Juu elikkäs oon siis 8- luokalla ja mun luokalle tuli uus poika vähän aikaa sitten. En tiedä pitäskö olla huolissaan,mutta tää kyseinen poika vaikuttaa jotenkin siltä että sillä on mielessä jotain vikaa, hän on tosi kovaääninen, ärsyttää, agressiivinen ja syrjäytynyt , näytti mulle kerran tuoreita viiltely jälkiä ja antoi vinkkejä miten satuttaa itseään, puhuu muiden tappamisesta, haluaisi toteuttaa kouluammunnan. Pitäisikö mun olla hänelle tosi ystävällinen ettei ainakaan mua tapa?💀Pahinta tässä on että häntä syrjitään meidän luokalla eikä kukaan halua olla hänen kanssaan..
Psykoopaatti
5
227
Vastaukset
- Anonyymi
”Ärsyttävä”
- Anonyymi
Pysy vaan kaukana siitä. Osa ihmisistä on sellaisia millä rattaat naksuttaa eikö sitä pysty pysäyttämään eikö muuttamaan mikään. Voi tietenkin ohimennen sanoa jollekin terveyspuolen ihmiselle että sillä taitaa olla ongelmia ja sanoa että sinua ei mainita jos ovat yhteydessä. Hulluja ja hulluutta ei tarvitse hyväksyä koskaan mitenkään. Pysy ryhdikkään heitä Sonta yli laidan.
- Anonyymi
Haukkuva koira ei pure
- Anonyymi
Rakkauden hedelmä ja surkeat lapsuusajan ongelmat vaivana, jos käskee kylään kannattaa jättää väliin!!🤐🤐
- Anonyymi
Tuohon tyyppiin sopi tämä fraasi: Oletko sä koskaan katsonut ketään sillä silmällä, että...? Pyörä pyörii, mutta hamsteri on kuollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952293Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61989Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861- 47854
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186850- 34821
- 36776
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119775Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772