Tulkaa kirjoittamaan taidearvosteluja blogissa olevista töistä! Eilen laitettu uusia fantasiatöitä sinne. TÄMÄ VIESTI SISÄLTÄÄ ILMAISTA HUPIA!
Minulla ei ole varsinaista kunnon taidekoulutusta vaan olen vain joku itseoppinut harrastelija. En noudata mitään sääntöjä vaan pidän hauskaa mieleni mukaan väreillä ja pensseleillä ja muilla tarvikkeilla eli piirtämisellä ja maalaamisella.
Jos haluat osallistua töiden tekoon niin lähetä kommenttien kautta kuvaus luomastasi (fantasia)huoneestasi - sen huonekalukamoista yms ja väreistä jotka haluat siihen. TEHDÄÄN TYÖ TOIVOMUSTESI MUKAAN, JONKA SAAT JOS HALAUT. Tämäkin on kirjallinen tehtävä vaikka sen voisi myös piirtää A4 paperille. Esitä mielellä väritoivomuksesi esineillä eikä esim Tikkurilan maalien värikarttanumerolla eli esim sammal + jäkälä + mustikka + puolukka... Tee siis mielikuvitushuonekaluja ja -sisustus ja kuvaa kirjoittamalla.
Tule kirjoittamaan myös mielipiteitäsi vanhemmista töistä - olisi kivaa. Julkaisen melkein kaiken, en kuitenkaan mitään törkyä.
Kiitos, jos jaksat osallistua!
14.10.2022
Tulkaa kirjoittamaan taidearvosteluja blogissa olevista töistä!
Anonyymi-ap
3
166
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on blogisi osoite?
- Anonyymi
Auttaisi, jos olisit liittänyt mukaan linkin blogiisi.
- Anonyymi
Tästä lähtien vain https://tienaaverkossaa.blogspot.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1792996
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642576- 2032220
- 731849
- 1021783
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1041479
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171161- 811120
- 951079