10v paino ongelmat

Anonyymi-ap

Kysymyksiä ja vastauksia

4

154

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olenko liian painava olen 10v, 150cm pitkä ja 45kg

      • Anonyymi

        En tiedä itsekkään


      • Anonyymi

        Olet hieman ylipainoinen mutta et mitenkään pullea/lihava


    • Anonyymi

      Meille kävi niin kurjasti aikoinaan. Normaali painoinen tytär ja hänen veli.Kuin minä. Tytär oli 1lk. kesä leiri veljensä kanssa. Oliko se 2-3 viikkoa.Sitten he kanssani 4 viikkoa kesälomani. 2 lk. tytär koko päivän taimitarhalla koulun kautta. Eli kotia kun tulin töistä aina. Poika niin paljon isompi harastukset,leirit ymm.Kun tytär 3lk. Vilkas edellen normaali painoinenoli sitten kesällä 9 v. Kietäyty kaikki edellä maintut,Joten ähti linjautolla 100km päähän hesasta arjet: isän ja isän vanhempiensa omakotitalolle.Alkoi rutkasti lihota kaikki nuo kesät. Ihmetelin kun hänen veli ja minä normaali painoisia.Häntä aletin koulukisaa minua sylstä perhessäni vikaa kun lapsi lihoaa.Sukuni myös. Varovasti asiaa kysyin kouluhoitajalta tytäreltäni sallaa Minut ristin naulitin .vuosi oli 1985 kun alko arjet ole isän ja isän vanhempien luona kesälomat ja lihoaminen. Mikään hälytys kello ei soinut.Minulle tytär kaikkinen kiloineni oli rakas arvokas. Vasta kun aiukseina aviolitossakin jo. Kerran sanoi kotini: Kuule äiti kun kaikki kest olin mumola iskan luona. Mummo syötti joka päivä vain kylmää lihapiirakaa ja hookon sinistä lenkkiä kylmänä.Teki raakaa kakku taikinaa ja sitä syötti minulle kaikki kesät.Siitä nämä kiloni!Otin asian esille hänen isän kanssa,Kun isän isä sairala ja veteli vimesiä,Kävin tytäreni tukena häntä katsomassa. Niin tytäreni isä näytti mumolassa. Hänen lapsuus kuvat. Oli jo vauvana ylipainoinen .Samoista syistä.Mummosta lapsi kulemma terve kuin lihava.Sanoi ei kehdanut omia kuvia koskaan näytä kun olimme yhdessä. Hänet pelasti armeija ja pituus kasvu oli 186 cm. On jo valitetavasti kuollut. Niinpä mitä siellä mumoloissa sitten tarjotaan? ITSELÄNI NUORENA NAISENA EI TULUT ASIA MIELEN MISSÄN VAIHESSA. He olivat vakavaraisine perhe.Perään en heille soitellut. Soivitusti Kun pusin lähtö,he vastassa.tytär linja autolle saatoin. soitin silloin lanka puhelin.Ontulossa varmasti. Olkaa vastassa. Ja he soitivat kaikki ok.On tällä.Sama kun laitoivat linja auton.Olin linjautoasema vastassa Helsinki.Hieman ihetelin? Vaikka viikon matkakasi vatet joka päivälle.Oli viikon samat vatet kuin lähtiessä alle 10v. Mikä homman nimi?Tarkista ero tilanteissakin aina se toinen puoli ravinto.Lapsi ei osaa kertoa. Minä en osanut.minä luotin.anteksi kirjotus virheet luki häiröisenä. Itse mumona en työnä karkeja,en herkuja. ravintoni normaalia ja keskutelen vanhempien kanssa mitä ravintoa hyvä antaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      2300
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1902
    3. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1203
    4. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1192
    5. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      359
      1176
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      57
      942
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      869
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      847
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      239
      765
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      369
      757
    Aihe