Naisten mielestä Reeo syyllistyi sovinismiin. En äänestä enää Reeoa. Oliko tuo todellinen Reeo.
Reeon vitsi
7
88
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa tullut mieleen että taitaapi olla tuotannon suojeluksessa tämä ns tehty naiseksi en osaa muuten tulkita ? Niin ei toista nimeäänkään "muistanut. Ei ole rankkuja tullut, saanut ohjeita ehkä takahuoneessa miten toimia. Siis tämän erikoiskohtelun johdosta nämä fundeeraukset !
Sitten vielä näiden ulkopuolisten nostamat miespuolisten edesottamusten tikunnokkaan nostaminen.
Tämä hyvä toistaiseksi juonimisvahti ( välillä kyseen alainen )tällä viikolla ! - Anonyymi
Akat femakkoilee koko ajan ja valittavat miehistä, laura ja merve pahimmat.
- Anonyymi
Häätöön Sofia, Miikka ,Reeo ja Nabas,,,,naisilla on valta laittaa näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ne laittaa häätöön, mutta kansa ei äänestä Reeoa ja Miikkaa pois ellei tuotanto vääristele tulokset kuten yleensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ne laittaa häätöön, mutta kansa ei äänestä Reeoa ja Miikkaa pois ellei tuotanto vääristele tulokset kuten yleensä.
Hyvä Reeo, naiset ulos talosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reeo ja Miikka tiputtavat naiset yksi kerrallaan YES 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reeo ja Miikka tiputtavat naiset yksi kerrallaan YES 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
Ei naiset pärjää missään viisaille miehille. Saavat vielä ääniäkin tyhmemmiltä hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734