Juu elikkäs oon siis 8- luokalla ja mun luokalle tuli uus poika vähän aikaa sitten. En tiedä pitäskö olla huolissaan,mutta tää kyseinen poika vaikuttaa jotenkin siltä että sillä on mielessä jotain vikaa, hän on tosi kovaääninen, ärsyttää, agressiivinen ja syrjäytynyt , näytti mulle kerran tuoreita viiltely jälkiä ja antoi vinkkejä miten satuttaa itseään, puhuu muiden tappamisesta, haluaisi toteuttaa kouluammunnan. Pitäisikö mun olla hänelle tosi ystävällinen ettei ainakaan mua tapa?💀Pahinta tässä on että häntä syrjitään meidän luokalla eikä kukaan halua olla hänen kanssaan..
Psykoopaatti
5
249
Vastaukset
- Anonyymi
”Ärsyttävä”
- Anonyymi
Pysy vaan kaukana siitä. Osa ihmisistä on sellaisia millä rattaat naksuttaa eikö sitä pysty pysäyttämään eikö muuttamaan mikään. Voi tietenkin ohimennen sanoa jollekin terveyspuolen ihmiselle että sillä taitaa olla ongelmia ja sanoa että sinua ei mainita jos ovat yhteydessä. Hulluja ja hulluutta ei tarvitse hyväksyä koskaan mitenkään. Pysy ryhdikkään heitä Sonta yli laidan.
- Anonyymi
Haukkuva koira ei pure
- Anonyymi
Rakkauden hedelmä ja surkeat lapsuusajan ongelmat vaivana, jos käskee kylään kannattaa jättää väliin!!🤐🤐
- Anonyymi
Tuohon tyyppiin sopi tämä fraasi: Oletko sä koskaan katsonut ketään sillä silmällä, että...? Pyörä pyörii, mutta hamsteri on kuollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840