Määräaikainen sopimus 24 kk

Anonyymi-ap

4 G netti ollut 1v+risat,muutan toiselle paikkakunnalle, asunnossa on kaapelinetti tai oliko kuitu, voiko 4G irtisanoa ilman sanktioita, laittaa tauolle tjn?

8

968

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän määräaikaisia liittymiä ole ollut myynnissä yli 4-vuoteen..

• Anonyymi

Mulla ainankin 24 kk sopimus telialta, kesällä tein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ainankin 24 kk sopimus telialta, kesällä tein.

Ei ole Teliallakaan ollut pitkään aikaan.

• Anonyymi

Kaikilla on,sen saa vähän halvemmalla kk maksulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikilla on,sen saa vähän halvemmalla kk maksulla.

Ei ole kenellekään enää. Operaattoreiden myyntivaltti on nykyään toistaiseksi voimassa oleva liittymä .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kenellekään enää. Operaattoreiden myyntivaltti on nykyään toistaiseksi voimassa oleva liittymä .

No mulla ainankin on 24kk soppari sen jälkeen hinta nousee jollei ole hereillä ja kysele muilta operaattoreilta tarjousta.

• Anonyymi

Jos sulla on määräaikainen sopimus 4G -liittymästä, niin sillon sen irtisanomisesta ennen sopimusajan päättymistä joutuu todennäkösesti maksamaan jotain. On todennäköstä ettei siitä liittymästä pääse eroon ennenaikasesti maksamatta jotain operaattorille. riippuu toki liittymäsopimuksesta. Toistaiseksi voimassaoleva sopimus on tuossa paljon kivempi, koska sen voi irtisanoa koska tahansa, vaikka liittymässä voi toki olla esimerkiksi kuukauden irtisanomisaika. Määräaikasen sopimuksen kohdalla voi joutua maksamaan pidemmältäkin ajalta, jos liittymän irtisanoo ennen sopimusajan loppumista.

T. miksuh

• Anonyymi

Niin ja periaatteessa määräaikasesta liittymästä voi joutua maksamaan koko jäljelläolevan sopimusajan maksut, jos liittymän irtisanoo ennen sopimusajan loppumista. Eli jos vaikka irtisanot 24kk liittymäsopimuksen kuukauden päästä sopimuksen tekemisestä, voit aivan mahdollisesti joutua maksamaan myös niiden jäljellä olevien 23 kuukauden maksut. Määräaikasesta liittymäsopimuksesta kun ei välttämättä pääse eroon maksamatta koko sopimusajan maksuja.

T. miksuh

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      23
      7286
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      93
      5943
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      109
      3977
    4. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      129
      3932
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      163
      1763
    6. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      58
      1608
    7. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      131
      1510
    8. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      38
      1321
    9. Mitä sä musta oikein haluat?!

Anna olla jo.
      Ikävä
      28