Buusti kasino ei vastaa

Anonyymi-ap

Olen pelannut Buusti kasinolla ilman ongelmia.
Nyt niitä kuitenkin tuli. Kotiutin sieltä pienen summan muutama päivä sitten. Raha ei ole kuitenkaan tullut.
Meileihin ei vastata, mutta sain laitettua toista kautta sinne tiedon ja sanoivat että kotiutus käsittelyssä. Ihme homma kun ennen rahat tuli puolessa tunnissa.
Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia?

14

8122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsellä tällä hetkellä sama ongelma mutta summana onkin 600e

    • Anonyymi

      Harvasen kerta kun tekee talletuksen niin yhtäkkiä kasinolla käynnistyy joku huoltotoiminpide olevinaan, olen myös huomannut että jos teet yhden kotiutuksen niin tulee nopeasti tilille, yleensä tunnin sisällä. Jos kuitenkin onni potkii nivusille ja tulee tarve tehdä useampi kotiutus saman päivän aikana, niin ne ei sitten enää tulekaan...

    • Anonyymi

      Ei ole tullut rahoja, kohta menny 24h.

    • Anonyymi

      Ei oo tullu rahoja, kohta menny 24h

      • Anonyymi

        3 kotiutusta voitoista yrittänyt saada1400e ei ole tullut vuorokausi kohta mennyt ja chatissa kun kysyi mikä kestää niin tuli vastaus että puuttuu 100e mikä pitäisi vielä laittaa tilille ja kotiutuksetkin hävinneet näkyvistä. Ensin ne näkyi että käsittelyssä ja nyt ei yhtäkkiä näykään niitä missään??? Onko huijaista koko sivusto???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3 kotiutusta voitoista yrittänyt saada1400e ei ole tullut vuorokausi kohta mennyt ja chatissa kun kysyi mikä kestää niin tuli vastaus että puuttuu 100e mikä pitäisi vielä laittaa tilille ja kotiutuksetkin hävinneet näkyvistä. Ensin ne näkyi että käsittelyssä ja nyt ei yhtäkkiä näykään niitä missään??? Onko huijaista koko sivusto???

        Minulle kävi ihan samalla lailla. Voitin 1240e ja kun kotiutin, sivusto meni aivan sekaisin ja sanoi virhe, saldo meni nollaan nutta kun katsoin tapahtumat niin "sessions" 1240e. Maksussa pitäisi olla, ja nyt hävinnyt kaikki maksu ja asiakaspalvelu väittää että koko saldoni muka oli BOONUSKERTYMÅÄ joka on nyt menetetty.??? Ei pidä paikkaansa kun talletin 50e ja sillä tienasin tuon 1240e.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle kävi ihan samalla lailla. Voitin 1240e ja kun kotiutin, sivusto meni aivan sekaisin ja sanoi virhe, saldo meni nollaan nutta kun katsoin tapahtumat niin "sessions" 1240e. Maksussa pitäisi olla, ja nyt hävinnyt kaikki maksu ja asiakaspalvelu väittää että koko saldoni muka oli BOONUSKERTYMÅÄ joka on nyt menetetty.??? Ei pidä paikkaansa kun talletin 50e ja sillä tienasin tuon 1240e.

        Jos oot voittanu bonusrahalla ni ei tuu tilil ellei oo kierröttäny tyyliin 35 krt sitä 50e rahaa..


    • Anonyymi

      Tuliko teille loppujen lopuksi rahat? Itsellä odottaa 3000e nostossa, ja ennen nostot tuli nopeasti tilille, mutta nyt nostot ei jostais syystä etene.

    • Anonyymi

      suurin kusetus sivusto netissä. ahne suomalaiset viilannu palautus % aivan nolliin. välttele.

    • Anonyymi

      Ihan paska paikka tein nostoa ja meni 24 tuntia ja eikä näy rahoja ei kannata laittaa sinne yhtään rahaa jos voitat niin eivät anna nostaa.

      • Anonyymi00014

        Tulee 5 sekunnissa aina tilille!


    • Anonyymi

      En suosittele tätä kasinoa kenellekään..

    • Anonyymi

      2200 euroa 24 bettleltä kesti kotituttaa kolme viikkoa. Nekin 2. erässä. Lapsellista touhua. Miksi pyörittää kasinoa kun ei ole vara maksaa voittoja heti.

    • Anonyymi

      Paska kasino

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe