Katosi muutama vuosi sitten Jyväskylässä. Ilta-Lehti teki Helenan katoamisesta ison
jutun, siinä Helena oli ison naisjoukon ympäröimänä, kaikilla numero tai nimilappu
rinnassa, jotkin juhlat kyseessä. Oliko Helena mahdollisesti jokin paikallisen Kelan, sossun, pankin virkailija? Joku varmasti muistaa asioineensa hänen kanssaan, kasvot
saattavat olla tutut. Surullista, kuinka näin some ja kännykkä aikana, ihminen vaan
unohdetaan, vaikka olisi vuosi kausia tehty töitä yhdessä ja ehkä tultu läheisiksikin
työkavereiksi ja sitten kun jää eläkkeelle, niin se entinen ehkä läheinenkin työkaveri laitetaan sivuun, muun kiinnostavan tieltä. Itse uskon, että Helena teki
omat ratkaisunsa ja pääti jättää kaiken.
Helena Kailia, Jyväskylä
Anonyymi-ap
3
194
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, tai sitten tavannut jonkun joka oli vain rahantai maleskeluluvan perässä... onhan näitä vanhempia naisia päässyt hengestään mustasukkaisuuden iskiessä.
- Anonyymi
Aika harvinainen sukunimi. Mikähän on ollut Helenan alkuperäinen sukunimi.
- Anonyymi
Kailia vai onko oikeasti Kailiala. Poliisilla kirijotusvirhe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371638