tosiaan mulla on ihan järkyttävä olo, ja tiiän että tää ei oo ehkä luotettavin paikka kysyä mutta en löydä googlestakaan mitään mikä voisi olla. mun kuume heittelee 38-40C, tosi kipeä olo, heikottaa, väsyttää, kurkkuun sattuu hyvin paljon eikä yhtään ruokahalua.. auttakaa!!
mikä mulla on??
Anonyymi-ap
5
402
Vastaukset
- Anonyymi
Juo ainakin vettä ja jos tulee tarve niin soia ambulanssi Ne odottaa keikkoja.
- Anonyymi
Eiköhän tuo ole perus flunssa, mutta vähän rankempi kun yleensä. Lepo auttaa..
- Anonyymi
Korona?
- Anonyymi
Hmm.Paha angiina?
- Anonyymi
Noutaja tuli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi863939Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693747Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks442225Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä562194- 582084
- 511756
- 271439
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1071190Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151183- 601109