, ja esimies jos on poissa, Puh. Käännetään ohjaajan hoidettavaksi.

      • Anonyymi

        Puhelu käännetään ohjaajan hoidettavaksi, ilmaiseksi ja vapaa-ajalla.


    • Anonyymi

      Mulle on tehty tuo, että ei saavuttu paikalle, eikä vastata puheluun. Se on sitä kyykyttämistä ja nöyryyttämistä. En jaksa uskoa siihen, että vaan unohti tulla paikalle jne.

    • Anonyymi

      Sollilla monta kertaa jouduin kaikenlaista palkkoja myöten kysymään ohjaajalta, ja hänkin ihmetteli kun pitää yleisellä tasolla opastaa milloin mitäkin, ja esimies ei jaksa takaisin soittaa, saatika s.postiin vastailla. Sitten kyllä pisti vauhtia kun kerroin että mikä asiakas on kyseessä, ja oikein vmäinen jos on, minä olisin saanut turhan takia haukut kuulla.

    • Anonyymi

      On käynyt, L&T ja IHP.

    • Anonyymi

      Esimiestenhän ei tarvitse olla tavoitettavissa mutta tottakai alaisten pitää-eihän sitä tiedä jos joku sairastuu yllättäin ja tottahan toki pitää olla aina tavoitettavissa.

    • Anonyymi

      Meillä esimies on ilmoittanut että on aina pahalla päällä maanantaisin,niin silloin ei vastaile mielellään edes oikeasti tärkeisiin puheluihin tai viesteihin. Ei halua rasittaa itseään viikonlopun jälkeen ilmeisesti. Eipä juuri muutenkaan noteeraa inhokki-alaistensa asioista pätkän vertaa.

      • Anonyymi

        Tähän vielä lisäyksenä et ollaan omillamme kohteissa ja ainoa mitä esimies tekee on laadut ja huutaa tai vittuilee,jos ei häntä miellytä vaikka asiakas ois tyytyväinen. Siivouksesta ei ymmärrä mitään. Ei tiedä mikä alue kuuluu kellekin, eikä edes halua ottaa selvää. Vouhottaa lisäksi laaduilla tyhjänpäiväisistä asioista,joilla ei mitään merkitystä kellekään. Arvatenkin olen hakenut muihin töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän vielä lisäyksenä et ollaan omillamme kohteissa ja ainoa mitä esimies tekee on laadut ja huutaa tai vittuilee,jos ei häntä miellytä vaikka asiakas ois tyytyväinen. Siivouksesta ei ymmärrä mitään. Ei tiedä mikä alue kuuluu kellekin, eikä edes halua ottaa selvää. Vouhottaa lisäksi laaduilla tyhjänpäiväisistä asioista,joilla ei mitään merkitystä kellekään. Arvatenkin olen hakenut muihin töihin.

        Itse en kuule omasta esimiehestäni ellei ole jotain valitettavaa.. eli toisinsanoen kun teen hyvää työtä niin en ole nähnyt häntä kesän jälkeen kertaakaan.. Mutta auta armias kun sairastut! sitte ollaan niin vihaisia ja uhataan ties ja millä! Ja kun itse laitat viestiä niin ei kuulu vastausta.. soittaessakin lyödään luuri korvaan.. Välillä sitä miettii että miksi sitä itse panostaa niin paljon omaan alueeseensa kun ei työnantajakaan panosta omiin alaisiinsa.. ei edes kysytä miten menee tai tarviiko mitään tarvikkeita/välineitä.. HUOH.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      386
      1492
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1278
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1210
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      162
      1113
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      896
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      800
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      794
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      681
    Aihe