Kuka tekee miitä

Anonyymi-ap

Mulla ei ole 24/7 BB:tä ja siksi olen jäänyt ihmettelemään kun joitain asukkaita syytetään laiskottelusta. Koosteissa näytetään vain juonittelua. Ainoa jonka olen joskus nähnyt tekevän kotitöitä on Laura.

Miikka ja Reeo manipuloivat muita asukkaita että esim. Aleksi ei koskaan tee mitään.
Onko totta ja tekevätkö itse mitään yhteiseksi hyväksi tai ovatko edes tekevinåån?

Kuka oikeasti tekee eniten hommia? Kuka siivoaa, tiskaa ja laittaa ruuat? Aikaisemmilla kausilla nämä asiat kävi selväksi myös koosteissa, nyt näytetään vain juonittelua. Boring 😴

6

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Reeo, Merve, Miikka, Laura tekevät mm ruokia. Nuoret naiset evät tee yhtään mitään, eikä Tuulakaan. Siivouspäivänä pakotetusti siivoavat, silloin Sofia loistaa ja siivoaa tolkusti. Aleksi ei tehnyt muuta kuin mesosi ja söi ihan valtavan paljon.

• Anonyymi

Ok, kiitos selvennyksestä. Nyt on helpompi ymmärtää Allun joutuminen äänestykseen, vaikka aikaisemmilla kausilla laiskuus ei ole näyttänyt häiritsevän katsojia, pikemminkin päinvastoin. Itse tykkäsin Allusta, siksi en ymmärrä että Allu äänestettiin Reeon sijasta ulos. Luulin että nuoria BB faneja on enemmän kuin boomereita 😂

• Anonyymi

Kaikki uudet ovat patalaiskoja. Kukaan ei tee ruokaa eikä juuri muutakaan jos ei pakoteta.

• Anonyymi

Mitä Reeo osaa:
        Mm
        - laittaa ruokaa
        - siivota
        - tiskata
        - ottaa hienoja valokuvia
        - ommella ompelukoneella (oppinut isältään)
        - olla hyväntuulinen
        - järkevä
        - rakastaa vaimoaan ja lapsiaan (itse kertoi)
        Yms

Mitä nuoret naiset osaa:
        - ei mitään
        - no meikata

• Anonyymi

Tuula aina ruokaa tekemässä. Jaksaa, jaksaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1649
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1444
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1377
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      56
      1280
    5. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1258
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      965
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      827
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      771
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      735
    Aihe