Maailmasta on loppumassa akku materiaalit sähkö autoihin. Tästä syystä Lada rynnii takaisin markkinoille halutumpana ja himoitumpana kuin koskaan ja ne viedään käsistä, jos et ole nopea. Kun naapurisi tuskailee 70 asteen pakkasella kun hänen hypriisi ei lähde käyntiin, niin ladamies nauraa hilpeänä ja starttaa kuin palmun alla.
Kohta höyryävän kuuma Lada jo näkyy horisontissa ja radiosta soi drop and roll tai Moskovan Valot. S mallissa stereona.
https://sndp.mediadelivery.fi/img/978/556d6bad-b166-57b7-826a-78ba633ca615.jpg
By NumBaII 61kmh
Lada 1200 S tulee takaisin
13
113
Vastaukset
- Anonyymi
Perjantaiskossun korkki narahti siis vähän yli kolme junttilassa.
On vähän vissiin jämähtäny ajatukset ladaan, onko vähän kuivaa, no rakkailla omat mieltymykset.- Anonyymi
Kiistätkö ettei 1972 mallin lada ole automaailman kehityksen huippu? Sen jälkeen on laitettu vain nippeliä ja nappelia.
By NumBaII, 61 litraa tankissa
- Anonyymi
Onko tuo 1200 s hydridi?
Kerran kun olin hiekka harjussa ostarilla alepan takana vesi sateessa ajatuksissani ja katselin molemmilla silmillä pari tuntia nenän päähäni kerääntyviä vesi tippoja, jotka yksi toisensa jälkeen putosivat siitä sitten alas, niin joku ohi kulkija koputti vartin verran minua olka päähän ja kysyi onko mulla kaikki kunnossa?
Havahduin siinä sitten ja sanoin että joo on. Vieressä oli myös pari mopo poikaa, joista yksi sanoi että "sillä on vähän kaapeli löysällä".
Meinasin tulla hulluksi kun kävin läpi sitä rollaattoria...
Vähäks se mobedipoju oli tyhmä katokku ei siinä mun rollaattorissa ees oo mitään kaapeleita!!!! Siinä on langaton leb-valo systeemi joka toimis 9 voltin patterilla jos en olis laittannu sitä patteria pano hälyttimeen.- Anonyymi
Paa se batteri siiheen valon heittimeen ja kuvaa kuksa hiekkiksen osdarilla ni johan on hiljasta boikaa taas palsdalla!
By ZumBaII, 69 öögat
- Anonyymi
Aihnakin täälä Muohniosa VARMIN TALVIAUTO on 1970-luvun 1200 L
Pilliä sille on joskus joutunut näyttämään, mutta oihkiaan Avostalin teräkseen on tehty.- Anonyymi
VAZ-21013, vain hyviä muistoja
- Anonyymi
2010,
kovalle Mersu fanille kevennysta ennen matsia;
https://www.youtube.com/watch?v=kpddi__Y5Uk - Anonyymi
Venäjällä automaailman huippua, mutta vapaassa maailmassa kauppa käy huonosti.
- Anonyymi
Kukapa luulee olevansa vapaa ja mistä, edes umpihangessa hiihtäjä ei ollut kuin lumen vanki
- Anonyymi
Alkaa nuo tuon ajan Ladat olla jo kalliita retroja, saa kohta maksaa sähösöhön hinnan, jos tuollaisen VARMAN AUTON haluaa.
- Anonyymi
Stadissa on parikin ravintolaa jossa voi kokeilla standup-koomikon lahjojaan, jos siltä tuntuu.
Tuo Ladojen ylistäminen voisi olla kuuma numero siellä. Muistatko sensukka kun suunnittelit oman Ladan rahtaamista rahtilaivalla Thaimaahan ja ajattelit sen olevan halpaa ja pääseväsi siinä siivellä mukaan?
- Anonyymi
Kerran se tuli takaisin kun täti yritti vetää liian suurta asuntovaunua pitkää mäkeä ylös. Ensin paloi kytkin, sitten kuumeni jarrunesteet ja yhdistelmäajoneuvo syöksyi takaperin mäkeä alas ja siitä pöpelikköön.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2916357Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652009- 1801780
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141225Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181671141Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411001RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j50991Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962