Joutilaiden elämää Orimattilassa

Anonyymi-ap

Kun joutilas heräilee kello 10 jälkeen päivällä, on normiväki ollut jo joitakin tunteja tienuussa. Joutilas avaa netin ja sieltä Suomi24 sivun ja Orimattila palstan ja alkaa nakuttaa jotakin viestintynkää. Sitten kauppaan olutta hakemaan ja makkaraa veteen kiehumaan jonka jälkeen taas Orimattila palstalle joku huuhaa viesti. Kyllä ei kateeksi käy näitä ihmisiä jotka tuossa kierteessä ovat. Näkeehän tuon kellonajoistakin milloin viestiä laittavat.

23

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jess, joku muukin samaa mieltä.

• Anonyymi

Joutilaat jaksaa repostella kaikkea maan ja taivaan välillä.

• Anonyymi

Kuka laittaa makkaraa veteen kiehumaan? Taitaa aloittaja olla puliukko porukkaa, kun moista keksii..

• Anonyymi

Samaa kans nauroin. Ei ole häävi sapuska.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa kans nauroin. Ei ole häävi sapuska.

Joutilaan sapuskaa on vedessä kiehumalla lämmitetty halpa makkara ja juomana olut suoraan tölkistä. Tämä on selvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joutilaan sapuskaa on vedessä kiehumalla lämmitetty halpa makkara ja juomana olut suoraan tölkistä. Tämä on selvää.

Taitaa se makkara olla vesimössöä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa se makkara olla vesimössöä

Joutilaiden tulot koostuu tulonsiirroista. Niillä ostavat halpaa jauhomakkaraa. Ei siitä kummoista ateriaa saa aikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joutilaiden tulot koostuu tulonsiirroista. Niillä ostavat halpaa jauhomakkaraa. Ei siitä kummoista ateriaa saa aikaan.

Ai ei ees paistamalla uunissa tai pannulla? Nyt ihan oikeesti 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai ei ees paistamalla uunissa tai pannulla? Nyt ihan oikeesti 😀

Halvasta jauhomakkarasta ei tule Wilhelmiä vaikka sitä kuinka paistaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halvasta jauhomakkarasta ei tule Wilhelmiä vaikka sitä kuinka paistaisi.

Luetun ymmärtäminen 6/5

• Anonyymi

Kultaisella kasarilla makkarat aina keitettiin, hk sininen. Ja Revolta sai höyrylihiksiä, aiai oli hyvvee. Ei ollut internettiä oli aikaa keitellä makkaroita.

• Anonyymi

Revon naggari oli siinä missä on nyt Lidlin sisäänkäynti. Ne oli hyviä lihiksiä. Hyviä lihiksiä teki Salminenkin. Niiden naggarien edessä oli Ranenkin auto välillä parkissa. Joskus oli kuskikin kun itse olin viihteellä. Oli ne hyviä aikoi.

Terveisin Raksa-Rane
        Mercedesmies ja rakentaja

• Anonyymi

Meilläpäin paistettuna. Menkäähän puliukot hoitoon jo

• Anonyymi

Puliukko touhua tuo vedessä keittäminen

• Anonyymi

Siis joutilaiden touhua.
        Minä grillaan parempia lihaisia makkaroita ja pihvejä itse muuraamassani tulisijassa omin käsin rakentamassani grillikatoksessa. Ai että tulee hyvää kun siihen vielä sipaisee aitoa Turun sinappia.

Terveisin Raksa-Rane
        Mercedesmies ja rakentaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis joutilaiden touhua.
        Minä grillaan parempia lihaisia makkaroita ja pihvejä itse muuraamassani tulisijassa omin käsin rakentamassani grillikatoksessa. Ai että tulee hyvää kun siihen vielä sipaisee aitoa Turun sinappia.

Terveisin Raksa-Rane

Evvk

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis joutilaiden touhua.

Terveisin Raksa-Rane

* korjaus viestiin. Siis äitini grillailee ja minä lueskelen komerossani suomi 24 ja katselen hobbyhallin vaatekuvastoa tumputtaen pientä silavaani. Oi se on elämää näin 50 vuoden iässä

• Anonyymi

Jonnet ei muista mis oli Kesoili, hihhih....

• Anonyymi

Ja Kesoililla oli baari jossa hedelmäpeli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Kesoililla oli baari jossa hedelmäpeli.

Taisi edesmennyt Asseri olla joskus Kesoililla hommissa.

• Anonyymi

Miten vois muistaa, kun ei oo ees syntynyt silloin? Lisää liimaa halusit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi edesmennyt Asseri olla joskus Kesoililla hommissa.

Asseri ja Arvi, muuta ei tarvi

• Anonyymi

Raketti-Raunon pyllynreiästä Timo terve.
      Hyvää joulun odotusta kaikille ja muillekin!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      431
      2874
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      18
      2404
    3. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      137
      2215
    4. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      121
      1900
    5. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      248
      1614
    6. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      206
      1246
    7. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      186
      1230
    8. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1193
    9. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      28
      1178
    10. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      7
      1095
    Aihe