Ja niin tietysti pitääkin olla.
https://duunitori.fi/palkat/projektipaallikko 4 829 €
https://duunitori.fi/palkat/ohjelmistokehittaja 5 130 €
Sovelluskehittäjällä parempi palkka kuin projektipäälliköllä
7
185
Vastaukset
- Anonyymi
- Anonyymi
Raha jollain muulla ei ole raha mulla tai sulla vaikka olis miljoona, et tienaa yhtään Elon musk twiteri äijä tekee miljoonaa
- Anonyymi
Projektipäällikön tehtävä on usein kovin haastava, riippuu tietenkin minkälainen projekti on kyseessä. Mutta esim. asiantuntijatehtävissä pelkkä koodaaminen on pääsääntöisesti helpompi kuin projektinvetäjän tehtävä, jonka täytyy olla paljon palavereissa ja hoitaa vastuu homman onnistumisesta.
Paljon tärkeämpääkin asiaa on, kuten se että
Jumala tahtoo armahtaa
Jumala tahtoo antaa anteeksi kaikkien ihmisten synnit, koska Hän rakastaa jokaista ihmistä. Sinäkin saat ottaa vastaan Taivaan siunauksen ja aloittaa uuden Elämän puhtaalta pöydältä. Tie tähän Jumalan armoon ja rakkauteen kulkee Jeesuksen Kristuksen tuoman pelastustyön kautta. Hän sovitti syntimme ristillä.
Jumalalla on hyvä tahto kaikkia ihmisiä kohtaan. Hän odottaa voidakseen olla armollinen. Koko Taivas iloitsee ihmisestä, joka ottaa vastaan Jumalan armon. ”Niin myös, sanon minä teille, on ilo Jumalan enkeleillä yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen.” Luukas 15:10. Kutsumme jokaista ihmistä ottamaan vastaan pelastuksen. Näin tapahtuu uudestiysntyminen Pyhästä Hengestä. ”Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: ”Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa”.” Joh. 3:3. Uudestisyntyminen on yhtä kuin uskoon tuleminen. Siksi kehotamme sinua ottamaan vastaan Jeesuksen syntiesi sovittajaksi ja elämäsi Herraksi. Näin tulet uskoon, ja saat aloittaa uuden elämän Hänen yhteydessään.
MITEN SE TAPAHTUU?
Voit aloittaa siitä, että käännät mielesi ajatukset ylösnousseen Jeesuksen puoleen ja puhut ääneen Hänelle. Valitse ensin ajatuksissasi oikea asenne ja rehellinen nöyrtyminen sekä kaikin tavoin vilpitön mieli. Kerro Hänelle omin sanoin koko elämäsi tilanne, ja pyydä, että Jeesus antaa syntisi anteeksi. Hän tahtoo sen tehdä. ”…sillä Hänellä on halu laupeuteen”. Miika 7:18. Jos mahdollista, polvistu Hänen eteensä. Kerro Hänelle seuraavat ajatukset niin kuin parhaalle ystävällesi, keskustellen Hänen kanssaan ääneen:
– Jeesus, auta minua näkemään todellisuus itsestäni ja sinusta, ja ota minut johdatukseesi. Tunnustan olevani suuri syntinen, mutta pyydän: anna anteeksi koko syntisyyteni. Puhdista elämäni, ajatukseni sanani ja tekoni. Opeta minua aidosti katumaan sekä tunnustamaan ja hylkäämään syntini. Jeesus, tule elämäni Herraksi! Auta minut irti kaikesta mikä ei ole hyvää ja oikeaa. Ja anna Pyhä Henkesi asumaan sydämeeni sekä johdattamaan minua, että saan kokea elämänyhteyttä Sinun kanssasi.
En tahdo enää jatkaa syntielämääni. Uskon, että sinä, Jeesus, kärsit minulle kuuluvan tuomion ristillä, ja nousit kolmantena päivänä ylös kuolleista, niin kuin Raamattu sanoo pelastustyöstäsi: ”Hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden.
Rangaistus oli Hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja Hänen haavojensa kautta me olemme parannetut.” Jesaja 53:8.
Uskon, että Sinä kärsit, vuodatit veresi ja kuolit sijaisuhrina minulle kuuluvalla paikalla ja kärsit minulle kuuluvan tuomion. Uskon, että nousit kuolemasi jälkeen ylös kuolleista. Pyydän Jeesus: uudestisynnytä minut Pyhän Henkesi kautta! Johdata jokainen elämäni hetki tästä eteen päin. Ja auta, että pääsen tämän elämäni jälkeen taivaaseen, sinun tykösi. Jeesus, Herrani! Annan elämäni sinulle kokonaan ja ehdoitta. Tunnustan tästä lähtien sinut syntieni sovittajaksi ja elämäni Herraksi. Kiitos Jeesus, että kuulit rukoukseni. Aamen.
Rukoile edellinen rukous ääneen ja tosi tarkoituksella. Tee se niin moneen kertaan, että tiedostat olevasi sisällä Jumalan armossa. Näin siirryt pimeydestä valkeuteen, Saatanan vallasta Jumalan yhteyteen, ja Taivaallinen siunaus saa täyttää sydämesi.
”Jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan” Matt. 7:8.
Ota sitten yhteyttä voidaksemme rukoilla myös yhdessä. Ja sitten järjestämme kastetilaisuuden, jossa tulet kastetuksi upotuskasteella vedessä uuden Herrasi Jeesuksen Kristuksen nimeen Raamatun opettamalla tavalla. Apt. 2:38,41.- Anonyymi
lol
- Anonyymi
Ensi yönä vietetään asunnottomien yötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensi yönä vietetään asunnottomien yötä.
Kumpi on asunnoton koodari vai projektipäällikkö vai molemmat?
- Anonyymi
Jos joku ajattelee vain palkkaa on mielestäni pahasti pielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262866Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252058Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121568- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71258Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70901- 102877