Voisin ottaa vakkarin talven iloksi ja lämmikkeeksi. Tapaamisia hotellimajoituksella yön yli treffein.
Haluan sinusta seuraa myös elokuvissa käymiseen osana illan ohjelmaa. Kaipaan tällaisia virkistäytymis reissuja elämään..Toivottavasti sinäkin, niin toiveet kohtaa.
Jos haluat hankkia lapsen yksin, niin voit käyttää minua siihen siittäjänä.
Vaatimuksiakin on: Et ole ottanut koronarokotteita(ole rehellinen) ja olet varmuudella terve...Sinulla ei ole herpestä, eikä muitakaan " yllätyksiä"
Olet ns. Kunnollinen, etkä mikään "kyläpyörä"..Mieluiten maaseudulta.
Olet hetero ja sinulla on talous ja tukiverkosto kunnossa, jotta pärjäät sitten yksin lapsen kanssa.
Minustakin löytyy jotain tietoa tuolta nimimerkin takaa.
Katsotaampa tuleeko mitään järkevää eteen, jotta etenemistä voisi ajatella.
Joitakin vastauksia on aiemmin tullut, mutta perustat eivät ole olleet näillä ihmisillä kunnossa. Työttömällä tuskin on varaa elättää lasta yksin.
Vakkari talveen?
0
172
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043