Sain viestin ulosottomieheltä, että lakisääteiset maksuvapaakuukaudet ovat joulu 22 ja tammi 23. Jäin ihmettelemään tuota tammikuuta, koska silloinhan tulee voimaan se noin 900e suojaosuus, joten mitään tilitettävää ei edes ole ulosottoon ensi vuonna. Onko tässä nyt jokin kupru taas tyrkyllä? Aikooko uo viedä minulta sen toisen vaparin kokonaan?
Olen vanhuuseläkeläinen.
vapaakuukaudet
6
223
Vastaukset
- Anonyymi
Voiko näitä vapaakuukausia itse määrittää eli pyytää oman mielen mukaan?
- Anonyymi
Minä haluan vapaavuoden!
Niin.🤣👍
- Anonyymi
Jos tulosi ovat ensi vuonna alle uuden suojaosuuden (n. 920 euroa mikäli laki hyväksytään), kaikki ensi vuoden lakisääteiset vapaakuukaudet ovat sinulle hyödyttömiä, etkä voi saada valtolta korvausta hyödyttömästä hyödystä. Voit valittaa epäkohtaa jollekin ymmärtäväiselle Vasemmistoliiton kansanedustajalle tai haastaa valtion oikeuteen. Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen voi valittaa vasta, kun kaikki kotimaiset oikeusasteet on käyty läpi. Toivottavasti tähän epäkohtaan saadaan pian korjaus, jotta myös ne pienituloiset kansaa palvelleet ja runsaasti kärsineet pieneläkeläiset joilta ei ulosmitata ollenkaan hyötyisivät rahallisesti ulosoton lakisääteisistä vapaakuukausista.
- Anonyymi
Älä nyt hermostu.
Kysymys oli, voiko niitä vapareita valita oman tahdon mukaan. Eli jos peräkkäisiä kuukausia aina näyttävät tarjoavan, kuten nyt esimerkissä joulu ja tammi, voisiko itse valita marras ja joulu... tästä on kaiketi kysymys.
Ei päreiden polttamisesta ja vanhusväestön maalittamisesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt hermostu.
Kysymys oli, voiko niitä vapareita valita oman tahdon mukaan. Eli jos peräkkäisiä kuukausia aina näyttävät tarjoavan, kuten nyt esimerkissä joulu ja tammi, voisiko itse valita marras ja joulu... tästä on kaiketi kysymys.
Ei päreiden polttamisesta ja vanhusväestön maalittamisesta."Älä nyt hermostu.
Ei päreiden polttamisesta ja vanhusväestön maalittamisesta."
Voi itse ehdottaa, kaksi kuukautta vuodessa eikä niiden todellakaan tarvitse olla peräkkäisiä (kannattaa valita sellaiset kuukaudet jolloin tulot keskimääräistä paremmat, esimerkiksi lomarahan vuoksi). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Älä nyt hermostu.
Ei päreiden polttamisesta ja vanhusväestön maalittamisesta."
Voi itse ehdottaa, kaksi kuukautta vuodessa eikä niiden todellakaan tarvitse olla peräkkäisiä (kannattaa valita sellaiset kuukaudet jolloin tulot keskimääräistä paremmat, esimerkiksi lomarahan vuoksi).Kiitos! Tästä vastauksesta oli apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011631- 2101507
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31979Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54797Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36715The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k41707Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702