Näin unta, että istuin lastensuojelutoimistossa lattialla ja Toivo leikki edessäni. Näin johtavan sosiaalityöntekijän kasvot, joka istui tuolilla. Puhuin siitä, miten heidän pitää lopettaa sijaishoito. "Meidät laitetaan arviointiin lapsen ollessa kotona. Me hoidamme homman. Teidän pitää pyrkiä siihen, että lapsi palautetaan kotiin eikä päin vastoin". Poikkeuksellisesti sossut kuuntelivat minua ja harkitsivat vilpittömästi. Sitten otin Toivon syliin. Hänen silmänsä vaelsivat johtavaan sossuun ja hän tarrautui olkapäähäni ja jäykisti käsivartensa. Kuulin jonkun kysyvän "miten sinä otat Toivon tunteet huomioon?" Ajattelin, että olipas sopiva kysymys, koska näytän sen näin. Puristin hänet halaukseen. Painoin hänen päänsä kasvojani vasten ja silitin hänen päätään ja sanoin hyvä Toivo ja huusin äidille, äiti, tule antamaan Toivolle pusu. Sitten heräsin sydämeni ja hakkasi.
Tapaaminen lastensuojelutoimistossa
2
60
Vastaukset
- Anonyymi
Teit siis ketjun unestasi eli tapahtumasta joka ei ollut totta? Eikä tässä ollut yleisölle mitään kysymystäkään?
- Anonyymi
Asia ilmeisesti hänen mielessään niin paljon että uniinkin tulee ikävä aihe.
Jos se oli enneuni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623