Onkohan täällä ketään muita vanhoja, jotka seuraavat BB:a? Ihan koukkuntuneena katson kaikki koosteet ja kiroilen Reeon ja Miikan ja "Napsun" menestystä. Kotiin kaikki, ilkeästi pelaavat. Onneksi Laura, Merve ja kumppanit ovat myös aloittaneet pelin "poikia" vastaan. Toivottavasti päihittävät nuo pyrkyrit. Laura on paras, ja Merve.
Melkein 70 v. ja BB-koukussa
8
96
Vastaukset
- Anonyymi
Juu olen 65 v mutta en suinkaan vanha. Ja olen seurannut bb:tä vuodesta 2008 alkaen.
- Anonyymi
Bb menee vuosi vuodelta yhä tylsemmäksi. Pitkästyttävää, siellä ei tapahdu enää yhtikäs mitään..
- Anonyymi
Ei kai tätä kukaan pakota katsomaan.....
- Anonyymi
En ole seurannut BB:tä 60-luvun alun jälkeen. Nykysin hän onkin jo aika rapistuneen näköinen...
- Anonyymi
"En ole seurannut BB:tä 60-luvun alun jälkeen. Nykysin hän onkin jo aika rapistuneen näköinen..."
Näin on. Parhaimmillaan BB oli leffassa Ja Jumala loi naisen.
- Anonyymi
Täällä, vuosimallia 1953.
- Anonyymi
On tainnut jäädä lääkkeet ottamatta jos nuo naiset on mukavia.
- Anonyymi
Mitenköhän ennen selvittiin näistä ohjelmista ilman ulkomaalaisia ja sateenkaariväkeä??
Tylsemmäksi on tämäkin ohjelma mennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.885967- 1723672
- 533209
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2112205- 351951
- 341884
- 461833
- 581733
- 191703
- 201661