Viime vuonna Petelius sai Pafilta yhteensä 58 391,04 euroa ja toissa vuonna yhteensä 62 000 euroa. Paf ei avannut IL:lle, miten Peteliuksen saamat tulot muodostuvat.
Näin Ne vihreät
Kansanedustaja Petelius
8
400
Vastaukset 8
- Anonyymi
Jos Petelius olis PS.ssä,kyllä media huutaisi viikkoja.ja kaiken maailman joutilaat virkamiehet tutkis! Vanhanen asettaisi komitean.
- Anonyymi
Saa 8 tonnia kuussa keskimäärin rahapeliyhtiöltä ja olisi pitänyt jäävätä itsensä rahapeliasioista, hyi sinnuu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa 8 tonnia kuussa keskimäärin rahapeliyhtiöltä ja olisi pitänyt jäävätä itsensä rahapeliasioista, hyi sinnuu!
Petelius on pelle.
- Anonyymi
”Linnut” eivät antaneet lupaa salakuunteluun ja salakuvaamiseen? Tekijänoikeudet kuuluvat siis ”linnuille”.
- Anonyymi
VIhreät mainostavat onnistuneesti uhkapelaamista ulkomailla
- Kun hallitus kielis kansalta pelaamisen kotimassa Veikkaukselta
Uutisissakin näytettiin, kuinka kaikki pääsevät PAF:n peleihin helpoist ilman tunnistautumis KORTTA ja pakkoa
Kiitos Hallitukselle tästäkin avusta
Paffille Mars
Kohta vihreiden vaalikassaan tulee PAF:ta kiitos ?
Pääuutissiinkin päästiin
Hallitus ei kieltänyt tätä markkinointia kun Veikkauksen kielsi
neronleimaus Vihreät
älykkyttä
roimaa, kuin puhpafsta ydinvoimaa - Anonyymi
Ppp kuuluu pelleohjelmaan kuten lasten teatteriin tai eduskuntaan.
- Anonyymi
🤡🤡🤡🤡😅😂🤣
- Anonyymi
Petelius eilen Arto Nybeg ohjelmassa , selitti 15min aikana enempi kuin 4v aikana eduskunnassa. Täys luuseri joko elämänsä ajan ollut. Kuka hitto näitä äänestää..???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3401356Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan77936Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61823Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.69800Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt45702- 120693
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38682- 49648
- 50606
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45547
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9526- 32521
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515- 25515
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o32492Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485- 79457
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8447- 44425