Sateenkaari BB

Anonyymi-ap

Loppuisi jo tämä sateenkaari seta bb. Studiossa vain tätä ryhmää kehumassa seta väkeä.. En tykkää, Nyt voitaisiin jo palata niihin subtv,n aikaisiin hyviin ja hauskoihin vauhdikkaisiin ja Niin paljon parempiin kausiin. Kiitos. Tahdon vanhan BB,n takaisin !

31

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin minäkin. Onhan valtaosa kuitenkin heteroja! Täysin nautettavaa! Kettuuksissani ja vielä viime kauden karsea niinsanottu voittaja en ole uhrannut latinkiakaan tällä kaudella äänestyksiin.

      • Anonyymi

        sateenkaari asian pakko tuputtaminen on huono asia. Se ärsyttää todella paljon.


    • Anonyymi

      BB studiossa pelkkää setaväkeä. Ja ne kehuu seta asukkaita. Surkeaksi on mennyt..

    • Anonyymi

      Senpä vuoksi en katso koko ohjelmaa hönttejä siellä ja tuolla ,ei mitään järkevää .

      • Anonyymi

        Sanonpa minäkin sanani ,mistä ihmeestä tämä mölykuoro on kerätty ,on tämä näköjään todella tyhmää porukkaa .Eivät tarvi kummoisia kilpailuja ,kun ne pitävät ihmeellisempää niitä .Ei hitossa mitä porukkaa.


    • Anonyymi

      Sateenkaari BB siinä ovat ärsyttävästi onnistuneet, nyt vain jo härskiä tunkemista asialla. Ei myötä mieli ainakaan parane pätkääkään ! Jatkoa katsojana harkittava todella tarkasti !

    • Anonyymi

      Seta väki studiossa yrittää mainostaa kenen pitäisi voittaa. yök yök.

    • Anonyymi

      Sateenkaari kommentaattorit jotkut laurat itkevät jo siitä kuinka Reeoa kehutaan. No itse tykkään Laurasta ja Heidistä ja olen vieläpä hui yök iik persu, niin mites tämäkin nyt saadaan miesten suosimiseksi?
      Ärsyttävää kun tietyt sateenkaari kommentaattorit ja ideologistit pyrkivät aina vain sukupuolittamaan kaiken. Kun olin pari vuotta sitten Krisun puolella joka voitti olin sovinisti idiootti persu, mutta mikäs mä nyt olen kun tykkään Laurasta ja Heidistä?
      Napatsikin on hauska, mut kaks edellä mainittua vie voiton.

    • Anonyymi

      Eipä tarvi katsoa ,eikä äänestämisestä ressata itseään jää aikaa kunnon ohjelmille .Nyt toinen vuosi vai onko jo kolmas ,kun on menty ojasta allikkoon.Tämä vuosi on niin alta riman ,jo ensi osasta katsoen.

    • Anonyymi

      Koska tavalliset ihmiset vaihdettiin näihin friikkeihin niin meiltä loppui katselut ja äänestäminen monessa kodissa. Koko perhe ja suku oli aiemmin kiinnostuneita ohjelmasta. Nyt se on loppu.

    • Anonyymi

      Sateenkaari on kaunis luonnonilmiö, käsitettä ei saa raiskata eikä halventaa. Tulee käyttää nimitystä sodomankaari, se ei loukkaa ihmisiä ja on kuvaava.

      • Anonyymi

        On tullut ällöttäväksi tuo ohjelma, se on tosi. Miksi noista sateenkaari porukoista vaahdotaan ja hihkutaan joka paikassa? Eikö ne nyt ymmärrä, että näin asiasta tehdään vastenmielinen!!??
        Radiossa kerrottiin, että Mikkelissä heille pidetään oikein oma messu! Ei tarvitse istua penkeissä, urut ei soi, vaan pidetään hauskaa ja saa jammailla - että sellainen "messu"!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tullut ällöttäväksi tuo ohjelma, se on tosi. Miksi noista sateenkaari porukoista vaahdotaan ja hihkutaan joka paikassa? Eikö ne nyt ymmärrä, että näin asiasta tehdään vastenmielinen!!??
        Radiossa kerrottiin, että Mikkelissä heille pidetään oikein oma messu! Ei tarvitse istua penkeissä, urut ei soi, vaan pidetään hauskaa ja saa jammailla - että sellainen "messu"!

        Ymmärrätkö sinä, että suuri osa haluaa olla ihan tavallisia eivätkä halua tehdä mitään numeroa itsestään. Varsinkin transtaustaiset ovat usein ihan tavallisia heteroja eivätkä välitä kertoa taustastaan. Mutta heitä et huomaa ja siksi luulet kaikkien sateenkaari-ihmisten olevan samanlaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tullut ällöttäväksi tuo ohjelma, se on tosi. Miksi noista sateenkaari porukoista vaahdotaan ja hihkutaan joka paikassa? Eikö ne nyt ymmärrä, että näin asiasta tehdään vastenmielinen!!??
        Radiossa kerrottiin, että Mikkelissä heille pidetään oikein oma messu! Ei tarvitse istua penkeissä, urut ei soi, vaan pidetään hauskaa ja saa jammailla - että sellainen "messu"!

        Kyllä maailma on sekaisin ,minun puolesta kekkuloikaa vaikka alasti ,mutta älkää tuoko tuota saastaa yleisesti nähtäväksi,suurin osa kansasta kuitenki vielä ja onneksi on normaaleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä maailma on sekaisin ,minun puolesta kekkuloikaa vaikka alasti ,mutta älkää tuoko tuota saastaa yleisesti nähtäväksi,suurin osa kansasta kuitenki vielä ja onneksi on normaaleja.

        Ehkä miehistä, mutta naisista suurin osa femakkoja. Parempi olla miesten keskenäänkin kuin femakon kanssa.


    • Anonyymi

      Lisää vaan Katujengejä Suomeen. . . T: suvakisti

    • Anonyymi

      Tällä menolla eli pakkosyötöllä heitä aletaan vihata ja sortaa vain enemmän.

    • Anonyymi

      BB studiossa on aina kovaa Miesvihaa. Varsinkin ne kaksi leuraa.. Laura friman ja laura Haimila. Oikeen puhisetat vihaa miehiä kohtaan. (Seta-studio )

    • Anonyymi

      Oiskohan Jyväskylän SETA:n aika ryhdistäytyä ja järjestää toimintaa paikkakunnalle. Aika aneemista toiminta?? Kaikki ryhmät peruttu kun ei osanottajia, oisko vika toiminnassa ei tarpeessa olevien haluttomuudessa. Jos, toiminta ei kohtaa kohderyhmää ei ole myöskään osallistujia. Missä mikä pj, hallitus, näkymättömyys...

      • Anonyymi

        Juu, samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Eikö siellä ole puistoja missä tavata? Saunailtoja/bileitä ja ehdottomasti lepakot erillään, pilaavat kaiken.


      • Anonyymi

        Ehkäpä Jyväskylässä on viisaita ihmisiä ,eivät mene muodin ja kaiken tuon humpuukin mukana ,onhan tuo järkyttävä itsensä ilmaisemisen tapa.


    • Anonyymi

      PALJON NUORII NUORII JOTKA ETSII ITSEÄÄN JYVÄSKYLÄSSÄ EIKÄ SETA JÄRJESTÄ MITTÄÄN????

      • Anonyymi

        No voi voi!


      • Anonyymi

        Kait siellä on kuitenkin yleisiä vessoja ,niissähän ne paljolti känyää.🤣


    • Anonyymi

      Terveyskeskus auttaa.

      • Anonyymi

        Joka asia, jota jauhetaan liikaa, muuttuu vastenmieliseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka asia, jota jauhetaan liikaa, muuttuu vastenmieliseksi.

        Ja tämä on saanu sen aikaiseksi.


    • Anonyymi

      Ei mua häiritse jos kommentaattoreina tai asukkaina on setalaisia. Jokainen olkoon kuka ja mikä on.

    • Anonyymi

      Ei suuntautuminen vaikuta kykyyn kommentoida?

    • Anonyymi

      Miksei toi Cristal vai mikä lie, miksei koskaan voi esiintyä miehenä, onhan hänellä munat jalkovälissä, miks aina pitää esittää naista?????

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3643
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2252
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1969
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1844
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      397
      1279
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1081
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      970
    Aihe