Joutsan neidot

Anonyymi-ap

Mitä mieltä ollaan pitäjän naisista?

51

1346

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naiset ovat kauniita kuin pariisilaisesta muotinäytöksestä

• Anonyymi

Ja kaikki ukot muistuttavat Tauno Paloa tai Mikko Leppilampea...

• Anonyymi

Tarjonta on hyvää ja heitä riittää myös tänne J:kyän iltaan .

• Anonyymi

Taitavat ollakin aika misukoita naiset täällä.

• Anonyymi

Pihtareita ovat. Jos vähänkin haisee henki vanhalta viinalta ja hampaat on muutamalta päivältä pesemättä pillutta jääpi. Miksi pitää olla ronkeli?

• Anonyymi

Pitää hengen haista tuoreelta viinalta niin sitten irtoo!

• Anonyymi

Yhden tienvarrella kaikkien ukkojen hampaat ovat kuin vanhoja kantoja ja se lemu, sanoin kuvaamaton. Kuin märäntyvä bioastia.

• Anonyymi

Sääntöjen vastaisesti kommentoin , oletan että olet tutustunut noihin mainitsemiisi syvällisemmin ? Hyvä niin sillä aistintasi lie uskottava ?

• Anonyymi

Siemenet itävät kuulemma täällä paremmin kuin muualla. Mistä lie johtuukin tämä hedelmöittymisen kukoistus?

• Anonyymi

KUSPÄISSII MUKULOIT

• Anonyymi

Pysyy ne pitämättä kun.

• Anonyymi

Kyllähän vanhempi liha on mureampaa, kun sitä on jo enemmän nuijittu.

• Anonyymi

Kyl täältä aivan mukavanolisia ystävättäriä löytyy jos ei välitä pitkistä jonotuksista . Nääs vapautuvat harvoin .

• Anonyymi

Joutsan miehellä nousee kuin fenix- eikun penis -lintu

• Anonyymi

Hyvin vähän on kauniita nuoria naisia tarjolla täällä. Kesällä toki enemmän, kun mökkiläiset ja heidän tyttärensä näkyvät katukuvassa. Talvisin joutuu kyllä käymään naisissa muualla.

• Anonyymi

Eihän niitä akkoja tarvii olla ku 2-3 kierroksessaa. Sen verta löytyy omilta kyliltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän niitä akkoja tarvii olla ku 2-3 kierroksessaa. Sen verta löytyy omilta kyliltä.

Nyt kyllä vitsin lykkäsit , ethän sinä ole ensimmäistäkään vielä ???? Hassu poika

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kyllä vitsin lykkäsit , ethän sinä ole ensimmäistäkään vielä ???? Hassu poika

Niitä on ollu satoja "panomiehen uran" varrella. Oonhan jo 60v ukko, vaikka pojanklopiksi kaiketi luulit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä on ollu satoja "panomiehen uran" varrella. Oonhan jo 60v ukko, vaikka pojanklopiksi kaiketi luulit.

Väitän edelliseen ettei 60 " kloppi " ole vielä mitenkään runsaaseen tuheromäärään tutustunut lähemmin .

• Anonyymi

Oikean panomiehen viisaus on, että "ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella".

• Anonyymi

On tämä miehille hieno paikka, kun naiset kilvan jahtaavat paikkakunnan miehiä riippumatta siitä, oletko naimisissa vai et.

• Anonyymi

Kyllä niitä akkoja suapi sänkyynsä kun tietää oikeet niksit ja smool talkin hallinnan

• Anonyymi

Ja body language on myös tärkeä. On se mieletön fiilis kun nainen kouraisee munista oikein kunnolla. Ja sen jälkeen hötsyn tötsyn. Näitä on kuulkaas ollu paljon.

• Anonyymi

ISO KALUSENA AENA SOVITTELEMISTA AKKOEN KANSA JOS EE MAHU EE MAHU KELJUTTAAHA SE

• Anonyymi

MIÄHET KYLL TYKKÖÖ, KUH LYKKÖÖ PAKOPUTKKEEN

• Anonyymi

Pikkupoika sanoi tiistaina uimahallin saunassa isälleen, viitaten minuun, "miksi tuolla sedällä on paljon isommat kikkelit kuin sinulla isi"? Kylläpä tuli miehekäs olo.🙂

• Anonyymi

Mikähän siinä on, että miehet vertailevat vehkeitään yleisissä saunoissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän siinä on, että miehet vertailevat vehkeitään yleisissä saunoissa?

Jostain syystä peniksen koko yhdistetään edelleen miehisyyteen niin, että mitä suurempi kalu sitä kovempi äijä.

• Anonyymi

vähän ku ne joutopäivät turhia pihtareita.eikö ne ymmärrä ettei järvikää soutamisesta kulu.taitavat olla vitunkantotelineitä useimmat

• Anonyymi

Juu juu mut arveluttaa mimmosta losoa herra meloo saattaa saada tikkuja pyllyyn ?

• Anonyymi

Liikaa on pihtareita tosiaan tiällä. Mikä siinä on, kun se kumminkin hyvältä tuntuu naisestakin?

• Anonyymi

Jonkinlainen kampanja, mielenosoitus tms. voitaisiin järjestää, jotta naisten antautumista elämän iloihin paikallisten tyylikkäiden miesten kanssa voitaisiin lisätä.

• Anonyymi

Perustetaanko tänne paikallisten miesten Hunksit?Aloitetaan striptease-esityksillä lähikuppiloissa ja laajennetaan sitten kaupunkeihin. Näin nostettaisiin hurmosta kylän naisissa. Mitä ajattelette?

• Anonyymi

Veisi työt näiltä nykyisiltä Hunkseilta ja muilta miesten striptease -ryhmiltä.

• Anonyymi

Pitäkää naiset varanne. Jos pihtaatte oman kylän miehille, nämä lähtevät muualle etsimään seksiä ja rakkautta. Jäätte pian ilman.

• Anonyymi

Se olis ihan oikein näille nirppanokka-akoille. Siitäpähän saisivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se olis ihan oikein näille nirppanokka-akoille. Siitäpähän saisivat.

Totta joka sana. Tuuvaan sitte kaupungista haetut kauniit eukot tänne näytille kylän katteellisten eukkojen kiusaks. Häh häh hää naurattaa jo etukättee eukkojen ilmeet.

• Anonyymi

Tuossa naapurisa asu ennen yks rouva ,melko kiukkune,ei sillon houkuttanu. Nyt on jonkun viiden kilsan päässä ja ku nään niin alkaa panettaa niin pirusti. Välimatkako vaikuttaa?

• Anonyymi

Jokosta ne ukrainalaiset pitkäsäärit kohta tulloo

• Anonyymi

Alahan vuan rasvailla jo vehkeitäsi

• Anonyymi

Joutsan naiset joutuvat kovaan kilpailuun pitäjän miehistä, kun kauniita, nuoria ja hyvän päälle ymmärtäviä ukrainalaisnaisia tulee paikkakunnalle.

• Anonyymi

Jos ne hyvän päälle ymmärtää niin ei oo kyllä minkäänlaista kilpailua.

• Anonyymi

Vieläkös "huulimaija" työntää lastenvaunuissa tavaraa? Siinä oli naisella huulet ja aulis miesten seuralle.

• Anonyymi

OON HANAKKA POEKA SÄNKYSÄ

• Anonyymi

Ihan vaan tiedoksi peräkamaripojille että kyllä täältä irtoo jos vaan mies löytyy. Siis Mies. Luuleeko joku vielä oikeesti että kullin koko tekee miehen? Sitte vielä joku vanha Mersu tai bemari alle niin sitte on jo alfauros. Eiköhän maailma opeta kun on kädet ruvella. Ja sitte sitä munaa pitäis vielä osata käyttää vaikka olis mikä megalo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vaan tiedoksi peräkamaripojille että kyllä täältä irtoo jos vaan mies löytyy. Siis Mies. Luuleeko joku vielä oikeesti että kullin koko tekee miehen? Sitte vielä joku vanha Mersu tai bemari alle niin sitte on jo alfauros. Eiköhän maailma opeta kun on kädet ruvella. Ja sitte sitä munaa pitäis vielä osata käyttää vaikka olis mikä megalo.

Olisikohan siellä joutsas niitä joutomunia?

• Anonyymi

IHANA POEKA!!💖

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

IHANA POEKA!!💖

KIITOS MINNUUKO TARKOTATS OON OEKEESTIKKII IHANA POEKA SÄNKYLLÄ JA SEN ULUKOPUOLELLAKKII VEHKEETKII AENA TOEMII NIINKU MUUKII ELIMET

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      132
      2001
    2. Itsenäisyyspäivän korkein kunniamerkki Sanna Marinille

"Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on jälleen myöntänyt itsenäisyyspäivän kunniamerkit. Kaikki kunniamerkit luovutetaan itsenäisyyspäivänä. Itsen
      Suomen Keskusta
      322
      1163
    3. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      44
      1003
    4. montako eri kirjainta

kaivattusi etunimessä on? Mun ihanan 4.
      Ikävä
      79
      879
    5. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      68
      797
    6. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      56
      749
    7. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      33
      678
    8. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      62
      643
    9. Hyvää yötä tännekin

Miehelle tai miehille. Ehkä naisillekin. Erityisesti mukaville sellaisille.
      Ikävä
      95
      579
    Aihe