Diktatuurin oppitunti BB-talossa

Anonyymi-ap

Näin diktaattori toimii:
Ensin hurmataan ympärille lähipiiri hauskalla nuoleskelulla ja tarjoamalla lahjuksia vaikkapa sitten soppakauhalla.
Kun sopiva kaarti on saatu peukalon alle aloitetaan käskytys. Oppositio pitää nujertaa ja yksi toisensa jälkeen asetetaan hornaan menevälle liuskalle.
Tässä vaiheessa kaikille on selvää että ellet tottele olet itse liuskalla seuraavaksi.
Isä aurinkoinen hymyilee kauniisti kun verikoirat hoitavat likaisen työn silmiään räpäyttämättä.
Kaikki käy kuin rasvattu ja jopa suuri kansakin alkaa hurraamaan. Kansakin on ottanut jo oppia ja nujertaa opposition äänen kovalla metelillä ylistäen suurta johtajaansa antaen jopo roponsa hänen ylhäisyytensä hyväksi.

Näin teitä vedätetään. Ettekä osaa edes hävetä.
Maailman pahimpia ihmisiä ovat diktaattorit ja niiden hännystelijät.

10

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naulan kantaan👍🏻

    • Anonyymi

      hän onkin melkein putleri.outoja puheita ne niskalaukaus jutut muista asukkaista.

    • Anonyymi

      Totta joka sana. Menee vaan maku katsoa koko ohjelmaa jos siellä lopussa jököttää toi diktattoori ykköslampaittensa kanssa.

    • Anonyymi

      miikka on kuin putin .miten voi olla noin katkera tyyppi.

    • Anonyymi

      Missä ihmeessä näette katkeruutta Miikassa? Normi reaktioita kuten muillakin. Jättäkää poika rauhaan ja antakaa pelata rauhassa.

      • Anonyymi

        Miikka on nolostuttavan tyhmä ja langennut tyhmyyttään Reeon orjaksi. Itse haluaisi olla jotain suurta mutta oikeesti hänestä ei ole kuin Reeon rakkikoiraksi.
        Miikkaa on luonnehdittu talossa mukavaksi ja hauskaksi jota hän sisimmässään haluaisi ollakin mutta Reeo on saanut hänestä kaivettua esiin sen typerän perässähiihtäjän joka uskollisesti munaa itsensä päivä päivän jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miikka on nolostuttavan tyhmä ja langennut tyhmyyttään Reeon orjaksi. Itse haluaisi olla jotain suurta mutta oikeesti hänestä ei ole kuin Reeon rakkikoiraksi.
        Miikkaa on luonnehdittu talossa mukavaksi ja hauskaksi jota hän sisimmässään haluaisi ollakin mutta Reeo on saanut hänestä kaivettua esiin sen typerän perässähiihtäjän joka uskollisesti munaa itsensä päivä päivän jälkeen.

        Missään nimessä Miikka ei ole tyhmä. Hyviä taktiikoita vetää rauhassa. Pelaa omaa peliä ei Reeon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missään nimessä Miikka ei ole tyhmä. Hyviä taktiikoita vetää rauhassa. Pelaa omaa peliä ei Reeon.

        Aika tyhmältä hän vaikuttaa.

        Miikan taktiikka ja peli oli ilmeisesti sitten sellainen että hän ei halunnutkaan voittoa, koska sai lähtöpassit ennen Reeoa? Reeon mielestä taktiikka oli varmasti ihan helvetin hyvä koska Reeo lähti talosta huomattavasti rikkaampana kuin Miikka koskaan.


    • Anonyymi

      Mielestäni on tässä vaiheessa hyvä että kieroilevat ja puukottavat. No jatkossa näytettäisi muille asukkaille näitä heidän kommentiaan toisista !
      Nähtäisi miten naamat käy venymään. Tämä olisi kohtuus näille ns.nolatuille kun me ulkopuoliset olemme tätä kieroilua seuranneet !
      Dynamiikkaan vaikuttaisi varmasti toisella tavalla, näkyisi punaisia naaoja ym. selittelä.

      • Anonyymi

        Niinhän sitä taas "näytettiin" asukkaille kieroilut. Mutta ei tietenkään näytetty niiden pahimpien kieroilijoiden kieroiluita, vaan talon pahimmat roistot pääsivät näkemään muiden kieroilut.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1706
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      95
      751
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe