Suojelkaa heikompia

Anonyymi-ap

Nyt aktiivisessa jakamisessa on "vihkonen", 𝐒𝐞 𝐥𝐨̈𝐲𝐭𝐲𝐢.
Voin kertoa, että teksti on melkoisen johdattelevaa. Sitä ei liene tarpeellista lukea paitsi he, joilla on vahvat henkiset kyvyt, vai onko heidänkään.

Suosittelen, suojelkaa heikompia kirjaselta.
Kaiken takana täytyy olla varainhankinta?

https://seloytyi.fi/

15

618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää asiaa , sinä näet peikkoja siellä missä niitä ei ole. Ei kukaan ole pyytänyt rahaa eikä muutakaan. Jopa tuon kirjan voi tilata ilmaiseksi!

      Oletko jotenkin tyhmä vai pahan vallassa kun muut eivät saisi tehdä hyviä tekoja? Mieti ennen kuin suollat tekstiä lisää!

      • Anonyymi

        Kulmala oli lyseossa samoihin aikoihin kuin minä, joka olen ehkä pari vuotta vanhempi. Löytyy tuosta linkistä ja on ollut tv:ssä myös. Erikoinen tapaus, kun fyysikko uskoo taruihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulmala oli lyseossa samoihin aikoihin kuin minä, joka olen ehkä pari vuotta vanhempi. Löytyy tuosta linkistä ja on ollut tv:ssä myös. Erikoinen tapaus, kun fyysikko uskoo taruihin.

        Onko ilmastonmuutos muka tarua? Kyllä se totta on.


    • Anonyymi

      Linkki on syötti heille jotka vielä uskovat, että ilmaisia lounaita on.

      • Anonyymi

        Loput taas uskovat, että ilmaisia lounaita ei ole olemassa...


    • Anonyymi

      Kyllä Sanna Marin sai ilmaisia lounaita...

    • Anonyymi

      Ei kait se ”vihkonen” mikään keittokirja ole

    • Anonyymi

      Voi voi, kun ottaa koville. Lehtihän on ilmainen ja hyvää asiaa.

      • Anonyymi

        Ottaa se. Forssassa oli viimeksi suuri hengellinen herätys 1920- luvulla, jolloin jopa Sleyn rukoushuone Keskuskadulla pullisteli ihmisistä. Se olikin siunattua aikaa Forssan historiassa. Työtätekeväisissä oli paljon tunnustavia kristittyjä myös myöhempinä aikoina Kyösti Kalliosta alkaen. Hyviä ihmisiä. Myöhemmin työväenliikkeen valtasivat nihilistit materialistit, jumalankieltäjät, ja muut partasuuradikaalit. Nykyään Forssa on täynnä, kapitalisteja myöten, sekulaareja omahyväisiä viisastelijoita. Heistä on Jumalanpelko kaukana, kristittyjen Jeesusta he eivät tunne muuta kuin kirosanoissa, ja hävityksenkauhistus kulkee heidän kantapäillään. Koko Forssa, se maa jota he tallaavat, on tullut kirotuksi heidän pahojen tekojensa tähden.


    • Anonyymi

      Kaikki toi on huuhaata, tässä on odoteltu Jeesuksen paluuta 2 tuhatta vuotta, mitään ei ole kuulunut, ja Jumalakin on siirtynyt pilven päältä, kun avaruustiede on kehittynyt kauas, niin kaaus, että tuskin enää löytyy. Kaikki noi ovat ihmisen päässä. ja siksi vaarallsia muille, kun ihmisen mielestä ei saa selvää. Ihan sama vaikka uskoo pihakuuseen, syksyllä se huokailee kun sille juttelee ja muinakin aikoina saat sieltä hyviä vastauksia, ja sitten sen juurelle voit mennä pisille, eikä naapuri näe mitään. , sairas mieli kaipaa lohtua.

      • Anonyymi

        Jos olisit oikeasti odottanut Jeesuksen toista tulemusta kaksituhatta vuotta et kirjoittaisi noin. Apostoli Paavali kirjoittaa: ” ”Hänen näkymättömät ominaisuutensa, hänen ikuinen voimansa ja jumaluutensa, ovat maailman luomisesta asti olleet nähtävissä ja havaittavissa hänen teoissaan. Sen vuoksi he eivät voi puolustautua. Vaikka he ovat tunteneet Jumalan, he eivät ole kunnioittaneet ja kiittäneet häntä Jumalana, vaan heidän ajatuksensa ovat käyneet turhanpäiväisiksi ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.”
        ‭‭Kirje roomalaisille‬ ‭1‬:‭20‬-‭21‬ ‭


      • Anonyymi

        Katsotaan sitten kun tulee tosi hätä; käännytkö pihakuusen vai Jumalan puoleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaan sitten kun tulee tosi hätä; käännytkö pihakuusen vai Jumalan puoleen.

        Kuusi on parantanut tiettävästi enemmän ainakin fyysisistä sairauksista.


    • Anonyymi

      Voi kun otti kakka koville!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe