Kokemuksia Oululaisista

kosteusmittausyrityksistä?
1910250
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 19

Vanhimmat

En tiedä kumpaa kaupan osapuolta edustat, mutta aina kannattaa tehdä myös muutama poramittaus lattiarakenteisiin. Pintamittaus ei kerro vielä juuri mitään ja yllätyksiä saattaa löytyä. Tässä asiassa halvinta ei välttämättä kannata ottaa!

Oulun kosteustutkimus Oy on kokemusten mukaan hyvä. www.oulunkosteustutkimus.fi

Vältä Tehoinssejä(aka tuhoinssit) ja Talotarkkaa, näillä ammattitaidottomuutta!

Äänestä
  • Oulun Kosteustutkimuksella ei pelaa mikään! Laatu on huono ja palvelu heikkoa. En suosittele edes pahimmalle vihamielelle. Tekivät meille mittauksen , purun, kuivauksen ja korjauksen.

Äänestä

• Varokaa kirjoitti:

Oulun Kosteustutkimuksella ei pelaa mikään! Laatu on huono ja palvelu heikkoa. En suosittele edes pahimmalle vihamielelle. Tekivät meille mittauksen , purun, kuivauksen ja korjauksen.

oulun kosteustutkimus harrastaa erittäin kyseenalaista toimintaa, määrittelee ja tutkii, ja lisäksi itse tekee remontin !

Äänestä

• Anonyymi00018 kirjoitti:

oulun kosteustutkimus harrastaa erittäin kyseenalaista toimintaa, määrittelee ja tutkii, ja lisäksi itse tekee remontin !

Tuo on kyllä melko lähellä jo rikollista toimintaa

äimistynyt?

Äänestä

Rakennusalalla toimiva tuttavani suositteli Kari Päkkilää (www.kairitek.com). Kävi tekemässä meillä rakennuksen kuntotutkimuksen ja teki tosi tarkan työn ja raportin. Kari on toiminut mm. VTT:llä hyvin pitkään kosteus- ja rakennetutkijana ennen yrittäjäksi ryhtymistään.
Jos haluat tietää kiinteistön todellisen kunnon, voi Karia suositella. Jos olet myymässä, tilaa joku epätarkempi.

Äänestä
  • Kuulin just että Kairitek tekee kyllä muka tarkat mittaukset ja hyvät raportit ja niin pois päin, mutta arviot ja korjausehdotukset ovat sitten täyttä soopaa eli ei riittävät, "silikoonia saumaan" jne. Toinen mittaaja kävi ja anto kylppärille epäröimättä välittömän korjaustuomion.

Tosin mitä oon seurannut, niin itsestä tuntuu, että firmasta riippumatta välittäjän ehdottama mittaaja vähättelee aina kosteusarvoja helpon kaupanteon mahdollistamiseksi. Kannattaa itse hommata mittaaja. Tällöin saat sinä eikä välittäjä ensimmäisen kontaktin ja luottamussuhteen mittaajaan. Ja mittaajan kanssa on näin helpompi sopia, että mittaa kriittisesti.

Äänestä

• Todellinen kunto tuskin selviää. Taisi olla oma tai muutoin maksettu mainos? Vähättelevä asenne selviäkin vikoja ja puutteita kohtaan. Muun muassa vinojen sisäkattojen tuuletuksen puute ei ollut hänen mielestään ongelma (80-luvulla edellytettiin 50 mm) eikä aiheuttanut varsinaista korjaustarvetta.

Ällistynyt

Äänestä

• kuullut kirjoitti:

Kuulin just että Kairitek tekee kyllä muka tarkat mittaukset ja hyvät raportit ja niin pois päin, mutta arviot ja korjausehdotukset ovat sitten täyttä soopaa eli ei riittävät, "silikoonia saumaan" jne. Toinen mittaaja kävi ja anto kylppärille epäröimättä välittömän korjaustuomion.

Tosin mitä oon seurannut, niin itsestä tuntuu, että firmasta riippumatta välittäjän ehdottama mittaaja vähättelee aina kosteusarvoja helpon kaupanteon mahdollistamiseksi. Kannattaa itse hommata mittaaja. Tällöin saat sinä eikä välittäjä ensimmäisen kontaktin ja luottamussuhteen mittaajaan. Ja mittaajan kanssa on näin helpompi sopia, että mittaa kriittisesti.

Tätä Kairitekiä kannattaa googlettaa mm. täältä suomi24:stä. Paljon huonoa kokemusta.

Äänestä

oulun kostuetutkimus oy:llä tutkiminen ja vaurion purkaminen ok, MUTTA korjaamisen jälki täysin epäammattimaista.

Äänestä
  • Ei kai kukaan sentään samasta firmasta mene tilaamaan hometutkimusta ja korjausta. Tämähän ei voi toimia kummankaan työn osalta.

Esinnäkään rakennusalan koulutuksella ja kokemuksella ei tule hometutkijaksi. Toisekseen rakennusfirman "hometutkija" löytää varmasti korjattavaa.

Muistattehan varmasti pyytää malliraportin nähtäväksi ennen hometutkijan tilaamista. Eihän kukaan osta edes tomaatteja niitä ensin näkemättä.

Äänestä

Älkäätte ainakaan Raksystemsiä ottako, koko tutkimus puolitoista tuntii /n.100m2
hintaa kaikkineensa 1500€ ja raporttia saatte sitt ootella viikon vaikka on sapluunahommaa ja vielä kehottavat tilaamaan lisätukimuksia ( ei vissiin tohonhintaan kuulu kaikki) ja oli kuulemma ollu jo ennakkoon tievossa mikä
pielessä.

Äänestä

No OHHOH tuohan on OULUTTUMISTA viimesen päälle, huh huu,
ihan kuten tuo liikenteen punanen aalto, SE VAAN OULUSSA OSATAAN !!!!

Äänestä

Oululainen osaaminen vissiin kärsiny I n f l a a t i o n !!!

Äänestä

nyt on uusi muoti tutkijoilla, jos ostaja on ystävä, arvioidaan lattiaremontille 100000€
Toinen tutkija kertoo että työ voidaan suorittaa rossin kautta(arvio 30 000)
Juristit katsovat lopputuleman, joka vielä kesken.
varokaa! tutkijoita jotka itse korjaavat myös!
he myös kilpailuttavat.

Äänestä

Kysymyksessä o.lla alkava, vielä hyvämaineinen firma joka vielä itse tekee remontteja,
Monenlaisia kytköksiä takana.

Äänestä

Sama firma tutkii ja määrittelee myös remontin hinnan! kaiken lisäksi vielä myös korjaa itse!
Herätkää ja ajatelkaa!

Äänestä
  • tarkoitin juuri oulun kosteustutkimusta , (asialla tutkii sekä korjaa) arvioi hinnat pilviin!

Äänestä

Elä ikinä ota firmaa joka itse tutkii, määrittelee ja korjaa. okt llä karmeaa toimintaa
remonttiarviot pilvissä koska itse saa remonttirahat!

Äänestä

Oulun kosteustarkastus todella surkeaa toimintaa!!
Takinkääntäjiä ja tarkastukset epämääräisiä joissa yritetään viilata asiakkaita linssiin jotta saadaan töitä hyvävelijärjestelmälle.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

????? kirjoitti:

kosteusmittausyrityksistä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu