Asbestieristeiden asennustyöt ilmastointikanavoinnissa kotinikkaroijana/harrasteremontoijana

Mitä toista sataa neliötä, ja jokunen vajaa kymmenen huonetta tässä Rintamamiestalossani on, niin mitä tässä tulee poltettua no ei nyt ihan ketjussa tupakkaa norttiaski yksi kaksi tupakaksi, mutta lisäksi viinaa tulee juotua sitten vapaalla ollessa jonkun verran, niin tuli mieleen tuollainen eristysten asennus-toiminta.

Tässä rakennus/remontointi -puolella tässä asiantuntijoiden Keskustelu24 aka. Suomi24 -koko kansan foorumilla lienee jotain asiantuntemusta tommosesta asbestitöihin liittyvästä seikasta, mitä tuossa ihan käytännön syistä tuli mieleen noita eristeisiin liittyen aloittaa asbestieristeiden asennustoiminta omiin tarpeisiin, ja toi nyt siinä ykkösenä tulee, että noi kanavien ilmastointitoiminta siinä nyt ykkösenä olisi.

Mitä tuossa tuli jokin aika takaperin alkoi jo kolmatta vapaa-viikonloppua vietettyä, mitä vietän aikaani televisiota katsellen, niin jotenkin siinä olohuoneessa käy helvetinmoinen puhuri kauttaaltaan läpi korvasta toiseen, niin se pitäisi saada kuntoon.

Onko tähän jotain erityistä huomiota tai vinkkiä antaa kenellekkään tähän kanavien eristykseen liittyen jotain vapauttavaa käytännön vinkkiä antaa, että saisi korjattua tuon lopputuloksena ilmastointikanavat olohuoneessa, mitä olen television suurkuluttaja. Itse nyt olen päätynyt tuohon asbestieristeen vangiksi tässä eristerakaisussa, mitä olen harkinnut tuossa kotinikkaroijana pientä kotiremontojoian vikaa tässä kuitenkn on taas piillyt etuaivolohkoon siinä jo tosiaan jonkun vapaaviikonlopun televsiota katsellen pelkästään ja sintä pientä suupalaa nauttien.
.
Kommentteja, vinkkejä, ja asiantuntemusta kaipaisin.

1

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ajattelit asbestilla eristää rintamamiestalon ilmastointikanavat tai jotain.
      Ehdottomasti kannattaa!
      Jo terveydellisistä syistä kannattaa ilmanvaihto eristää taloista pois ettei vedä.
      Reippaasti vaan lätkit menee sitä asbestia kaikkiin vetäviin reikiin siellä kotona.
      Itse tekisin saman mutta saatavuus on verkkokaupoissa ollut viimeaikoina aika heikohkoa.

      Vai pitäisikö keskittyä ehkä kuitenkin siihen itse ongelmaan eikä sen aiheuttajaan, eli niihin korviin ja tarkemmin niiden väliin jossa se kovin puhuri käy.

      Mukavaa syksyä Rahtonen!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe