Osaavatko lesbonaiset sitoutua? Kiinnostaako juuri ketään rakkaus ja monogaminen parisuhde... Vaikuttaa siltä että sovellukset on vallannut polyväki. Mistä etsiä romanttista suhdetta kolmekymppisenä? Ja ei, en ole liittymässä suomi24 treffeihin tai kalastelemassa palstalta seuraa.
Osaavatko lesbot sitoutua
8
930
Vastaukset
- Anonyymi
Osaa ja hyvin. Rakkaus on ihanaa. Pitkä suhde vaatii paljon töitä, mutta on sen arvoista. Mikään ei ole niin ihanaa kuin tuntea toinen läpikotaisin ja rakastaa sitä. Itse oon alussa aina kertonut että oon ihminen joka sitoutuu ja toivon löytäväni loppuelämän kumppanin. En usko että me kaikki yksiavioiset ollaan varattuja 😘. Tinder yms en mäkään sieltä etsisi ketään. Livenä paras.
- Anonyymi
Livenä ja baareissa ei toimi jotenki mulla. Lähestyjät ja flirttailijat miehiä, bissejä, polyja tai ei missään määrin viehättävää lesboja, liian nuoria tai liian vanhoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Livenä ja baareissa ei toimi jotenki mulla. Lähestyjät ja flirttailijat miehiä, bissejä, polyja tai ei missään määrin viehättävää lesboja, liian nuoria tai liian vanhoja.
No höh. Mulla taas kävisi baarissa flaksi. Tai sitten mun kriteerit on alhaisempia kuin sinun xD
Anonyymi kirjoitti:
No höh. Mulla taas kävisi baarissa flaksi. Tai sitten mun kriteerit on alhaisempia kuin sinun xD
Riippuu missä baarissa? Jossain pienessä kyläbaarissa tuskin tapaa ketään🙄 Deittisovellukset tai miitti paras vaihtoehto, koska tietää toisen suuntautumisen, eikä tarvii arvailla mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No höh. Mulla taas kävisi baarissa flaksi. Tai sitten mun kriteerit on alhaisempia kuin sinun xD
Mua taas lähestyy baarissa ylipainoiset rekkikset🤮Missä on kauniit ja naiselliset femmet??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua taas lähestyy baarissa ylipainoiset rekkikset🤮Missä on kauniit ja naiselliset femmet??
Mä en oo niin tyyppi-uskollinen. Mulle käy minkä tyylinen nainen tahansa, kunhan kipinöi. Hercules ja mänssi on paikat jos seuraa haluaa. Arkisin noissa käy vuorotyöläisiä duunin jälkeen. Suosittelen ;).
- Anonyymi
Hyvä kysymys itse aina monogaaminen ja aina pitkiä suhteita. En missään nimessä halua lyhyttä suhdetta ja olen huomannut että olen kokenut turvattomuutta eniten yksin. Toinen on kaikkeni.
- Anonyymi
Itse koen, että yksin ja sitoutumatta on parempi mulle, vs liian nopea sitoutuminen jonkun kanssa, jonka ajatusmaailmasta, arvoista tai suhdeodotuksista/toiveista ei tiedä tarpeeksi.
Eikä tosiaan ole mitn intressiä käydä koko lesbovähemmistöä läpi, että jollekin vain kelpaisi. Yksi hyväsydäminen nainen kerrallaan.🙂🌻👭
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487