Kun joutilas heräilee kello 10 jälkeen päivällä, on normiväki ollut jo joitakin tunteja tienuussa. Joutilas avaa netin ja sieltä Suomi24 sivun ja Orimattila palstan ja alkaa nakuttaa jotakin viestintynkää. Sitten kauppaan olutta hakemaan ja makkaraa veteen kiehumaan jonka jälkeen taas Orimattila palstalle joku huuhaa viesti. Kyllä ei kateeksi käy näitä ihmisiä jotka tuossa kierteessä ovat. Näkeehän tuon kellonajoistakin milloin viestiä laittavat.
Joutilaiden elämää Orimattilassa
23
201
Vastaukset
- Anonyymi
Jess, joku muukin samaa mieltä.
- Anonyymi
Joutilaat jaksaa repostella kaikkea maan ja taivaan välillä.
- Anonyymi
Kuka laittaa makkaraa veteen kiehumaan? Taitaa aloittaja olla puliukko porukkaa, kun moista keksii..
- Anonyymi
Samaa kans nauroin. Ei ole häävi sapuska.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa kans nauroin. Ei ole häävi sapuska.
Joutilaan sapuskaa on vedessä kiehumalla lämmitetty halpa makkara ja juomana olut suoraan tölkistä. Tämä on selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutilaan sapuskaa on vedessä kiehumalla lämmitetty halpa makkara ja juomana olut suoraan tölkistä. Tämä on selvää.
Taitaa se makkara olla vesimössöä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa se makkara olla vesimössöä
Joutilaiden tulot koostuu tulonsiirroista. Niillä ostavat halpaa jauhomakkaraa. Ei siitä kummoista ateriaa saa aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutilaiden tulot koostuu tulonsiirroista. Niillä ostavat halpaa jauhomakkaraa. Ei siitä kummoista ateriaa saa aikaan.
Ai ei ees paistamalla uunissa tai pannulla? Nyt ihan oikeesti 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ei ees paistamalla uunissa tai pannulla? Nyt ihan oikeesti 😀
Halvasta jauhomakkarasta ei tule Wilhelmiä vaikka sitä kuinka paistaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halvasta jauhomakkarasta ei tule Wilhelmiä vaikka sitä kuinka paistaisi.
Luetun ymmärtäminen 6/5
- Anonyymi
Kultaisella kasarilla makkarat aina keitettiin, hk sininen. Ja Revolta sai höyrylihiksiä, aiai oli hyvvee. Ei ollut internettiä oli aikaa keitellä makkaroita.
- Anonyymi
Revon naggari oli siinä missä on nyt Lidlin sisäänkäynti. Ne oli hyviä lihiksiä. Hyviä lihiksiä teki Salminenkin. Niiden naggarien edessä oli Ranenkin auto välillä parkissa. Joskus oli kuskikin kun itse olin viihteellä. Oli ne hyviä aikoi.
Terveisin Raksa-Rane
Mercedesmies ja rakentaja - Anonyymi
Meilläpäin paistettuna. Menkäähän puliukot hoitoon jo
- Anonyymi
Puliukko touhua tuo vedessä keittäminen
- Anonyymi
Siis joutilaiden touhua.
Minä grillaan parempia lihaisia makkaroita ja pihvejä itse muuraamassani tulisijassa omin käsin rakentamassani grillikatoksessa. Ai että tulee hyvää kun siihen vielä sipaisee aitoa Turun sinappia.
Terveisin Raksa-Rane
Mercedesmies ja rakentaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis joutilaiden touhua.
Minä grillaan parempia lihaisia makkaroita ja pihvejä itse muuraamassani tulisijassa omin käsin rakentamassani grillikatoksessa. Ai että tulee hyvää kun siihen vielä sipaisee aitoa Turun sinappia.
Terveisin Raksa-Rane
Mercedesmies ja rakentaja.Evvk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis joutilaiden touhua.
Terveisin Raksa-Rane
Mercedesmies ja rakentaja.* korjaus viestiin. Siis äitini grillailee ja minä lueskelen komerossani suomi 24 ja katselen hobbyhallin vaatekuvastoa tumputtaen pientä silavaani. Oi se on elämää näin 50 vuoden iässä
- Anonyymi
Jonnet ei muista mis oli Kesoili, hihhih....
- Anonyymi
Ja Kesoililla oli baari jossa hedelmäpeli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Kesoililla oli baari jossa hedelmäpeli.
Taisi edesmennyt Asseri olla joskus Kesoililla hommissa.
- Anonyymi
Miten vois muistaa, kun ei oo ees syntynyt silloin? Lisää liimaa halusit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi edesmennyt Asseri olla joskus Kesoililla hommissa.
Asseri ja Arvi, muuta ei tarvi
- Anonyymi
Raketti-Raunon pyllynreiästä Timo terve.
Hyvää joulun odotusta kaikille ja muillekin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?144652Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3604041Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk223550Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja373530Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122603- 2802450
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3231900- 1001842
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi481556Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111203