Mulla ei ole 24/7 BB:tä ja siksi olen jäänyt ihmettelemään kun joitain asukkaita syytetään laiskottelusta. Koosteissa näytetään vain juonittelua. Ainoa jonka olen joskus nähnyt tekevän kotitöitä on Laura.
Miikka ja Reeo manipuloivat muita asukkaita että esim. Aleksi ei koskaan tee mitään.
Onko totta ja tekevätkö itse mitään yhteiseksi hyväksi tai ovatko edes tekevinåån?
Kuka oikeasti tekee eniten hommia? Kuka siivoaa, tiskaa ja laittaa ruuat? Aikaisemmilla kausilla nämä asiat kävi selväksi myös koosteissa, nyt näytetään vain juonittelua. Boring 😴
Kuka tekee miitä
6
64
Vastaukset
- Anonyymi
Reeo, Merve, Miikka, Laura tekevät mm ruokia. Nuoret naiset evät tee yhtään mitään, eikä Tuulakaan. Siivouspäivänä pakotetusti siivoavat, silloin Sofia loistaa ja siivoaa tolkusti. Aleksi ei tehnyt muuta kuin mesosi ja söi ihan valtavan paljon.
- Anonyymi
Ok, kiitos selvennyksestä. Nyt on helpompi ymmärtää Allun joutuminen äänestykseen, vaikka aikaisemmilla kausilla laiskuus ei ole näyttänyt häiritsevän katsojia, pikemminkin päinvastoin. Itse tykkäsin Allusta, siksi en ymmärrä että Allu äänestettiin Reeon sijasta ulos. Luulin että nuoria BB faneja on enemmän kuin boomereita 😂
- Anonyymi
Kaikki uudet ovat patalaiskoja. Kukaan ei tee ruokaa eikä juuri muutakaan jos ei pakoteta.
- Anonyymi
Mitä Reeo osaa:
Mm
- laittaa ruokaa
- siivota
- tiskata
- ottaa hienoja valokuvia
- ommella ompelukoneella (oppinut isältään)
- olla hyväntuulinen
- järkevä
- rakastaa vaimoaan ja lapsiaan (itse kertoi)
Yms
Mitä nuoret naiset osaa:
- ei mitään
- no meikata
- Anonyymi
Tuula aina ruokaa tekemässä. Jaksaa, jaksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.896029- 1723682
- 533219
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2122216- 351961
- 351897
- 461833
- 591740
- 191713
- 201661