Sovelluskehittäjällä parempi palkka kuin projektipäälliköllä

Anonyymi-ap

7

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Raha jollain muulla ei ole raha mulla tai sulla vaikka olis miljoona, et tienaa yhtään Elon musk twiteri äijä tekee miljoonaa

    • Anonyymi

      Projektipäällikön tehtävä on usein kovin haastava, riippuu tietenkin minkälainen projekti on kyseessä. Mutta esim. asiantuntijatehtävissä pelkkä koodaaminen on pääsääntöisesti helpompi kuin projektinvetäjän tehtävä, jonka täytyy olla paljon palavereissa ja hoitaa vastuu homman onnistumisesta.

      Paljon tärkeämpääkin asiaa on, kuten se että

      Jumala tahtoo armahtaa

      Jumala tahtoo antaa anteeksi kaikkien ihmisten synnit, koska Hän rakastaa jokaista ihmistä. Sinäkin saat ottaa vastaan Taivaan siunauksen ja aloittaa uuden Elämän puhtaalta pöydältä. Tie tähän Jumalan armoon ja rakkauteen kulkee Jeesuksen Kristuksen tuoman pelastustyön kautta. Hän sovitti syntimme ristillä.

      Jumalalla on hyvä tahto kaikkia ihmisiä kohtaan. Hän odottaa voidakseen olla armollinen. Koko Taivas iloitsee ihmisestä, joka ottaa vastaan Jumalan armon. ”Niin myös, sanon minä teille, on ilo Jumalan enkeleillä yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen.” Luukas 15:10. Kutsumme jokaista ihmistä ottamaan vastaan pelastuksen. Näin tapahtuu uudestiysntyminen Pyhästä Hengestä. ”Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: ”Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa”.” Joh. 3:3. Uudestisyntyminen on yhtä kuin uskoon tuleminen. Siksi kehotamme sinua ottamaan vastaan Jeesuksen syntiesi sovittajaksi ja elämäsi Herraksi. Näin tulet uskoon, ja saat aloittaa uuden elämän Hänen yhteydessään.

      MITEN SE TAPAHTUU?
      Voit aloittaa siitä, että käännät mielesi ajatukset ylösnousseen Jeesuksen puoleen ja puhut ääneen Hänelle. Valitse ensin ajatuksissasi oikea asenne ja rehellinen nöyrtyminen sekä kaikin tavoin vilpitön mieli. Kerro Hänelle omin sanoin koko elämäsi tilanne, ja pyydä, että Jeesus antaa syntisi anteeksi. Hän tahtoo sen tehdä. ”…sillä Hänellä on halu laupeuteen”. Miika 7:18. Jos mahdollista, polvistu Hänen eteensä. Kerro Hänelle seuraavat ajatukset niin kuin parhaalle ystävällesi, keskustellen Hänen kanssaan ääneen:
      – Jeesus, auta minua näkemään todellisuus itsestäni ja sinusta, ja ota minut johdatukseesi. Tunnustan olevani suuri syntinen, mutta pyydän: anna anteeksi koko syntisyyteni. Puhdista elämäni, ajatukseni sanani ja tekoni. Opeta minua aidosti katumaan sekä tunnustamaan ja hylkäämään syntini. Jeesus, tule elämäni Herraksi! Auta minut irti kaikesta mikä ei ole hyvää ja oikeaa. Ja anna Pyhä Henkesi asumaan sydämeeni sekä johdattamaan minua, että saan kokea elämänyhteyttä Sinun kanssasi.
      En tahdo enää jatkaa syntielämääni. Uskon, että sinä, Jeesus, kärsit minulle kuuluvan tuomion ristillä, ja nousit kolmantena päivänä ylös kuolleista, niin kuin Raamattu sanoo pelastustyöstäsi: ”Hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden.
      Rangaistus oli Hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja Hänen haavojensa kautta me olemme parannetut.” Jesaja 53:8.
      Uskon, että Sinä kärsit, vuodatit veresi ja kuolit sijaisuhrina minulle kuuluvalla paikalla ja kärsit minulle kuuluvan tuomion. Uskon, että nousit kuolemasi jälkeen ylös kuolleista. Pyydän Jeesus: uudestisynnytä minut Pyhän Henkesi kautta! Johdata jokainen elämäni hetki tästä eteen päin. Ja auta, että pääsen tämän elämäni jälkeen taivaaseen, sinun tykösi. Jeesus, Herrani! Annan elämäni sinulle kokonaan ja ehdoitta. Tunnustan tästä lähtien sinut syntieni sovittajaksi ja elämäni Herraksi. Kiitos Jeesus, että kuulit rukoukseni. Aamen.

      Rukoile edellinen rukous ääneen ja tosi tarkoituksella. Tee se niin moneen kertaan, että tiedostat olevasi sisällä Jumalan armossa. Näin siirryt pimeydestä valkeuteen, Saatanan vallasta Jumalan yhteyteen, ja Taivaallinen siunaus saa täyttää sydämesi.
      ”Jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan” Matt. 7:8.

      Ota sitten yhteyttä voidaksemme rukoilla myös yhdessä. Ja sitten järjestämme kastetilaisuuden, jossa tulet kastetuksi upotuskasteella vedessä uuden Herrasi Jeesuksen Kristuksen nimeen Raamatun opettamalla tavalla. Apt. 2:38,41.

      • Anonyymi

        lol


      • Anonyymi

        Ensi yönä vietetään asunnottomien yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensi yönä vietetään asunnottomien yötä.

        Kumpi on asunnoton koodari vai projektipäällikkö vai molemmat?


    • Anonyymi

      Jos joku ajattelee vain palkkaa on mielestäni pahasti pielessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1204
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      53
      721
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      710
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      678
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      598
    Aihe