Muutin asuntooni kuukausi sitten.
Nyt olen kuullut että edelliset asukkaat eivät ole tehneet osoitteen muutosta ja olisivat siis edelleen asukkaina kodissani.
Avaimet on kyllä vaihdettu.
Voinko mistään tarkistaa ketä tai kuinka monta henkilöä on kirjoilla asunnossani?
Kuka asuu asunnossa.
4
735
Vastaukset
- Anonyymi
Digi- ja väestötietovirasto
https://dvv.fi/digi-ja-vaestotietovirasto
Tuolla on ainakin tieto, eri asia on se kertovatko
Mulla oli aikoinaan sama tilanne ja poliisit tuli sunnuntaiaamuna klo 9 hakemaan entistä asukasta vaikka olin laittanut poliisien aikaisemmin lähettäneet kirjeet takaisin maininnalla "Vastaanottaja ei asu tässä osoitteessa". Poliisit saivat varsin suoraa negatiivita palautetta eikä asiasta kuulunut sen jälkeen mitään. - Anonyymi
https://yle.fi/uutiset/3-12012895
Tuossa Ylen juttu vastaavasta tapauksesta, tosin tuohon tietojen tarkastamiseen en uskalla sanoa mitään (en lukenut koko juttua), mutta voit tehdä pyynnön henkilöiden poistamisesta osoitteestasi: "Kodissaan kirjoilla olevasta ylimääräisestä haamuasukkaasta pääsee eroon tekemällä digi- ja väestötietovirastolle pyynnön henkilön poistamiseksi asunnosta."- Anonyymi
Tämä oli vielä tuossa Ylen jutussa: "Väestörekisterissä olevat omat tietonsa voi tarkistaa Suomi.fi -sivustolla. Lisäksi palvelusta näkee montako henkilöä kotiosoitteeseen on kirjattu."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192472
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau321616Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.211522- 1291458
- 681263
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3461149Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?601023- 891015
- 122841
- 79825