Vihdoinkin!

Anonyymi-ap

Se tapahtui, eli kolmen vuoden seurustelun jälkeen, mies kosi! Voi onneeaaaaa :D

Joskus tuntuu, että kaikki asiat alkavat loksahdella kohdilleen:::

- Juuri päivää ennen, kuin mies oli kosinut, löysin unelmien talon, jota olemme menossa katsomaan, jännittää ihan mielettömästi :D

- Eilen kävin pitkästä aikaa Fasessa, ja selkisi muuten ensi silmäyksellä, kuka tulee suunnittelemaan minun hääkimpun :D - - - tai en ole vielä siis kysynyt, mutta laitan tänään viestiä. Siis juuri mitä olen etsinyt vaan en löytänyt, kun olen salaa jo kosinnan toivossa niitä tiiraillut.
Elikkäs satuin Naomi Mesinin Fasea tutkailemaan, siellä hänen suunnittelemia kimppuja, huuh ja juuh! Olen sen Boheme Divan siellä ennenkin bongannut, mutta en tiennyt se hääsuunnittelua. Ihan mielettömän upeita!

- viime viikolla, en tiedä oliko se jokin etiäinen vai mikä, löysin kengät, joita tulen hääpukuni kanssa käyttämään.
Ihanan sirot ja kauniit, minun on ollut usein vaikea löytää kauniisti istuvia ja siroja kenkiä. Itse pukua en sentään ole vielä löytänyt, mutta nyt saan siis ihan luvan kanssa alkaa etsiä :D

53

2014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihana että te nuoret ja vanhemmatkin menette naimisiin, perustatte perheitä ja teette lapsia ja matkustatte ja kaikkea freshiä. Saa elää täyttä elämää vaikka ajat on huonot. Itse en välitä enää perustaa mitään. Ne ajat on olleet ja menneet minulle. On ihanaa nähdä kun ihmiset elävät elämänsä aktiivisinta aikaa. Toivotan teille onnea ihanaa häitten suunnittelua. Meillä ei koskaan miehet kosineet. Ihan yhdessä arkisesti päätettiin vaan että mennään kihloihin ja mennään naimisiin ja olinkin jo raskaana siinä vaiheessa valmiiksi. Elämä on. :)

    • Anonyymi

      Oi että!!! Onne onne onnea. Tehkää töitä suhteenne vaalimiseksi. Olkaa rehellisiä toisillenne ja avoimia. Pyytäkää anteeksi ja muistakaa että toinen ei ole koskaan ei KOSJAAN itsestäänselvyys vaan kuin lahja jonka olette omaa ansiotta saaneet käsiinne, kohdelkaa aitä kuin kalleinta aarrettanne, särkemättä, unohtamatta, hoitamalla.
      Kaikki se kestää ❤️

    • Anonyymi

      Oi onnea! Kunpa minunkin mies kosisi. Olen jo koettanut kaikin keinoin vihjaillakin, kerran jäin ihan tarkoituksella kultasepänliikkeen ikkunan ääreen, ja ihastelin sormuksia, mutta ei siihenkään sanonut mitään, murahteli vain jotain epäselvää.

    • Anonyymi

      Kukin elää tavallaan. Toisille nää jutut on hienoja ja toiset tykkää leveilläkin. En nyt aloittaja tarkoita. Pitäähän sitä somessa näytellä.

      • Anonyymi

        Se voi joillain johtua ihan vain siitäkin että on ylpeä puolisostaan


    • Anonyymi

      Onnittelut!
      Hänellä on kyllä ihan oma tyylinsä. Niin noissa kimpuissa, joita kävin myös sivullansa katsomassa, kuin maalauksissaankin.
      Minulla on hänen tekemä Enkelitaulu, hankin vuosia sitten näyttelystään. Se on saanut paljon ihastelua osakseen, siinä on jotain todella rauhoittavaa.

      Ystävätär hankki sittemmin, tuon minun taulun nähtyään, häneltä sellaisen aika suuren maalauksen olohuoneeseensa, siinä on sitä samaa yltäkylläisyyttä ja värien leikkiä, kuin noissa kimpuissaankin. Jos itse olisin menossa naimisiin, hankkisin varmasti myös häneltä. Kovin romanttisen ja kauniin näköisiä ovat.

    • Anonyymi

      Onneksi olkoon

      Mu tuskimpa miehesi siitä olisi pahastunut vaikka olisit itse kosinut voi olla että hän ei rohjennut aiemmin kysyä kun saattoi jännittää et mitäs sitte jos olisitkin antanut pakit

      • Anonyymi

        No mitä semmosellakin pupupöksyllä nainen tekis? Jos niin on arka mies että pakkeja pelkää niin itte en ainakaan huolisi. Naistenko se tarvii ne kosioasiatkin vielä kaiken muun lisäksi hoita?. Ei ihme jos miesten taso alkaa olla tuollasta että naiset elelee mieluummin sinkkuina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä semmosellakin pupupöksyllä nainen tekis? Jos niin on arka mies että pakkeja pelkää niin itte en ainakaan huolisi. Naistenko se tarvii ne kosioasiatkin vielä kaiken muun lisäksi hoita?. Ei ihme jos miesten taso alkaa olla tuollasta että naiset elelee mieluummin sinkkuina.

        Etpä arvaakkaan kuinka paljon enemmän nainen pelkää saavansa pakit ihan tavallisen näköiseltä mieheltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä semmosellakin pupupöksyllä nainen tekis? Jos niin on arka mies että pakkeja pelkää niin itte en ainakaan huolisi. Naistenko se tarvii ne kosioasiatkin vielä kaiken muun lisäksi hoita?. Ei ihme jos miesten taso alkaa olla tuollasta että naiset elelee mieluummin sinkkuina.

        Eli tarkoitatko, että nainen ottaa miestä vain himonsa hoitamiseksi - ja hyvin herkästi lemppaa pihalle. On tuollaisia yksilöitä tosiaan nähty - ja jos "huhu luonteesta" ehtii liikkua, niin saa nainen myös olla sinkkuna. Tällaisen m-haukka naisen ohittaa "kaikki' moraalisemmat miehet. Ja sitten ne "kehuskelevat kaatajat" laittavat vain merkinnät itsellensä.
        Kun antaa niin saa - ja päinvastoin:
        Näin eräskin jo reilusti aikuisiässä oleva nainen ilmaisi tulkintansa. Kyllä tuli "puumamainen tunnelma" - joka sitten "jatkoi kulkua oksalta oksalle".
        Mites tuollaiseen luotat - et mitenkään.


    • Anonyymi

      Kiitos vihjeestä!
      Kävin sivuillansa kimppuja ihastelemassa, taivaallisen ihania!

      Meilläkin häät tulossa ensi kesänä, ja olen miettinyt mistä saisin sellaisen kimpun, mitä olen mielessäni pyöritellyt.

      Mietin jo että kukaan ei varmaan tajua mitä ajan takaa, ja sitäkin jo, että jos tekisin itse. Tajusin heti ettei taidot kyllä mitenkään riitä ja vielä kun mummi sanoi, että tuo huonoa onnea, jos morsian tekee itse kimpun tai hääpuvun.

      Haluan sellaiset suuret häät, joihin kutsutaan paljon vieraita ja kaikki menee juur vanhojen perinteitten mukaan.
      Niinpä laitoin viestiä Naomille, ja hän suostui! siis että toteuttaa mun kimpun ja muuytakin kukkajuttua, sovittiin palaverille aikaa missä sovitaan tarkemmin.

      Kerroin mitnkälaista haluisin ja tuntui, että tajusi heti, lupasi mulle luonnostella palaveriin ja näyttää lisää kuvia. Nyt alkaa itselläkin jännitys nousta, olen ihan hääfiiliksissä!
      Mun miesystävä mainitti eilen jotain koronasta että on taas lisääntynyt ja sanoin että nyt ei sitä sanaa minulle edes mainita. En anna minkään koronan pilata tätä. Sanoin hänelle että sitäpaitsi, häät on vasta kesällä, ei sillon mitään koronat enää vaikuta.

      • Anonyymi

        Mä laitoin hänelle myös viestiä, nyt jännityksellä odottelen. En halua mitään tusinahäitä, vaan sellaisen pienen intiimin häävastaanoton.
        Työkaveriltani sain vahvan suosituksen Naomista.
        Mulle on erittäin tärkeää juuri se, että saan tuosta päivästä sellaisia kauniita kuvia ja muistoja, jotka talletan niin kuvina kuin muutenkin. Kuulin työkaveriltani, että Naomi tekee myös todella kauniita tauluja, ja toivon että saisin hääpäivästämme myös jonkun maalauksen.

        Olen ollut kerran aikaisemmin naimisissa, ja minua harmitti aina se, että meidän silloisista häistä ei ollut oikein hyviä kuvia, ei käyty edes valokuvaamossa, eikä oikein muutenkaan satsattu niihin. Nyt haluan että kaikki tehdään tosi huolella, ja perinteitten mukaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä laitoin hänelle myös viestiä, nyt jännityksellä odottelen. En halua mitään tusinahäitä, vaan sellaisen pienen intiimin häävastaanoton.
        Työkaveriltani sain vahvan suosituksen Naomista.
        Mulle on erittäin tärkeää juuri se, että saan tuosta päivästä sellaisia kauniita kuvia ja muistoja, jotka talletan niin kuvina kuin muutenkin. Kuulin työkaveriltani, että Naomi tekee myös todella kauniita tauluja, ja toivon että saisin hääpäivästämme myös jonkun maalauksen.

        Olen ollut kerran aikaisemmin naimisissa, ja minua harmitti aina se, että meidän silloisista häistä ei ollut oikein hyviä kuvia, ei käyty edes valokuvaamossa, eikä oikein muutenkaan satsattu niihin. Nyt haluan että kaikki tehdään tosi huolella, ja perinteitten mukaisesti.

        Ihan sama tilanne, siis voi että!
        Meidän häät on suunnitteilla ensi kesään, ja on mietitty myös, että pidettäisiin sellainen pieni mutta tyylikäs tilaisuus, ja samalla tekijällä aion teettää kimpun :)
        En ole vielä varannut mutta pitänee olla ajoissa liikkellä, kun tuntuu olevan tätä nykyä kysytty nimi :)

        Matkan puolesta onnistuu hyvin, sillä tuolta Sastamalasta ei tule häiden viettopaikalle kovin pitkälti, aiomme pitää eräällä kesäasunnolla, sellainen kaunis vanha huvila järven rannalla.

        Haluan sellaisen hiukan Amerikkalaistyylisen tilaisuuden, ulkona suoritettavalla vihkimisellä. Sen vuoksi tuota ajankohtaa suunnittelemme kun siellä on aivan ihana puutarha, jossa on myös suihkulähde.
        Toiveissa, että saataisiin sellainen kukkien runsaus, ettei olisi, niin kuin olen monissa häissä nähnyt, joku pieni kukkaripellys siellä täällä.
        Aion samalla kysyä, jos meille voisi toteuttaa sellaisen kauniin, kukkien peittämän morsiuskaaren. Kuulin, että Naomi olisi toteuttanut sellaisen johonkin julkkishäihin.


      • Anonyymi

        Voi olla heinänuhaa et nokka saattaa tiputtaa siltikin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä laitoin hänelle myös viestiä, nyt jännityksellä odottelen. En halua mitään tusinahäitä, vaan sellaisen pienen intiimin häävastaanoton.
        Työkaveriltani sain vahvan suosituksen Naomista.
        Mulle on erittäin tärkeää juuri se, että saan tuosta päivästä sellaisia kauniita kuvia ja muistoja, jotka talletan niin kuvina kuin muutenkin. Kuulin työkaveriltani, että Naomi tekee myös todella kauniita tauluja, ja toivon että saisin hääpäivästämme myös jonkun maalauksen.

        Olen ollut kerran aikaisemmin naimisissa, ja minua harmitti aina se, että meidän silloisista häistä ei ollut oikein hyviä kuvia, ei käyty edes valokuvaamossa, eikä oikein muutenkaan satsattu niihin. Nyt haluan että kaikki tehdään tosi huolella, ja perinteitten mukaisesti.

        Niin - jos ei nyt häät mene kohdilleen niin seuraavassa tai sitä seuraavassa voi petrata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama tilanne, siis voi että!
        Meidän häät on suunnitteilla ensi kesään, ja on mietitty myös, että pidettäisiin sellainen pieni mutta tyylikäs tilaisuus, ja samalla tekijällä aion teettää kimpun :)
        En ole vielä varannut mutta pitänee olla ajoissa liikkellä, kun tuntuu olevan tätä nykyä kysytty nimi :)

        Matkan puolesta onnistuu hyvin, sillä tuolta Sastamalasta ei tule häiden viettopaikalle kovin pitkälti, aiomme pitää eräällä kesäasunnolla, sellainen kaunis vanha huvila järven rannalla.

        Haluan sellaisen hiukan Amerikkalaistyylisen tilaisuuden, ulkona suoritettavalla vihkimisellä. Sen vuoksi tuota ajankohtaa suunnittelemme kun siellä on aivan ihana puutarha, jossa on myös suihkulähde.
        Toiveissa, että saataisiin sellainen kukkien runsaus, ettei olisi, niin kuin olen monissa häissä nähnyt, joku pieni kukkaripellys siellä täällä.
        Aion samalla kysyä, jos meille voisi toteuttaa sellaisen kauniin, kukkien peittämän morsiuskaaren. Kuulin, että Naomi olisi toteuttanut sellaisen johonkin julkkishäihin.

        Kiitos vihjeestä :D siis tuon hääsuunnittelun osalta............ olen ihastellut myös, elokuvissa ja television sarjoissa on joskus näytetty sellaisia ihkuja häitä, joihin on tehty sellainen morsiuskaari, ja olen miettinyt kuka osaisi toteuttaa........ ja tietty paljon muita kukkia..........

        Laitoinkin sitten tuolle Sastamalan taiteilijapuutarhurille sähköpostia, ja hyvältä vaikuttaa........ :D :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vihjeestä :D siis tuon hääsuunnittelun osalta............ olen ihastellut myös, elokuvissa ja television sarjoissa on joskus näytetty sellaisia ihkuja häitä, joihin on tehty sellainen morsiuskaari, ja olen miettinyt kuka osaisi toteuttaa........ ja tietty paljon muita kukkia..........

        Laitoinkin sitten tuolle Sastamalan taiteilijapuutarhurille sähköpostia, ja hyvältä vaikuttaa........ :D :D :D

        Ootteko vielä törmännyt tahtoo.fi-sivustoon ( https://tahtoo.fi ). Sieltä saa maksuttomana käyttöön tosi näppärän sovelluksen avuksi hääsuunnitteluun. Kannattaa käydä kurkkaamassa!

        Itellä pysy kaikki omat suunnitelmat paremmin kuosissa, kun ne oli yhdessä paikassa tallessa!


    • Todella hienoa. Onnea vaan sinulle.
      Tuleeko teema häät?

    • Anonyymi

      Onneksi olkoon ja muistakaa vain että se sormus ei ole merkkinä omistuksesta jos jotain korkeintaan merkki siitä että rakastaa toista niin että haluaisi tätä kutsua omakseen kenties

      • Anonyymi

        En tiedä hairan rpoed påtkr roiski viaan
        oho näppis
        heitän sen roskiin jos ei onnistu
        t.avaaja


    • Anonyymi

      Cosi vai entrees asi. Asis combat fitter
      uusi keinokuitu liikkuma ulkona laji
      Pappi: 666

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Etkö itse pysty kosimaan vai miksi piti odottaa 3 vuotta että ukko kosii?

    • Anonyymi

      Avioliittto ei ole mikään sosiaalivakuutus vaikka kirkokellot sitä köyhillekin kumajavat.

      • Anonyymi

        Kyllä se on.
        En ole koko 30 vuoden aivioliiton aikana käyttänyt omia rahoja mihinkään, ukko maksaa kaiken.


      • Ennoo ikuna kuullu, et hääparille on soitettu kelloi, vaik oon vihkiny satoi parei, mut kirkon ohjeis on kyl mainittu, et soitetaan, jos eeltä pyyetään. Mut onnee hääparille! 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Ennoo ikuna kuullu, et hääparille on soitettu kelloi, vaik oon vihkiny satoi parei, mut kirkon ohjeis on kyl mainittu, et soitetaan, jos eeltä pyyetään. Mut onnee hääparille! 🌹👀

        Mitäköhän seurakuntasi olisi mieltä näistä nettikirjoitteluistasi? Pskaahan sinä puhut mutta olisipa mielenkiintoista nähdä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäköhän seurakuntasi olisi mieltä näistä nettikirjoitteluistasi? Pskaahan sinä puhut mutta olisipa mielenkiintoista nähdä

        Käytät sopimatonta kieltä. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Käytät sopimatonta kieltä. 🌹👀

        Ja sinä olet sopimaton


    • Anonyymi

      Ihguuu,kääk, jne !
      Kolme vuotta:)))
      Mitehän pikään kestää...Ihguu..kääk ihanaa..?
      Kuitenkin toivon,ettei olehetken onni vaan kestävä!

    • Anonyymi

      Jos morsian on hääkledjun alla ilman pöksyi, sit ei voi kukaan nähä, mut se kyl tuo vihkimiseen suuren juhlan tuntua. Onnea ja menestystä teille ylettömästi! 💕

    • Anonyymi

      Lapsellista paskaa, saa hävetä kuulumistaan naissukupuoleen kun katsoo tuota häiden ympärille rakennettua joutavanpäiväistä turhuuden markkinaa, johon mies kiristetään osallistumaan.

      • Oon jetsulleen samaa mieltä, vaikka oon virkavelvollisuuden takia joutunut vihkiin satoja ja olla mukana sadoissa juhlissa. 🌹👀


    • Anonyymi

      Annoitko sitä ennen perspillua vai otitko poskeen?

    • Anonyymi

      Minua aikanaan mies kosi ja mentiin kihloihin, mutta naimisiin ei mies sitten enää suostunutkaan, keksi aina "hyviä" tekosyitä miksei juuri nyt "kannata". Muutaman vuoden kihlauksen jälkeen tiemme erosivat, näin sulhostani sen toisen puolen josta en ollut ennen kihlausta tietoinen.
      Toivon sinulle parempaa onnea kihlattusi kanssa!

    • Anonyymi

      Siis edellisenä päivänä ostanut talon
      Kyl miekii kosisin ja nopeasti

    • Anonyymi

      Katsoi tarkemmin onko ainesta

    • Anonyymi

      Laski pisteet yhteen

    • Anonyymi

      Eli vasta sit asiat hyvin kun mies kosi, oliko se aikaisempi aika yhtä paskaa? Monille naimisiin meno on imago juttu vaan. Ei ole nykyään kovin fiksua edes mennä naimisiin. Ei naimisissa olevat ole kaikki onnistujia/onnellisia.

      • Anonyymi

        Naimisiin meno on taloustuen vakuus tai sitten turmion. Riippuu oletko saamassa vai antamassa.
        Miettiä pitää pitkään mitä se sitoo ja onko valmistautunut kompromisseihin.
        Ruusuista liittoa ei ole olemassakaan.
        Toivoisi olevan mutta se on tämä pnä unta.


    • Anonyymi

      Onko tämä joku kukkakaupan mainos?

      • Anonyymi

        Ai ko puhutaa ruusuisista liitoista vai?


    • Anonyymi

      Ero jo tulossa.....velat kaatuu niskaan viimeistään tammikuussa...onnea vaan kulissiliittoon...

    • Anonyymi

      Oikeesti onnea. Minä itse työntelin tyttöystävääni hekuman huipulle 5 vuotta, sitten tuli karkausvuosi ja emäntäni kosi. Nyt siitä on yli 30 vuotta, moni liitto sinä aikana on tuttavapiirissäni tullut tiensä päähän..
      Vaikka meilläkin on ollut omat kriisimme olemme yhdessä ne voittaneet. Mutta elämänmakuista tämä on ollut.

    • Anonyymi

      Luin että "Vihdoinkin mies kuoli "

    • Anonyymi

      Perus nolla joka ei osaa elää ilman miestä ja kaiken pitää pyöriä miehen ympärillä.

    • Anonyymi

      Tuohan on vasta harjoitteluvaiheessa. meillä oli sentään 20 vuoden koeaika.
      Siinä oppii ihmisen tuntemaan melkoisen hyvin ja tietää kannattaako jatkaa.

    • Anonyymi

      🥰🥰😍😍 kaipaan sinua, 😍😍

      • Anonyymi

        Varmasti sinuakin kaipaa todella moni. Tranu fantasioi netissä naisena olemisesta ja naimisiinmenosta, o tempora o mores


    • Anonyymi

      #Se tapahtui, eli kolmen vuoden seurustelun jälkeen, mies kosi! Voi onneeaaaaa :D #

      No tota. Nyt kun on tää tää tää pikkujoulu aika, niin molemmat tai jompi kumpi voi käydä vieraissa ja asiat normalisoituvat taas ennalleen.

      • Anonyymi

        Kyyninen paska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyyninen paska.

        Samaa mieltä. Kateellinen kun ei ole kukaa kosinu. Eikä se sitä tarkota et vaik ite huorastas et kaikilla ois samat tavat käytössää.


    • Anonyymi

      Jaa taidatkin olla nainen...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8721
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2613
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2351
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe