Loppuisi jo tämä sateenkaari seta bb. Studiossa vain tätä ryhmää kehumassa seta väkeä.. En tykkää, Nyt voitaisiin jo palata niihin subtv,n aikaisiin hyviin ja hauskoihin vauhdikkaisiin ja Niin paljon parempiin kausiin. Kiitos. Tahdon vanhan BB,n takaisin !
Sateenkaari BB
31
211
Vastaukset
- Anonyymi
Niin minäkin. Onhan valtaosa kuitenkin heteroja! Täysin nautettavaa! Kettuuksissani ja vielä viime kauden karsea niinsanottu voittaja en ole uhrannut latinkiakaan tällä kaudella äänestyksiin.
- Anonyymi
sateenkaari asian pakko tuputtaminen on huono asia. Se ärsyttää todella paljon.
- Anonyymi
BB studiossa pelkkää setaväkeä. Ja ne kehuu seta asukkaita. Surkeaksi on mennyt..
- Anonyymi
Senpä vuoksi en katso koko ohjelmaa hönttejä siellä ja tuolla ,ei mitään järkevää .
- Anonyymi
Sanonpa minäkin sanani ,mistä ihmeestä tämä mölykuoro on kerätty ,on tämä näköjään todella tyhmää porukkaa .Eivät tarvi kummoisia kilpailuja ,kun ne pitävät ihmeellisempää niitä .Ei hitossa mitä porukkaa.
- Anonyymi
Sateenkaari BB siinä ovat ärsyttävästi onnistuneet, nyt vain jo härskiä tunkemista asialla. Ei myötä mieli ainakaan parane pätkääkään ! Jatkoa katsojana harkittava todella tarkasti !
- Anonyymi
Seta väki studiossa yrittää mainostaa kenen pitäisi voittaa. yök yök.
- Anonyymi
Sateenkaari kommentaattorit jotkut laurat itkevät jo siitä kuinka Reeoa kehutaan. No itse tykkään Laurasta ja Heidistä ja olen vieläpä hui yök iik persu, niin mites tämäkin nyt saadaan miesten suosimiseksi?
Ärsyttävää kun tietyt sateenkaari kommentaattorit ja ideologistit pyrkivät aina vain sukupuolittamaan kaiken. Kun olin pari vuotta sitten Krisun puolella joka voitti olin sovinisti idiootti persu, mutta mikäs mä nyt olen kun tykkään Laurasta ja Heidistä?
Napatsikin on hauska, mut kaks edellä mainittua vie voiton. - Anonyymi
Eipä tarvi katsoa ,eikä äänestämisestä ressata itseään jää aikaa kunnon ohjelmille .Nyt toinen vuosi vai onko jo kolmas ,kun on menty ojasta allikkoon.Tämä vuosi on niin alta riman ,jo ensi osasta katsoen.
- Anonyymi
Koska tavalliset ihmiset vaihdettiin näihin friikkeihin niin meiltä loppui katselut ja äänestäminen monessa kodissa. Koko perhe ja suku oli aiemmin kiinnostuneita ohjelmasta. Nyt se on loppu.
- Anonyymi
Sateenkaari on kaunis luonnonilmiö, käsitettä ei saa raiskata eikä halventaa. Tulee käyttää nimitystä sodomankaari, se ei loukkaa ihmisiä ja on kuvaava.
- Anonyymi
On tullut ällöttäväksi tuo ohjelma, se on tosi. Miksi noista sateenkaari porukoista vaahdotaan ja hihkutaan joka paikassa? Eikö ne nyt ymmärrä, että näin asiasta tehdään vastenmielinen!!??
Radiossa kerrottiin, että Mikkelissä heille pidetään oikein oma messu! Ei tarvitse istua penkeissä, urut ei soi, vaan pidetään hauskaa ja saa jammailla - että sellainen "messu"! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tullut ällöttäväksi tuo ohjelma, se on tosi. Miksi noista sateenkaari porukoista vaahdotaan ja hihkutaan joka paikassa? Eikö ne nyt ymmärrä, että näin asiasta tehdään vastenmielinen!!??
Radiossa kerrottiin, että Mikkelissä heille pidetään oikein oma messu! Ei tarvitse istua penkeissä, urut ei soi, vaan pidetään hauskaa ja saa jammailla - että sellainen "messu"!Ymmärrätkö sinä, että suuri osa haluaa olla ihan tavallisia eivätkä halua tehdä mitään numeroa itsestään. Varsinkin transtaustaiset ovat usein ihan tavallisia heteroja eivätkä välitä kertoa taustastaan. Mutta heitä et huomaa ja siksi luulet kaikkien sateenkaari-ihmisten olevan samanlaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Radiossa kerrottiin, että Mikkelissä heille pidetään oikein oma messu! Ei tarvitse istua penkeissä, urut ei soi, vaan pidetään hauskaa ja saa jammailla - että sellainen "messu"!Kyllä maailma on sekaisin ,minun puolesta kekkuloikaa vaikka alasti ,mutta älkää tuoko tuota saastaa yleisesti nähtäväksi,suurin osa kansasta kuitenki vielä ja onneksi on normaaleja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä maailma on sekaisin ,minun puolesta kekkuloikaa vaikka alasti ,mutta älkää tuoko tuota saastaa yleisesti nähtäväksi,suurin osa kansasta kuitenki vielä ja onneksi on normaaleja.
Ehkä miehistä, mutta naisista suurin osa femakkoja. Parempi olla miesten keskenäänkin kuin femakon kanssa.
- Anonyymi
Lisää vaan Katujengejä Suomeen. . . T: suvakisti
- Anonyymi
Tällä menolla eli pakkosyötöllä heitä aletaan vihata ja sortaa vain enemmän.
- Anonyymi
BB studiossa on aina kovaa Miesvihaa. Varsinkin ne kaksi leuraa.. Laura friman ja laura Haimila. Oikeen puhisetat vihaa miehiä kohtaan. (Seta-studio )
- Anonyymi
Oiskohan Jyväskylän SETA:n aika ryhdistäytyä ja järjestää toimintaa paikkakunnalle. Aika aneemista toiminta?? Kaikki ryhmät peruttu kun ei osanottajia, oisko vika toiminnassa ei tarpeessa olevien haluttomuudessa. Jos, toiminta ei kohtaa kohderyhmää ei ole myöskään osallistujia. Missä mikä pj, hallitus, näkymättömyys...
- Anonyymi
Juu, samaa mieltä.
- Anonyymi
Eikö siellä ole puistoja missä tavata? Saunailtoja/bileitä ja ehdottomasti lepakot erillään, pilaavat kaiken.
- Anonyymi
Ehkäpä Jyväskylässä on viisaita ihmisiä ,eivät mene muodin ja kaiken tuon humpuukin mukana ,onhan tuo järkyttävä itsensä ilmaisemisen tapa.
- Anonyymi
PALJON NUORII NUORII JOTKA ETSII ITSEÄÄN JYVÄSKYLÄSSÄ EIKÄ SETA JÄRJESTÄ MITTÄÄN????
- Anonyymi
No voi voi!
- Anonyymi
Kait siellä on kuitenkin yleisiä vessoja ,niissähän ne paljolti känyää.🤣
- Anonyymi
Terveyskeskus auttaa.
- Anonyymi
Joka asia, jota jauhetaan liikaa, muuttuu vastenmieliseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka asia, jota jauhetaan liikaa, muuttuu vastenmieliseksi.
Ja tämä on saanu sen aikaiseksi.
- Anonyymi
Ei mua häiritse jos kommentaattoreina tai asukkaina on setalaisia. Jokainen olkoon kuka ja mikä on.
- Anonyymi
Ei suuntautuminen vaikuta kykyyn kommentoida?
- Anonyymi
Miksei toi Cristal vai mikä lie, miksei koskaan voi esiintyä miehenä, onhan hänellä munat jalkovälissä, miks aina pitää esittää naista?????
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.885967- 1723672
- 533209
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2112205- 351951
- 341884
- 461833
- 581733
- 191703
- 201661