Nyt on otettu käyttöön kulttuuri-sana. Mitä kaikkea kuuluu kulttuuriin. Kulttuuria ovat niin taide, kirjallisuus, ajattelu, tunteet, kehonkieli, elintavat, perinteet, vakaumukset, arvot sekä toimintatapamme. Kulttuuri on jokaisella yksilöllä hieman erilainen, mutta se on myös kollektiivinen ilmiö, ei yksilöllinen.
Kulttuuri-sanan googlaamalla löytyy paljon tietoa myös lastenkulttuurista ja hyvinvointikulttuurista, joita nyt on luvassa.
KULTTUURIA RIIHIMÄELLÄ
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jokaisessa maassa on oma kulttuurinsa.
Mikä on suomalainen kulttuuri? Se on osa pohjoismaista ja eurooppalaista kulttuuria. Siinä on vaikutuksia lännestä ja idästä.
Nykyään kuulee, että matuja nimitetään kuttuurinrikastajaksi.
Nyt pienen ajan sisällä meille on tullut sotapakolaisten mukana ukrainalaista kulttuuria ja itärajan ylittäneiden jo kymmeniin tuhansiin nousseen määrä mukana venäläistä kulttuuria.
Kai on oikeus tuntea se uhkana tai rikastumisen omalle kulttuurille ilman, että syytetään rasistiksi, jos ei käyttäydy niin.- Anonyymi
tämän takiako
- Anonyymi
Suomessakaan ei ole yhtä yhtenäistä kulttuuria. Eikä esim.kaikissa kaupungeissa. Riihimäen kulttuuri? Riihimäen alakulttuurit?
- Anonyymi
Suomen kulttuuri:sisu, sauna ja Sibelius
- Anonyymi
Siis korkeakulttuuria on taidemuseon sisällä. Entäs, muualla?
- Anonyymi
Vankilassa on vankilakulttuuri. Siitä on ihan ketjuja suomi24:ssä.
- Anonyymi
Riihimäelläkin on etnisiä ravintoloita, eri kulttuureihin kuuluvia ravintoloita. Ja nykyään etnisiä partureita.
Onko tarjistettu ihmiskaupan mahdollisuus.?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1452337Miehelle tämä
Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.1301322Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?91212- 89949
- 47934
Miten Putin pystyy elämään hirvittävien tekojensa kanssa?
Osaako joku sanoa, että miten Putin pystyy elämään kamalien, yli ymmärryksen menevien pahojen tekojensa kanssa? Vielä i293903Naisten salibandyn Veera Kauppi on lesbo .
Ja Ylen toimittajat hehkuttaa yli-sanoin ! YLE on sateenkaari yhtiö joka toimii verorahoin . ! Minkä signaalin sali140863- 39757
Olen nyt virallisesti homo
Tulin juuri firman pikkujouluista. Tämä vanhempi nainen, joka on ahdistellut minua töissä, jatkoi ahdistelemistani pikku70668Minulla on vain yksi jouluntoive
Toivoisin ihmeen, että nähtäisiin. Mutta jos ei tänä vuonna, niin tuleehan noita jouluja.30655