Kysymyksiä ja vastauksia
10v paino ongelmat
4
174
Vastaukset
- Anonyymi
Olenko liian painava olen 10v, 150cm pitkä ja 45kg
- Anonyymi
En tiedä itsekkään
- Anonyymi
Olet hieman ylipainoinen mutta et mitenkään pullea/lihava
- Anonyymi
Meille kävi niin kurjasti aikoinaan. Normaali painoinen tytär ja hänen veli.Kuin minä. Tytär oli 1lk. kesä leiri veljensä kanssa. Oliko se 2-3 viikkoa.Sitten he kanssani 4 viikkoa kesälomani. 2 lk. tytär koko päivän taimitarhalla koulun kautta. Eli kotia kun tulin töistä aina. Poika niin paljon isompi harastukset,leirit ymm.Kun tytär 3lk. Vilkas edellen normaali painoinenoli sitten kesällä 9 v. Kietäyty kaikki edellä maintut,Joten ähti linjautolla 100km päähän hesasta arjet: isän ja isän vanhempiensa omakotitalolle.Alkoi rutkasti lihota kaikki nuo kesät. Ihmetelin kun hänen veli ja minä normaali painoisia.Häntä aletin koulukisaa minua sylstä perhessäni vikaa kun lapsi lihoaa.Sukuni myös. Varovasti asiaa kysyin kouluhoitajalta tytäreltäni sallaa Minut ristin naulitin .vuosi oli 1985 kun alko arjet ole isän ja isän vanhempien luona kesälomat ja lihoaminen. Mikään hälytys kello ei soinut.Minulle tytär kaikkinen kiloineni oli rakas arvokas. Vasta kun aiukseina aviolitossakin jo. Kerran sanoi kotini: Kuule äiti kun kaikki kest olin mumola iskan luona. Mummo syötti joka päivä vain kylmää lihapiirakaa ja hookon sinistä lenkkiä kylmänä.Teki raakaa kakku taikinaa ja sitä syötti minulle kaikki kesät.Siitä nämä kiloni!Otin asian esille hänen isän kanssa,Kun isän isä sairala ja veteli vimesiä,Kävin tytäreni tukena häntä katsomassa. Niin tytäreni isä näytti mumolassa. Hänen lapsuus kuvat. Oli jo vauvana ylipainoinen .Samoista syistä.Mummosta lapsi kulemma terve kuin lihava.Sanoi ei kehdanut omia kuvia koskaan näytä kun olimme yhdessä. Hänet pelasti armeija ja pituus kasvu oli 186 cm. On jo valitetavasti kuollut. Niinpä mitä siellä mumoloissa sitten tarjotaan? ITSELÄNI NUORENA NAISENA EI TULUT ASIA MIELEN MISSÄN VAIHESSA. He olivat vakavaraisine perhe.Perään en heille soitellut. Soivitusti Kun pusin lähtö,he vastassa.tytär linja autolle saatoin. soitin silloin lanka puhelin.Ontulossa varmasti. Olkaa vastassa. Ja he soitivat kaikki ok.On tällä.Sama kun laitoivat linja auton.Olin linjautoasema vastassa Helsinki.Hieman ihetelin? Vaikka viikon matkakasi vatet joka päivälle.Oli viikon samat vatet kuin lähtiessä alle 10v. Mikä homman nimi?Tarkista ero tilanteissakin aina se toinen puoli ravinto.Lapsi ei osaa kertoa. Minä en osanut.minä luotin.anteksi kirjotus virheet luki häiröisenä. Itse mumona en työnä karkeja,en herkuja. ravintoni normaalia ja keskutelen vanhempien kanssa mitä ravintoa hyvä antaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174346
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842489Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251280Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 113918
- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75894Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72830