Eli tosissaan itellä ois nielurisaleikkaus parin viikon päästä johtuen toistuvista kurkkupaiseista (ollut itellä niitä jo 3😃😃) No siis leikkaukseen haluan kyllä nopeesti ku noi kurkkupaiseet on aivan perseestä mutta silti kuumottaa tuo leikkaus. Nukuttaminen jostain syystä pelottaa kun en ollut leikattavana ja sitten tietty pelottaa ne leikkauskivut että kuinka pahoja ne onkaan. Toki oon jo tässä vaiheessa kurkkukipujen ammattilainen kun mulla on ollut kolme kurkkupaisetta, kaksi angiinaa sekä monukleoosi vuoden sisällä. Mutta silti noi leikkauskivut on luultavasti erilaiset verrattuna nielutulehdukseen. Onko kivut kuinka pahoja esim nielutulehduksiin verrattuna ja kauanko kestää? Mitä tahansa kokemuksia liittyen leikkaukseen voi laittaa ja vertaistukea kiitos:)
Nielurisaleikkaus kokemuksia?
Anonyymi-ap
0
229
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482493
- 1801738
- 921598
- 691559
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6965- 80948
- 68881
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188834- 61808