Joutilaiden elämää Orimattilassa

Anonyymi-ap

Kun joutilas heräilee kello 10 jälkeen päivällä, on normiväki ollut jo joitakin tunteja tienuussa. Joutilas avaa netin ja sieltä Suomi24 sivun ja Orimattila palstan ja alkaa nakuttaa jotakin viestintynkää. Sitten kauppaan olutta hakemaan ja makkaraa veteen kiehumaan jonka jälkeen taas Orimattila palstalle joku huuhaa viesti. Kyllä ei kateeksi käy näitä ihmisiä jotka tuossa kierteessä ovat. Näkeehän tuon kellonajoistakin milloin viestiä laittavat.

23

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jess, joku muukin samaa mieltä.

• Anonyymi

Joutilaat jaksaa repostella kaikkea maan ja taivaan välillä.

• Anonyymi

Kuka laittaa makkaraa veteen kiehumaan? Taitaa aloittaja olla puliukko porukkaa, kun moista keksii..

• Anonyymi

Samaa kans nauroin. Ei ole häävi sapuska.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa kans nauroin. Ei ole häävi sapuska.

Joutilaan sapuskaa on vedessä kiehumalla lämmitetty halpa makkara ja juomana olut suoraan tölkistä. Tämä on selvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joutilaan sapuskaa on vedessä kiehumalla lämmitetty halpa makkara ja juomana olut suoraan tölkistä. Tämä on selvää.

Taitaa se makkara olla vesimössöä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa se makkara olla vesimössöä

Joutilaiden tulot koostuu tulonsiirroista. Niillä ostavat halpaa jauhomakkaraa. Ei siitä kummoista ateriaa saa aikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joutilaiden tulot koostuu tulonsiirroista. Niillä ostavat halpaa jauhomakkaraa. Ei siitä kummoista ateriaa saa aikaan.

Ai ei ees paistamalla uunissa tai pannulla? Nyt ihan oikeesti 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai ei ees paistamalla uunissa tai pannulla? Nyt ihan oikeesti 😀

Halvasta jauhomakkarasta ei tule Wilhelmiä vaikka sitä kuinka paistaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halvasta jauhomakkarasta ei tule Wilhelmiä vaikka sitä kuinka paistaisi.

Luetun ymmärtäminen 6/5

• Anonyymi

Kultaisella kasarilla makkarat aina keitettiin, hk sininen. Ja Revolta sai höyrylihiksiä, aiai oli hyvvee. Ei ollut internettiä oli aikaa keitellä makkaroita.

• Anonyymi

Revon naggari oli siinä missä on nyt Lidlin sisäänkäynti. Ne oli hyviä lihiksiä. Hyviä lihiksiä teki Salminenkin. Niiden naggarien edessä oli Ranenkin auto välillä parkissa. Joskus oli kuskikin kun itse olin viihteellä. Oli ne hyviä aikoi.

Terveisin Raksa-Rane
        Mercedesmies ja rakentaja

• Anonyymi

Meilläpäin paistettuna. Menkäähän puliukot hoitoon jo

• Anonyymi

Puliukko touhua tuo vedessä keittäminen

• Anonyymi

Siis joutilaiden touhua.
        Minä grillaan parempia lihaisia makkaroita ja pihvejä itse muuraamassani tulisijassa omin käsin rakentamassani grillikatoksessa. Ai että tulee hyvää kun siihen vielä sipaisee aitoa Turun sinappia.

Terveisin Raksa-Rane
        Mercedesmies ja rakentaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis joutilaiden touhua.
        Minä grillaan parempia lihaisia makkaroita ja pihvejä itse muuraamassani tulisijassa omin käsin rakentamassani grillikatoksessa. Ai että tulee hyvää kun siihen vielä sipaisee aitoa Turun sinappia.

Terveisin Raksa-Rane

Evvk

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis joutilaiden touhua.

Terveisin Raksa-Rane

* korjaus viestiin. Siis äitini grillailee ja minä lueskelen komerossani suomi 24 ja katselen hobbyhallin vaatekuvastoa tumputtaen pientä silavaani. Oi se on elämää näin 50 vuoden iässä

• Anonyymi

Jonnet ei muista mis oli Kesoili, hihhih....

• Anonyymi

Ja Kesoililla oli baari jossa hedelmäpeli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Kesoililla oli baari jossa hedelmäpeli.

Taisi edesmennyt Asseri olla joskus Kesoililla hommissa.

• Anonyymi

Miten vois muistaa, kun ei oo ees syntynyt silloin? Lisää liimaa halusit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi edesmennyt Asseri olla joskus Kesoililla hommissa.

Asseri ja Arvi, muuta ei tarvi

• Anonyymi

Raketti-Raunon pyllynreiästä Timo terve.
      Hyvää joulun odotusta kaikille ja muillekin!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      14
      4652
    2. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      360
      4041
    3. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      22
      3550
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      37
      3530
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      12
      2603
    6. 280
      2450
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      323
      1900
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      100
      1842
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      48
      1556
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      11
      1203
    Aihe